karakalem çalışmalarım

Karakalem - karakalem çalışmalarım ...

Cevapla
karakalem çalışmalarım
ressam1980 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ressam1980

Grafiker / Çanakkale

Standart

karakalem çalışmalarım

Alt 27-12-2007 #1
Sponsorlu Bağlantılar

evet arkadaşlar öncelikle herkese merhaba bu foruma yeni üye oldum. ve karakalem çalışmalarımı sizinle paylaşmak istedim.

umarım beğenirsiniz...

karakalem çalışmalarım

karakalem çalışmalarım
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

mc_mrt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mc_mrt

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 27-12-2007 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Hoş Geldiniz... Güzel Çalışmalar... Başarılar ve Kolay Gelsin
Bu mesajdan alıntı yap
ressam1980 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ressam1980

Grafiker / Çanakkale

Standart
Alt 27-12-2007 #3
teşekkür ederim sağolun
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 28-12-2007 #4
elinize sağlık,güzel çalışmalar,karakalemin ayrı bir havası var, ama nasıl da hoş çalışmalar ellerinize sağlık tekrardan.
Bu mesajdan alıntı yap
gülümse_61 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gülümse_61

Eğitimci / Trabzon

Standart
Alt 29-12-2007 #5
resimler çok hoş olmuş hakikaten elinize sağlık fakat size bir önerim olucak; dudakları keskin çizgiler yerine birazdaha yumuşak çizgilerle çizerseniz daha doğal ve güzel durur karakalem çalışmalarım
Bu mesajdan alıntı yap
KüçükAmaEtkili isimli Üye şimdilik offline konumundadır

KüçükAmaEtkili

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 29-12-2007 #6
ya Bunları hARbiden sen mi çizdin abİ ya Manyaq bişi karakalem çalışmalarım
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 29-12-2007 #7
mukemmel calısmalar. karakalem çalışmalarım
Bu mesajdan alıntı yap
Ali KASAPOĞLU isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ali KASAPOĞLU(36)

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 30-12-2007 #8
ilki ayrı bir hoşuma gitti..özellikle saç kökleri..
Bu mesajdan alıntı yap
tosun_muammer7 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tosun_muammer7

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-12-2007 #9
Tebrikler arkadaşım cok begendim özellikle saçlar cok tatlı olmuş başarılar...
Bu mesajdan alıntı yap
ressam1980 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ressam1980

Grafiker / Çanakkale

Standart
Alt 31-12-2007 #10
yorumlarınız icin çok teşekkür ederim arkadaşlar...

kısa zamanda diğer resimlerimide ekleyeceğim.

[COLOR="Red"]ayrıca önerilerinizide dikkate alıcam sağolun.[/COLOR]
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
grafiker, ressam karakalem

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
karakalem çalışmalarım sums Karakalem 11 08-03-2009 20:48:54
karakalem çalışmalarım yc Yasemin Karakalem 17 02-09-2008 11:56:20
karakalem çalışmalarım..... CeReNN Karakalem 23 24-04-2008 23:08:31
karakalem çalışmalarım gülsemen Karakalem 3 14-03-2008 10:46:53
Karakalem Çalışmalarım.. UNIS Karakalem 2 11-10-2007 21:55:13

Kapat
Şifremi Unuttum?