karakalem çalışmama yorum lütfen

Karakalem - karakalem çalışmama yorum lütfen ...

Cevapla
karakalem çalışmama yorum lütfen
deryakrcp isimli Üye şimdilik offline konumundadır

deryakrcp

Grafiker / Ankara

Standart

karakalem çalışmama yorum lütfen

Alt 30-04-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar karakalem çizimim nasıl gidiyor sizce yorumlarınızı bekliyorum.
Birde aslında çalışmamın tamamı bu değil scanner da taradım. scan ayarlarıyla oynadım galiba çalışmayı böyle dar bir sayfa şeklinde taradı. geri kalan kısmını göstermiyor. Sizce ne yapmış olabilirim böyle yarım taranmış hale geldi.
karakalem çalışmama yorum lütfen

:o:karakaleme ilgi duyan arkadaşlar pek yok galiba çizimime bir yorum dahi alamadım.:sad:

Eğer eleştiriye açık biriysen birşeyler söylemek isterim.Resim iyi yani karakalem işini ilerletmişsin yanlız perspektif sorunun var.Buna daha dikkat etmelisin
Teşekkür ederim öncelikle tabiki her türlü eleştiriye açığım eleştiri kişinin daha iyi sonuçlara varabilmesine yardımcı olan düşüncedir.sizin eleştiriniz sayesinde perspektif olayına daha çok dikkat edeceğim. Teşekkür ederim eleştiriniz için.karakalem çalışmama yorum lütfen

Desen çizmek anlaminda yanlış bir teknik kullaniyorsun...
Kursun kalemini, yatay tutup tariyormusun?
Kalemini dik tutup bütün ölçüyü net çizgilerle sayfaya yerleştirdikten sonra, ısık ve gölge aşamasına geçmelisin... Bu sekilde çalisirsan persfektif ve ölçülendirme sorununu çözmüş olursun...
Nucat arkadaşım teşekkür ederim düşüncelerin için. yatay tutup tarıyorum ama bütün çizimi o şekilde yapmaya çalışıyordum. Söylediklerini uygulayarak farklı bi karakalem yapıp eleştirilerinize sunucam.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Standart
Alt 01-05-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
naif diyebiliriz sadece
Bu mesajdan alıntı yap
deryakrcp isimli Üye şimdilik offline konumundadır

deryakrcp

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 01-05-2008 #3
karakalem çalışmama yorum lütfenTeşekkür ederim arkadaşım güzel düşüncen için sanada iyi forumlar diliyorum.karakalem çalışmama yorum lütfen
Bu mesajdan alıntı yap
almigo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

almigo

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 02-05-2008 #4
Eğer eleştiriye açık biriysen birşeyler söylemek isterim.Resim iyi yani karakalem işini ilerletmişsin yanlız perspektif sorunun var.Buna daha dikkat etmelisin
Bu mesajdan alıntı yap
crazyglad isimli Üye şimdilik offline konumundadır

crazyglad

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-05-2008 #5
sanırım sayfa boyutu ile alaklı ama onuda fark etmemen mümkün dğil...hoış bir çizim diğer çalışmalarına bakmadım hiç
Bu mesajdan alıntı yap
Nüket HOTALI isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nüket HOTALI(45)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 02-05-2008 #6
Desen çizmek anlaminda yanlış bir teknik kullaniyorsun...
Kursun kalemini, yatay tutup tariyormusun?
Kalemini dik tutup bütün ölçüyü net çizgilerle sayfaya yerleştirdikten sonra, ısık ve gölge aşamasına geçmelisin... Bu sekilde çalisirsan persfektif ve ölçülendirme sorununu çözmüş olursun...
Bu mesajdan alıntı yap
kubisss isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kubisss

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 02-05-2008 #7
güzel bi çalışma ama sadece göz de bi problem var gözleri üzerinde bi düzeltme yaparsan çok daha hoş dururkarakalem çalışmama yorum lütfen
Bu mesajdan alıntı yap
deryakrcp isimli Üye şimdilik offline konumundadır

deryakrcp

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 02-05-2008 #8
güzel bi çalışma ama sadece göz de bi problem var gözleri üzerinde bi düzeltme yaparsan çok daha hoş dururkarakalem çalışmama yorum lütfen
Teşekkür ederim yorumunuz için gözlerin ifadesini tam yapamadım.Eleştiriniz dikkate alıp daha iyi çalışmalar yapıcam.
Bu mesajdan alıntı yap
syd barret isimli Üye şimdilik offline konumundadır

syd barret

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 02-05-2008 #9
hoş arkadaşım aldırma kalemi nasıl tutarsan tut önemliolan yarratıgın eser başarılar
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 07-05-2008 #10
Selam
Ben Ankara Bİrİncİsİ Davut Ünal Sİze Resİmlerİmİ GÖdermek İstİyorum Ama Nasil ĞÖnderİlecek Bİlmİyorum
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
karakalem almas

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Çalışmalarım Yorum Lütfen smarty Kitap kapağı, broşür, menü vb. 9 17-12-2008 17:58:35
ilk çalışmam yorum lütfen crazyglad Kitap kapağı, broşür, menü vb. 14 26-07-2008 12:09:31
Arkadaşlar afiş çalışmama lütfen yorumlarınızı belirtin grafiker17 Afiş Tasarımı 11 27-06-2008 00:47:33
Yorum Lütfen yankioguz Logo Tasarımları 2 05-04-2008 19:13:01

Kapat
Şifremi Unuttum?