karışık teknik ne demek?

Resim - karışık teknik ne demek? ...

Cevapla
karışık teknik ne demek?
MelY isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MelY

Öğrenci (Grafik)

karışık teknik ne demek?

Alt 04-12-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Ben bir resim üzerinde araştırma yapıordum ödevim gereği ve resmin altındaki açıklamada Resmin TEkniği:karışık teknik yazıyordu pek bişey anlamadım ne anlamda karışık tenkik boyalar konusunda mı çizim konusunda mı beni aydınlatırsanız sevinirm hatta linki de ben sizlerede sunayım birde siz bakınkarışık teknik ne demek?karışık teknik ne demek?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Standart
Alt 04-12-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Merhaba, tum tekniklerin karisik oldugu reme denir, yani 1 den fazla teknigi karistirirsan...diyelimki karakalem, pastel ve suluboya...kullandin bir resimde..buna denir...de bence bu 3u birarada cok fena olurkarışık teknik ne demek?
Bu mesajdan alıntı yap
MelY isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MelY

Öğrenci (Grafik)

Standart
Alt 04-12-2008 #3
Merhaba, tum tekniklerin karisik oldugu reme denir, yani 1 den fazla teknigi karistirirsan...diyelimki karakalem, pastel ve suluboya...kullandin bir resimde..buna denir...de bence bu 3u birarada cok fena olurkarışık teknik ne demek?
işte bende bunu anlamadım yani resim sadece yağlı boya olarak görünüyor bi bozukluk yokmuş gibi

Bu arad çok özür diliyorum link göndermeyi unutmuşumkarışık teknik ne demek?Antonio Gargiullo :: Mesaj
Bu mesajdan alıntı yap
moon.light_19 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

moon.light_19

Eğitimci / Edirne

Standart
Alt 09-12-2008 #4
bazı resımlerde farkedilmeyebilir zaten onun ustalıgı birbirinden ayırt edilmeyecek şekilde resme yansıtmak onu karıstırıp izleyici ile buluşturmaktır zaten ustalıkta budurkarışık teknik ne demek?
Bu mesajdan alıntı yap
shedesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

shedesign

Grafiker / Hatay

Standart
Alt 09-12-2008 #5
bencede diğer arkadaşların da dediği gibi burda bırden cok teknık kullanılmıstır cok yuksek bı ıhtımalle mesela ınce ayrıntılarda kuruboya ıle konturler atılmıs olabılır anlatabıldık umarm karışık teknik ne demek?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
demek, karisik, teknik

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Shape Ne demek? Ali Emre Shape 16 29-01-2013 17:48:15
Cad / Cam / Cnc Ne demek? Açılımları nedir ? Gökhan TEKİN CNC 3 09-02-2012 16:41:40
10 Kasım Ne demek? Siz ne hissediyorsunuz? Nüket HOTALI Graficafe 30 11-11-2008 09:35:02

Kapat
Şifremi Unuttum?