kartvizit nasıl olmuş?

Kartvizit Tasarımları - kartvizit nasıl olmuş? Sponsorlu Bağlantılar merhaba. yeni şirketimiz için bir kartvizit yapmaya çalıştım ama pek beceremedim galiba. daha bitmedi en alta da yeşil bir çizgi çekeceğim. coreli ilk defa kullandım ve yaptıklarım, logoyu ...

Cevapla
kartvizit nasıl olmuş?
tabularasa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tabularasa

Grafiker / Amasya

Standart

kartvizit nasıl olmuş?

Alt 30-04-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba. yeni şirketimiz için bir kartvizit yapmaya çalıştım ama pek beceremedim galiba. daha bitmedi en alta da yeşil bir çizgi çekeceğim.

kartvizit nasıl olmuş?

coreli ilk defa kullandım ve yaptıklarım, logoyu import edip trace bitmap dedim sonra yazıları yazdım. başka da bir şey yapmadım. forumlarda kartvizitin baskı aşaması için bir sürü şey söylenmiş cmyk falan. şimdi bunu matbaaya göndermek için başka ne yapmam lazım? bu haliyle güzel çıkar mı?

Bir de, adres ve telefonların hemen önüne mektup ve telefon şekli koymak istiyorum, bir kartivizitte görmüştüm. basit bir zarf ve tel. vektörü olan var mı acaba bulamadım hiç bir yerde.

Bilgisi olan arkadaşlar yardım ederlerse çok makbule geçer. şimdiden teşekkür ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Standart
Alt 30-04-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
ilk mesajinda ve ilk kartvizitinde basarilar kardes kartvizit nasıl olmuş? oncelikle sunu soyliyim sanirim hizalama kombinasyonlarini pek bilmiyorsun.Cunku adres kismi cok karisik ve orantili degil.
Baski icin cmyk kullanmalisin yani sag tarafta cmyk palet olmali.Farkli renk olup olmadigini file/document info dan gorebilirsin.
Bu mesajdan alıntı yap
tabularasa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tabularasa

Grafiker / Amasya

Standart
Alt 30-04-2008 #3
teşekkürler dostum yorumun için. dediğin gibi baktım cmyk ymış. hizalamadaysa adres ve telefonların hemen önüne mektup zarfı ve telefon simgesi koymak istiyorum onun için boş bıraktım önlerini. onlar da olunca sanırım hizalama doğru olacak (mı?) kenar boşluklarını da ayarlayacağım birazdan.

bir de, zarf ve telefon simgesini nereden bulabilirim, adres ve telefonların önüne bi de faks'ın önüne bi faks simgesi lazım. bunları nereden bulabilirim acaba?
Bu mesajdan alıntı yap
tabularasa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tabularasa

Grafiker / Amasya

Standart
Alt 30-04-2008 #4
az önce bi ajansla konuştum 1000 adet fantazi kartvizit basımı 60 ytl + kdv diyor. sizce normal mi bu fiyat?
Bu mesajdan alıntı yap
abbesusse isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abbesusse

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-04-2008 #5
az önce bi ajansla konuştum 1000 adet fantazi kartvizit basımı 50 ytl + kdv diyor. sizce normal mi bu fiyat?
o matbaacılar sitesinin topluca basımı ile olan kartlar galiba, selefonlu filan tam tesisatçı kartviziti gibi şiddetle tavsiye etmem kartvizit nasıl olmuş?
Bu mesajdan alıntı yap
Ufuk Cebeci isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ufuk Cebeci

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 30-04-2008 #6
evet pek tavsiye etmem bende ama fiyat yuksek bunu 25-30 ytl ye yapan firmalar var netten araştırırsan hemen karşına çıkacaktır.. 50 ytl çok yüksek fiyat
Bu mesajdan alıntı yap
tabularasa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tabularasa

Grafiker / Amasya

Standart
Alt 30-04-2008 #7
o matbaacılar sitesinin topluca basımı ile olan kartlar galiba, selefonlu filan tam tesisatçı kartviziti gibi şiddetle tavsiye etmem kartvizit nasıl olmuş?
yok selefonlu değilmiş fantazi üzeri kabartmalı olan mı dedim evet dedi. ankara ostimdeymiş. daha ucuz bir şey bulamazsam alıcam mecburen.

arkadaşlar telefon ve zarf simgesi nereden bulabilirim??
Bu mesajdan alıntı yap
Ufuk Cebeci isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ufuk Cebeci

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 30-04-2008 #8
bence hizalamayı yapıp zarf ve tel koymasan daha hoş olur ama illaki olsun diyosan bunlardan faydalanabilirisn...
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
kartvizit nasıl olmuş?
Bu mesajdan alıntı yap
N/A2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A2(43)

Standart
Alt 30-04-2008 #9
merhaba. yeni şirketimiz için bir kartvizit yapmaya çalıştım ama pek beceremedim galiba. daha bitmedi en alta da yeşil bir çizgi çekeceğim.

kartvizit nasıl olmuş?

coreli ilk defa kullandım ve yaptıklarım, logoyu import edip trace bitmap dedim sonra yazıları yazdım. başka da bir şey yapmadım. forumlarda kartvizitin baskı aşaması için bir sürü şey söylenmiş cmyk falan. şimdi bunu matbaaya göndermek için başka ne yapmam lazım? bu haliyle güzel çıkar mı?

Bir de, adres ve telefonların hemen önüne mektup ve telefon şekli koymak istiyorum, bir kartivizitte görmüştüm. basit bir zarf ve tel. vektörü olan var mı acaba bulamadım hiç bir yerde.

Bilgisi olan arkadaşlar yardım ederlerse çok makbule geçer. şimdiden teşekkür ederim.

ilk defa kullanıyosanız biraz dikkat ve sabır o zaman.
baskı işleri için renkleri cmyk kullamalısınız. bunun için sağ taraftaki renk paletinizin cmyk olduğundan emin olun. (vindow/color palettes menüsünden kontro ledin)
jpg yani resimleri (siz logoyu almışsınız) corele impoRt ettikten sonra TRACE BİTMAP DEĞİL convert to bitmap deyiniz. değerler açılan pencerede 300 dip ve cmyk olmalıdır.
yalnız bu işlemi en son yapın. tekrar resmin üzerinde oynama yaparsanız bir daha convert to bitmap demeniz gerektiğini unutmayın.
bunlardan başkada arkadaşların hizalama konusundaki ifadelerine katılıyorum.
iyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
tabularasa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tabularasa

Grafiker / Amasya

Standart
Alt 30-04-2008 #10
@eminecik yorumun ve tavsiyelerin için teşekkürler.

son hali şu

kartvizit nasıl olmuş?

yeşilin tonları biraz garip oldu gibime geldi kartvizit nasıl olmuş?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
kartvizit, nasıl, olmuş

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
nasıl olmuş acaba ByMyLoVe Logo Tasarımları 11 20-06-2008 11:30:29
nasıl olmuş? Irmak:) İllüstrasyon Çalışmaları 18 14-06-2008 09:50:24
Nasıl olmuş ki? grafikerolcam Serbest Çalışmalar 0 11-01-2008 14:24:44

Kapat
Şifremi Unuttum?