Kelebek

Afiş Tasarımı - Kelebek Sponsorlu Bağlantılar o kadar insan olumlu yorum yapmış, acaba düşünüyorum da, ben zevksizmiyim . Ama hiç beğenmedim, salonuma böyle bir şey asmam... Sizin salona da uymamış. Biraz klasik ve ağır ...

Cevapla
Kelebek
Lucienne isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Lucienne

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 29-12-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

o kadar insan olumlu yorum yapmış, acaba düşünüyorum da, ben zevksizmiyim Kelebek. Ama hiç beğenmedim, salonuma böyle bir şey asmam...
Sizin salona da uymamış. Biraz klasik ve ağır şeyler yakışacağını düşünüyorum.
Bu arada, kelebekleri sen mi çizdin?
Bu mesajdan alıntı yap
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(33)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-12-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Ya dekore işi zevk işi tabi, ev tamamen benim olsa çok daha farklı döşerdim.Bizim salonada uymamış diyosun, eyvallah.AMa çalışmanın klasik olduğu düşüncesindeyim. Ve evet, kelebekleri ben çizdim.
Bu arada son şekli bu oldu.Walide de onayı verdi Kelebek

Kelebek

Kelebek
Bu mesajdan alıntı yap
tuuuba isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tuuuba

Hiç Biri

Standart
Alt 29-12-2008 #13
bence duvar rengı ve kelebeklerın arka fon rengı uyumlu olmus hayallerınıze saglık
Bu mesajdan alıntı yap
semken isimli Üye şimdilik offline konumundadır

semken

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 29-12-2008 #14
benim ablam iç mimar onada gösterdim resim gayet hoş dio..ama bu dizaynda bu göresllik için bence fazla gelmiş bu kelebekler yani sanki bir kız çocuğunun odası gibi.. ama dizayn guzel..ellerine sağlık..
Bu mesajdan alıntı yap
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(33)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-12-2008 #15
benim ablam iç mimar onada gösterdim resim gayet hoş dio..ama bu dizaynda bu göresllik için bence fazla gelmiş bu kelebekler yani sanki bir kız çocuğunun odası gibi.. ama dizayn guzel..ellerine sağlık..
Kelebek kız cocuğu demek
Bu mesajdan alıntı yap
Ebru ANIL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ebru ANIL

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 29-12-2008 #16
mesleğinizin güzellliklerini evinize taşımanız güzel bir fikir tebrikler Kelebek
Bu mesajdan alıntı yap
helenistik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

helenistik(33)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-12-2008 #17
çok iyi emeğine sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
guvenmx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

guvenmx

Grafiker / Şanlı urfa

Standart
Alt 29-12-2008 #18
Sanırım kelebekleri seviyorsunuz. güzel bir çalışma yani keşke imkanlar olsa komple güzel bir kaplansaydı. daha doğalcı ve hayvan sever biri için ideal olurdu. sadece düşüncem. tabi imkanlar el verirmi bilmiyorum.

Başarılar
Bu mesajdan alıntı yap
Countryman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Countryman(33)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-12-2008 #19
Sanırım kelebekleri seviyorsunuz. güzel bir çalışma yani keşke imkanlar olsa komple güzel bir kaplansaydı. daha doğalcı ve hayvan sever biri için ideal olurdu. sadece düşüncem. tabi imkanlar el verirmi bilmiyorum.

Başarılar
Yok kelebekleri sevdiğimden değil:Walide kavak yelleri midir ferhnde hanımlar mıdır ne bi dizide kelebekli bi çerçeveli resim görmüş.Bizimde tv nin üstünde bi kaç tane kablo kapağının olduğu yüzey vardı, kapansın die kelebekli bişi yapmamı istedi. Komple kaplansaydı derken tüm odadan mı bahsettiniz?
Bu mesajdan alıntı yap
MiRaY GÜÇLÜ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MiRaY GÜÇLÜ(29)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 30-12-2008 #20
güzel gözüküyooo..
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
kelebek

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Kelebek Vektöreli Gökhan TEKİN Vektörel 6 23-05-2012 08:56:43
kelebek clipart melores Clip Art 4 13-01-2011 11:03:22
Kelebek Kız PSD Gökhan TEKİN Psd Dosyaları 2 28-08-2009 00:50:27
Papağan ve kelebek med_cezir Photoshop 4 07-07-2008 22:16:55

Kapat
Şifremi Unuttum?