Kelimeye görsel anlam yükleme..

Tipografi Tasarımları - Kelimeye görsel anlam yükleme.. ...

Cevapla
Kelimeye görsel anlam yükleme..
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart

Kelimeye görsel anlam yükleme..

Alt 07-02-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

vize ödevimdi çok eğlenerek yaptığım bi çalışmaydı umarım beğenirsiniz...

Kelimeye görsel anlam yükleme..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ressgraf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ressgraf(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-02-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
görebilseydik emin ol bişeyler yapardık
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 07-02-2009 #3
artık gözüküo sanırım bi sorn çıktı önceki yüklemedeKelimeye görsel anlam yükleme..
Bu mesajdan alıntı yap
Rüzgar ALPASLAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rüzgar ALPASLAN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-02-2009 #4
Yazının Sanatı Tipografi

Tipografi, yazıyı belli bir forma sokma tekniğidir.Yazı tasarımcıları tek bir yazı ailesi için bile uzun süre çalışırlar.
Grafik tasarımda da tipografinin önemi elbetteki çok büyüktür.Tipografi sayfa üzerindeki temel elemanların başında gelir.Yazı hem içerik olarak hem de görsel olarak bir etkiye sahiptir.Resim, illüstrasyon yada renk kullanmadan grafik tasarımlar oluşturmak mümkündür fakat yazı ve tipografi grafik tasarım ihtiyaçlarının karşılanmasında temel öğedir.Sadece tipografik elemanlarla da oldukça etkili tasarımlar elde etmek mümkündür.
Grafik tasarımda tipografi ile ilgili bazı basit kuralları göz önünde bulundurmamız gerekir.Örneğin başlık, altbaşlık ve metin sıralaması sayfa üzerinde yaratılmaya çalışılan bir öncelik sırası düzenidir. Bu hiyerarşik düzenin kurulması için;
- Harf büyüklüklerini değiştirmek
- Yazı karakterlerinin farklılıkları ile ayrıştırma sağlamak
- Aynı yazı karakterleri kullanılsa dahi bold veya italic gibi değişkenleri kullanmak gerekir.


bence biraz araştırma yapsan iyi olacak ve daha başarılı işler cıkarabileceksin sadece en son type hakkında bi yorum yapayım evet typografi harflerle oynama konusunda sınır bırakmamıştır istediğin şekilde oynayabilirsin buyult kucult ters cevir istediğini yap ama okunabilirliğin bozma yani senini enson type ''dekolte'' o hafrini kesmişsin ve cümle ''dekulte'' okunuyor bilmem farkındamısın emeğine sağlık ve başarılar
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 07-02-2009 #5
anladm tşk ler yrm iiçn..ama şöle bişi var gözün algılama olayı göz onu dekolte die algılıo şeklinde düşünmüştm yani öle de oldu sanırım ama dikkate alıcam dediklerinizi...
Bu mesajdan alıntı yap
Rüzgar ALPASLAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rüzgar ALPASLAN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-02-2009 #6
anladm tşk ler yrm iiçn..ama şöle bişi var gözün algılama olayı göz onu dekolte die algılıo şeklinde düşünmüştm yani öle de oldu sanırım ama dikkate alıcam dediklerinizi...
ben dakıkalarca dediğinize dikkat cekmeye çelıştım o şekilde okumak adına ama dekulte okudum ve hoş durmuyot en azından typo ya aykırı durmuş gözün algılamasına gelince bir reklam afişine baktığınızda onu 6 snyede algılaya bildiğinizi unutmayın gozun allgılama surası 6 sn dir ben her baktığımda bundan daha fazla zaman harcadım anlayabilmek için ki ne oldugunu bildiğim halde insanlar ilk bakışta çalışmanızı anlamılıdırlar bu yuzden daha anlaşılır olmalısınız teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
freedesing isimli Üye şimdilik offline konumundadır

freedesing(29)

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 08-02-2009 #7
kelimeden yola çıkıp anlamına itafen oynama yapmışsın yazı üzerinde,
sen eğlenmişsin bencede hoş olmuş Kelimeye görsel anlam yükleme.. eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 08-02-2009 #8
evt eğlendimKelimeye görsel anlam yükleme.....tşk ler yorm için freedesingKelimeye görsel anlam yükleme..
Bu mesajdan alıntı yap
enstantane53 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

enstantane53

Hiç Biri / Rize

Standart
Alt 08-02-2009 #9
ben beğendim, küçük bir değişiklikle gayet dikkat çekici olmuş.

küçük bir not: Yorumlarımızda Türkçe'mizi doğru kullanalım lütfen. Kelimeye görsel anlam yükleme..
Bu mesajdan alıntı yap
te0man isimli Üye şimdilik offline konumundadır

te0man

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 08-02-2009 #10
ÇOk iyi bi çalışma !! Kelimeye görsel anlam yükleme..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
anlam, gorsel, kelimeye, yukleme

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
göz ve anlam çalışması grafikçe_ Karakalem 6 09-03-2009 00:54:44
DW ile video yükleme sorunu veliaht41 Dreamweaver 2 06-11-2008 12:13:15
yükleme sorunu freehand asitetik Freehand 9 27-10-2008 14:10:12
plugin yükleme sorunu Dracan Plugin 6 12-12-2007 16:37:09

Kapat
Şifremi Unuttum?