Kendi Film Afişi Çalışmalarımız

Deneme Çalışmalar - Kendi Film Afişi Çalışmalarımız ...

Cevapla
Kendi Film Afişi Çalışmalarımız
husnuatik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

husnuatik

Öğrenci (Diğer) / Tokat

Standart
Alt 14-11-2008 #31
Sponsorlu Bağlantılar

Kendi Film Afişi Çalışmalarımız tşk yorumlarınız için ya çalışmlar işte yani yorumlarınıza göre şekillendiriyoruz.. siz söyleyin biz dikkate alalım Kendi Film Afişi Çalışmalarımız tşk hepnize Kendi Film Afişi Çalışmalarımız
Bu mesajdan alıntı yap
fatihcee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fatihcee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-11-2008 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
bende çalışmalarınızı beğendim fakat bu çalışmada sorun bence üstteki arkadaşın ceketi Kendi Film Afişi Çalışmalarımız basit bir ceket gibi duruyor Kendi Film Afişi Çalışmalarımız
kolay gelsin
Bu mesajdan alıntı yap
neptune isimli Üye şimdilik offline konumundadır

neptune

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 19-11-2008 #33
vizyona ne zaman girecek Kendi Film Afişi Çalışmalarımız
aynen ben de merak ettim şimdi. bu filme ait başka afişler yayınlanmıştı burada yanlış hatırlamıyorsamKendi Film Afişi Çalışmalarımız
Bu mesajdan alıntı yap
digiserkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

digiserkan

Fotoğrafçı / Zonguldak

Standart
Alt 25-11-2008 #34
ellerine sağlık üstad çok hoşuma gittti
Bu mesajdan alıntı yap
gokbey isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gokbey(35)

Webmaster / Çorum

Standart
Alt 27-11-2008 #35
hilmi lii çok süper yaa ellerine sağlık..
Bu mesajdan alıntı yap
husnuatik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

husnuatik

Öğrenci (Diğer) / Tokat

Standart
Alt 28-11-2008 #36
ya yorumlar için tşk ederm vizyona girmesi uzun yıllar alabilir Kendi Film Afişi Çalışmalarımız bu işte yeniyiz amatör diyen arkadaşa söylemek istedimm.. ztn forumdan uzaklaştırılmış..

arkadaşlar yorumlarınız için çok tşk ederim söylediğiniz tüm eksikleri dikkate alcaz.. Kendi Film Afişi Çalışmalarımız daha iyiye hep beraber inş Kendi Film Afişi Çalışmalarımız

Arkadaşlar son iki çalışmamızı sunuyorum beğenilerinize...

Kendi Film Afişi Çalışmalarımız

Bu da ikincisi;

Kendi Film Afişi Çalışmalarımız

Yorumlarınızı bekliyorumm...(Bu arada yorumlar yapıcı olursa daha iyi olur..) Şimdiden tşk herkese...
Bu mesajdan alıntı yap
grafikerkartal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerkartal

The Legend ;)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 23-12-2008 #37
abi çalışma fena değilde model çok berbat ya hiç hoş durmuyor...
Bu mesajdan alıntı yap
husnuatik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

husnuatik

Öğrenci (Diğer) / Tokat

Standart
Alt 23-12-2008 #38
hangi model dostum?
Bu mesajdan alıntı yap
cagrinho isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cagrinho

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 23-12-2008 #39
güzel olmuş, eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
grafikerkartal isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerkartal

The Legend ;)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 23-12-2008 #40
hangi model dostum?
her iki modelde hiç göreceli değil
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
afisi, afislerimiz, afişi, calismalarimiz, Çalışmalarımız, devam2, film, kendi, yeni

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Film afişi denemesi... Street Racers Farstone Deneme Çalışmalar 15 07-12-2010 10:24:00
Film Afişi mapuskus Graficafe 11 12-12-2008 12:11:39
Bir film afişi enesburak Afiş Tasarımı 6 25-08-2008 15:42:07
Film Afişi (DeraN) koko_mac1 Afiş Tasarımı 10 01-08-2008 11:17:08
film afişi... acemi şair Afiş Tasarımı 13 11-07-2008 15:58:05

Kapat
Şifremi Unuttum?