kesim için yardım

CNC - kesim için yardım Sponsorlu Bağlantılar 3 mm aynalı pleksi keserken erime ve yan yüzeylerde tırtık oluyor . 3mm,5mm,10mm pleksi kaçlık uçla ve kesim hızı spindle hızı ne olmalı. bukonuda yardımlarınızı bekliyorum....

Cevapla
kesim için yardım
omarasim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

omarasim(51)

Desinatör / Aydın

Standart

kesim için yardım

Alt 27-03-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

3 mm aynalı pleksi keserken erime ve yan yüzeylerde tırtık oluyor .
3mm,5mm,10mm pleksi kaçlık uçla ve kesim hızı spindle hızı ne olmalı.
bukonuda yardımlarınızı bekliyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

erdalorhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

erdalorhan

Grafiker

Standart
Alt 02-04-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
4mm uçla 18000 spindle hızı ile kesiyorum sorun çıkmıyor.
Bu mesajdan alıntı yap
erol.x87 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

erol.x87

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 15-04-2009 #3
6 mm ve 19000 spindle kesiyorum bende de sorun olmuyor ama ucu çift agızlı uzun kullankesim için yardım
Bu mesajdan alıntı yap
alonewolf39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alonewolf39

Grafiker / Kırklareli

Standart
Alt 16-04-2009 #4
senin sorunun büyük ihtimal ucun eski olmasından olabilir. ucu değiştiripte 4 mm ile denersen ve makinen de soğutma yeterli değilse kesim esnasında kompresörle hava tutarsan ucun fazla ısınmasını engelleyecektir.
bazen pleksinin yapısından da bu tür problemler kaynaklanabiliyor. uç kesim esnasında ısındığı için çıkan parçalar boşlukta kalarak pleksiye yapışır tırtıklı olmasının sebebi bu veya ucun kör olmasıdır büyük ihtimal
Bu mesajdan alıntı yap
alonewolf39 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alonewolf39

Grafiker / Kırklareli

Standart
Alt 16-04-2009 #5
çift ağızlı uc kullanıyorsan kesim yönünü ters verisen de bu problem ortadan kalkabilir
Bu mesajdan alıntı yap
sukru74 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sukru74

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 29-04-2009 #6
Tek ağızlı iyi uc kullanırsan ve ayrı ayrı kesersen sorun çıkmaz...
Bu mesajdan alıntı yap
tacibana isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tacibana

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 14-06-2009 #7
Arkadaşlar ;
Kesim de ucun iyi olması dışın da kesim yönü çok önemlidir.
Takım parçanızın dışın dan gidiyorsa saat yönün de eğer içinde gidiyorsa saat yönü tersine gitmelidir.
Tek ağızlı karbür takım ve alkol kullanmayı unutmayın.
İyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
yardım: resimleri folyo kesim makinasında nasıl kesebilirim eleman1 Folyo kesim 24 26-06-2010 11:43:49
cns si makinede kesim yardım edebilirmisiniz castrofb CNC 6 15-02-2010 21:01:44
roland cx-500 kesim sorunu ! acil yardım.. scsever Folyo kesim 6 25-11-2009 04:23:41
xp de corelden diret kesim yardım pls wornheart Folyo kesim 3 17-12-2008 17:43:14

Kapat
Şifremi Unuttum?