Kırım Hakkında

Baskı Sonrası - Kırım Hakkında ...

Cevapla
Kırım Hakkında
alicandemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alicandemir

Grafiker / Tekirdağ

Dosya23

Kırım Hakkında

Alt 06-04-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Merhaba Arkadaşlar

Benim bir sorum var bir müşteriye katalog yapılacak spiralli defter gibi fakat sayfalar içe doğru katlama oluyor yani akordion broşürü sol taraftan fazlalık bırakıp spirallediğinizi düşünün.

Benim sorunum şu bu içe katlanan sayfanın uzunluğu aşağı yukarı 40-45 cm civarında ve 4 kırım yeri var. sıfır bıçak yaptırılmadan sadece kırım yapılamıyormu? bildiğim kadarıyla kırım yapmak için bir makine vardı istediğin yere kırım için gerekli demirler koyulup elle bir kalıp hazırlanıyodu lazer bıçağa gerek kalmadan yani. Yanlışım varsa lütfen düzeltin.

Yardımlarınızı bekliyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ajan_430 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ajan_430

Matbaacı / İstanbul

Standart
Alt 06-04-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
slm merhaba evet özel kırım makineleri var ama spiralli bir iş yapacaksan özel kesim yapmak daha sağlıklı olur ve kağıt gramajı nadir?
Bu mesajdan alıntı yap
alicandemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alicandemir

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 06-04-2010 #3
kağıt 350 gr. mat selefonlu kuşe olacak sanırım. hani öğrenmek istediğim şu matbaalarda olan giyotinler var ya istediğin ebata ayarlayıp basıyosn kesiyosn benimde öğrenmek istediğim şey o hani istediğin ebata ayarlayıp lazer bıçaksız kırım oluyormu?

Arkadaşlar bi yardımcı olurmusunuz ??
Bu mesajdan alıntı yap
horaburhan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

horaburhan(56)

Matbaacı / Ankara

Standart
Alt 18-04-2010 #4
Ne istediğini tam olarak anlamak zor. Daha açıklayıcı bilgiler verersen yardımcı olabilirim. Etrafına demirler konan şey dediğin, KONİK dir. Kırım farklı bir şey.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
manuel kırım makinesı kerrigan Baskı Sonrası 0 16-06-2009 19:29:54
kırım hesabı aksu_sdu Baskı Öncesi 8 12-03-2009 20:44:14
A3 tek kırım Broşür çalışmam tuzsuz Kitap kapağı, broşür, menü vb. 4 22-02-2009 12:20:24
Aka Koleji A4 Tek Kırım Broşür grafikerkartal Kitap kapağı, broşür, menü vb. 10 01-09-2008 11:42:09
a4 2 kırım broşür kapak sinankul Kitap kapağı, broşür, menü vb. 8 24-06-2008 14:36:07

Kapat
Şifremi Unuttum?