KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi

Afiş Tasarımı - KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi ...

Cevapla
KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(37)

Grafiker / Konya

KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi

Alt 17-12-2007 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar kendime ait bir afiş çalışması yaptım
değerli düşüncelerinizi bekliyorum.

...:::: byimaj :::...

KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

miço isimli Üye şimdilik offline konumundadır

miço

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-12-2007 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
resmi yükleyememişsiniz sanırım. hatta konuyu açmadan ön izleme yapsanız aslında daha iyi olacak
Bu mesajdan alıntı yap
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(37)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 17-12-2007 #3
arkadaşlar birde şimdi bakın KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi
Bu mesajdan alıntı yap
HORUS isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HORUS

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 17-12-2007 #4
arkadaşlar birde şimdi bakın KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi
ben düzeltiyorum arkamdan sen bozuyorsun KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi
şimdi gene düzelttim
resim yüklerken url değil img kodunu kullanın
Bu mesajdan alıntı yap
N/A9 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A9

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 17-12-2007 #5
ben çok korktum senden yaa... afiş güzelde, niye kendini korku filmine benzettin arkadaşım...
Bu mesajdan alıntı yap
onurgozay isimli Üye şimdilik offline konumundadır

onurgozay

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 17-12-2007 #6
ikiye bölersek afişi.. üst taraf etkileyici..renk ler hoşuma gitti..by imaj dan hemen sonra gelen alt tarafta bir karmaşa war sanki.. design by yazısı ortalanmamış.. yani ya ortada yada kenarda.. olmasımı gerekirdi sanki ayrıca iki yazıyada aynı bevel-emboss bence etkiyi yitirtmiş. bir daha baktım desgin by yazısını ordan alırsak kompozisyon biraz daha oturacak. en alttaki renkli bölümde sanki biraz gözümü yordu... tabi senin yaparken ne hissetiğinibilmek gerekiyor böyle bi çalışmaya yorum yada eleştri yaparken. çünkü surreal.. byimajın hemen altından başlayan ikinci bölmenin düzenlenmesinden sonra etkili olablielcek bi çalışma


bu arada belitrmeden geçemeyeceğim..artık photoshop bevel-emboss yazılarda oldukça eski ve kanımca pek etkili olmayan bir still.. nedense bir türlü sevmemiştim halada pek sıcak baktıım söylenemez..

emeğine ve eline ve hayal gücüne sağlık..
Bu mesajdan alıntı yap
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(37)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 17-12-2007 #7
herkese tşk ler arkadaşlar.
bu çalışmayı cumartesi günü yapmaya başladım. korku filmleri afişleri çok hoşuma gidiyor. birde kendim deneyim dedim. beğendiğiniz için tşk ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
burakonder isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burakonder

Grafiker / Burdur

Standart
Alt 17-12-2007 #8
tam anlamıyla karışık.. siyah renk hakim... objeler belirsiz
Bu mesajdan alıntı yap
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(37)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 18-12-2007 #9
bir korku anlatımı afişte yeşil renk veya değişik bir parlak renk kullanamazdım. objeleri ben görüyorum, öbür arkadaşda gördü siz niye göremediniz bilmiyorum ama genede tşkler düşünceleriniz için.
Bu mesajdan alıntı yap
emre-kara isimli Üye şimdilik offline konumundadır

emre-kara

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-12-2007 #10
byimaj kardeşim resimlerin butunleşmesi gerçekten guzel olmuş ama renkler biraz itici gibi yinede hoş duruyor eline saglık birde ben hiç afiş çalışması yapmadım KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi yaa insa da böle huy mu olur ille biri para verecek öle yapacaksın KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasi en yakın zamanda bende bi kafa yormam lazım şimdi seni gördum kıskandım baq KİŞİsel AfİŞ ÇaliŞmasiD ama gerçekten her grafikerin kendini geliştrimesi için böyle calışmaları yapması gerek saygılar tşk ler
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
kisisel afis calismasi, ncesi ve sonras

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
İlk AfİŞ Denemem Yardim Plz sezosailor Afiş Tasarımı 22 30-03-2010 11:07:24
222 Club AfİŞ Tasarim winston softhill Afiş Tasarımı 44 11-09-2009 09:25:35
Psikolojik Bir Afiş:) eymi Afiş Tasarımı 30 28-08-2009 08:07:52
Deneme AmaÇli Bİr AfİŞ ÇaliŞmasi Nihat BAYSAL Serbest Çalışmalar 11 12-04-2008 10:38:00
İÇecek Fİrmasi AfİŞ crazyglad Kitap kapağı, broşür, menü vb. 2 28-03-2008 12:57:25

Kapat
Şifremi Unuttum?