Kitap Montaj

Baskı Öncesi - Kitap Montaj Sponsorlu Bağlantılar Merhabalar Arkadaşlar... Ben Yaklaşık 280 Sayfalık bir ktap hazırladım onaylandı kitap arkadaşlar bu kitabı montajını nasıl yapacağım baskıya da ben gönderecem A5 boyutunda 50x70 Filmde basılacak büyük olaslıkla ...

Cevapla
Kitap Montaj
S.Murat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

S.Murat

Sanat Yn. / Mersin

Standart

Kitap Montaj

Alt 31-03-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Merhabalar Arkadaşlar...

Ben Yaklaşık 280 Sayfalık bir ktap hazırladım onaylandı kitap arkadaşlar bu kitabı montajını nasıl yapacağım baskıya da ben gönderecem A5 boyutunda 50x70 Filmde basılacak büyük olaslıkla yani oyomatik montaj programı varmı dır varsa isimleri nedir birde Acrobat 8 ile motaj yapabilirmiyim çok önemli yardımcı olursanız sevinirim.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

apricot isimli Üye şimdilik offline konumundadır

apricot(46)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 31-03-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Sen montajla uğraşma. Çalışmanı taşma payını ayarlayarak PDF olarak yazdır.
Geri kalan işlemi basımı yapacak yer ayarlar. Neden? çünkü baskı forma sayısı cilt şekli traş payları falan ayarlamasını basım evi yapsın kendine göre.
A5 ise sayfan 21x14.8 diyelim dikey, 22x15,8 taşması ile ayarlayıp krosla ve PDF yazdır.
Başka bişey yapma.
Ama illa ben yapıcam diyorsan Kodak Preps 6 sektör yazılımıdır.
burdan
Bu mesajdan alıntı yap
S.Murat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

S.Murat

Sanat Yn. / Mersin

Standart
Alt 01-04-2011 #3
Sen montajla uğraşma. Çalışmanı taşma payını ayarlayarak PDF olarak yazdır.
Geri kalan işlemi basımı yapacak yer ayarlar. Neden? çünkü baskı forma sayısı cilt şekli traş payları falan ayarlamasını basım evi yapsın kendine göre.
A5 ise sayfan 21x14.8 diyelim dikey, 22x15,8 taşması ile ayarlayıp krosla ve PDF yazdır.
Başka bişey yapma.
Ama illa ben yapıcam diyorsan Kodak Preps 6 sektör yazılımıdır.
burdan
Hocam teşekkür ederim ama öyle birşeyki benim matbaa tabanım çok fazla yok ve bu işi de benim hazırlamam lazım tüm baskı işlerini
Bu mesajdan alıntı yap
panco2634 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

panco2634

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-04-2011 #4
işi teknik grafiker varsa ona aktarmanı öneririm kitap montajı biraz karışık gelebilir.eğer direk kalıba baskı olup film ortadan kalkacaksa ctp'nin kendine ait programı var öbür türlü sen yapmaya kalkarsan ugrasırsn malesef
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Yüksek cözünürlükte kitap & kitap okuyan çocuk resimleri isteği :) NewInk Fotoğraf - Resim 4 08-12-2010 20:49:09
Kitap Kapağından Kitap Efekti simelanj Photoshop Soru ve Sorunlarınız 4 06-12-2010 12:47:12
psd montaj 1 psd 52.mb svbnak Psd Dosyaları 0 09-11-2010 18:34:10
Telkari Kitap Mağazası Kitap Okuyun! irm.art Dünyadan Afiş Örnekleri 0 23-02-2009 12:52:21
Montaj VolkanTEKiN Baskı Öncesi 12 27-06-2008 05:03:49

Kapat
Şifremi Unuttum?