gayet güzel ve şu anki standartlara uygun bi çalışma ellerine sağlık grafikerler tasarımcılar için uygun bi zamanda değiliz hala aklımızdaki uçuk kaçık planları piyasada kullanamıyoruz herkes standart olan şeyler maliyetin ön palanda olduğu şeyler istiyor bu yüzden çalışmalarımız hep aynı tür![]()
amacına uygun bir çalışma... emeğine sağlık!..