kumlama için kalın folyo lazım

Folyo kesim - kumlama için kalın folyo lazım ...

Cevapla
kumlama için kalın folyo lazım
akface isimli Üye şimdilik offline konumundadır

akface

Grafiker / İstanbul

Standart

kumlama için kalın folyo lazım

Alt 28-05-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar merhaba,kumlama işinde kullanılmak üzere kalın folyo arıyoruz.Kumlamada kalkmaycak kaliteli bir folyo.bir tane numune folyo bulduk sanırım markası aslan folyo imiş.bu marka kalın folyo yada bu ayarda bi folyoyu nerden buluruz.perpa ticaret merkezinde varmış diye duyduk ama bir türlü bulamadık.bilen arkadaşlar cevap verirse sevinirim.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

graphicturk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphicturk(44)

Arı Üye

Grafiker / Eskişehir

Standart
Alt 07-06-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
oracal folyo dan şaşma cam için
Bu mesajdan alıntı yap
pusula55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

pusula55

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 07-06-2008 #3
neshen oldukça kalındı hatırladığım kadarıylaa dene istersen
Bu mesajdan alıntı yap
akface isimli Üye şimdilik offline konumundadır

akface

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 08-06-2008 #4
Malesef arkadaşlar derin kumlama olduğu için normal folyo kalitelide olsa parçalınıyo..
elimizde bir numune ar amakaynağını bulamadık..ortalama üç folyo kalınlığında beyaz hatta folyo olduğundanda şüpheliyim....??? folyo gibi ama kalın ve farklı alanda kullanılan yapışkanlı başka bir malzeme varmı
Bu mesajdan alıntı yap
nginus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

nginus

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart

kumlama

Alt 13-06-2008 #5
Malesef arkadaşlar derin kumlama olduğu için normal folyo kalitelide olsa parçalınıyo..
elimizde bir numune ar amakaynağını bulamadık..ortalama üç folyo kalınlığında beyaz hatta folyo olduğundanda şüpheliyim....??? folyo gibi ama kalın ve farklı alanda kullanılan yapışkanlı başka bir malzeme varmı
slm arkadaşım ben sablaj işinde 2 yıl çalıştım. plotter için graphatec kullan derim. folyo içinse derin kumlama demişsin. ama ne kadar derin olacak. sen camı delmekten bahsediyorsan onun için folto yoktur galiba. dayanmaz.ben kullanmıştım cam delmekte ama işe yaramadı.bildiğimiz sarı bantlar delinmedi folyo eridi gitti.
tavsiyem her şartlarda kullanılacak
oracal 640
oracal 3640 var. bunların 100 mt si 300 400 ytl arası gibi bişey
bir de oracal 641 var 640 olanın 2 katı fiyatı.
Bu mesajdan alıntı yap
akface isimli Üye şimdilik offline konumundadır

akface

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-06-2008 #6
Makinamız graphatec... kumlama derinliği 2..3 mm falan olacak
Oracal ve benzeri folyoları çok iyitanıyorum.. yaklaşık 10 senedir kesim yapıyorum ama anlatmak istediğim folyo çok farklı yani vinil gibi birşey...
dekor,kaplama veya farklı bir alanda kullanıldığını tahmin ediyorum...
Bu mesajdan alıntı yap
nginus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

nginus

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 23-06-2008 #7
walla 2 3 mm lik kumlamada ben oracal kullanıyorum. delinme gibi bi sorun yok.
sen o zaman folyo satan firmalarla konuş. daha detaylı bilgi alırsın.
Bu mesajdan alıntı yap
akface isimli Üye şimdilik offline konumundadır

akface

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-06-2008 #8
bahsettiğim folyo ile 1 cm kumlama yapmak mümkün....
Bu mesajdan alıntı yap
cengizsucu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cengizsucu

Desinatör / İstanbul

Standart

kumlamaya dayanıklı folyo bende var

Alt 26-07-2008 #9
arkadaşım sen kumlamaya dayanıklı folyo istiyorsun
ben sana birkac tane önerebilirim cünkü bende bu işlerle uğraşıyorum bana ulaşmsn den ulaş
Bu mesajdan alıntı yap
cerdem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cerdem

Grafiker / İstanbul

Standart

aradığınız kumlamayı ben biliyorum

Alt 16-06-2010 #10
Merhaba aradığınız kumlama folyosu stencil film diye geçiyor ve almanya da aslan adında bir firma üretiyor. Türkiye de sanırım akoni reklam diye bir firma satıyor. şöyle bir baktım web sayfaalrı varmış. ******
burdan sana yardımcı olurlar.
selamlar,
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
folyo, icin, kalın, kumlama, lazım

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Folyo kesim programı lazım ŞAHİN REKLAM Folyo kesim 41 22-10-2015 23:42:24
yılan deseni folyo (karbon folyo) taygora Sonuçlanan İlanlar 14 02-01-2011 23:27:39
araba için folyo kesim alevler graphicturk Vektörel 15 16-04-2010 09:54:49
illustratör için oracal folyo paleti graphicturk Illustrator 0 01-04-2008 12:22:59
odev icin logo lazım kabusdesing Logo Tasarımları 22 19-03-2008 12:29:02

Kapat
Şifremi Unuttum?