Kurgu Operatörü var mı ?

Edius - Kurgu Operatörü var mı ? ...

Cevapla
Kurgu Operatörü var mı ?
gregor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gregor

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 30-03-2010 #11
Sponsorlu Bağlantılar

öncelikle herkese selamlar kurgu ile ilgili konu görünce daldım direk. ben üniden yeni mezun oldum ve okulda premiere öğrendim kurgu üzerine iş aradım avid bilen lazım dediler avid ile uğraşmaya basladım tabi bu arada iş aramaya devam sonra bi kaç yere daha gittim edius bilen lazım dediler el mecbur edius öğrenmeye basladım tabi sadece bi yazılım bilmek yetmiyor sanırsam o yüzden after effects de bilmek gerek dediler.. 6 aydır iş arıyorum beynim allak bullak oldu avid le ediusu öğrenmek bi yana premieri bile unutuyorum artık. asistan olarak baslayacagımız iş hayatımızda bu kadar üstümüza gelmeseler keşke, şikayet mektubu gibi oldu sanki... yine de yılmak yok iş aramaya devam..
Bu mesajdan alıntı yap
alpidem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alpidem(32)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-03-2010 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
A.s.... Daha önce Premier'de kurgu yapmışsın. Önemli olan işin mantığını bilmek değil mi? Eğer çok acil Edius operatörüne ihtiyaçları varsa, biz edius bilen arıyoruz demeleri doğru. Ama öbür türlü kurgu yapmayı bilen birine program yüzünden sınır koymalarını asla anlayamam. Birisinde C ile kesersin diğerinde Ctrl+d ile kesersin Kurgu Operatörü var mı ? Diğer programı öğrenmek ne kadar sürebilir ki mantık aynı sonuçta......
Bu mesajdan alıntı yap
gregor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gregor

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 31-03-2010 #13
hocam dediklerinde haklısın mantık hepsinde aynı kurgu yapmak import et kes yapıştır araya bi kaç effeck at arada title da bişeyler yaz sonra export olayı ise sanırım ben bu 3 programıda kullanıyorum derim ama sadece bunlardan ibaret olmadıgınıda biliyorum daha önce bi yerde çalışamadığım için mantık nedir tam anlayamadım
Bu mesajdan alıntı yap
poyrazhan55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

poyrazhan55

Yetkili

Fotoğrafçı / Kocaeli

Standart
Alt 31-03-2010 #14
hocam dediklerinde haklısın mantık hepsinde aynı kurgu yapmak import et kes yapıştır araya bi kaç effeck at arada title da bişeyler yaz sonra export olayı ise sanırım ben bu 3 programıda kullanıyorum derim ama sadece bunlardan ibaret olmadıgınıda biliyorum daha önce bi yerde çalışamadığım için mantık nedir tam anlayamadım
bence kurgu montaj operatörü programı kullanmayı bilecek ama bilirkende yaratıcılığını ortaya koyacak sanırım en büyük sıkıntın daha önce herhangi bir yerde tecrüben olmaması. inşallah muaffak olursun dostum
Bu mesajdan alıntı yap
alpidem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alpidem(32)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 31-03-2010 #15
hocam dediklerinde haklısın mantık hepsinde aynı kurgu yapmak import et kes yapıştır araya bi kaç effeck at arada title da bişeyler yaz sonra export olayı ise sanırım ben bu 3 programıda kullanıyorum derim ama sadece bunlardan ibaret olmadıgınıda biliyorum daha önce bi yerde çalışamadığım için mantık nedir tam anlayamadım
Evet, dediğin gibi bunlardan ibaret değil ama cevabım tamamen programın kullanımıyla ilgili.
Bu mesajdan alıntı yap
gregor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gregor

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 31-03-2010 #16
inşallah hocam. kime sorsan ben yaratıcıyım der ama işte işin rengi iş yapraken ortaya çıkıyor, kurgu yaparken zaten olması gereken yaratıcılık. program sana sadece gerekli malzemeyi sunuyor. makas neşter iğne iplik işte ama iş araken farkettiğim en önemli şey bi tanıdığının olması tanıdık yoksa kimse seni pek iplemiyo
Bu mesajdan alıntı yap
MIY1988 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

MIY1988

Öğrenci (Diğer) / Mardin

Standart
Alt 31-03-2010 #17
Ben kendi adıma kurgucu olmaktan ha vazgeçti ha vazgeçecek durumdayım.Bu iş konusu kurguya olan sevgimden ve ilgimden asla bir şey kaybettirmedi,kaybettirmezde.Burada olmazdım zaten öyle bir durum olsaydı.Sadece,başka alternatifleri de el altında tutmak istiyorum.Meselâ polis olup medya bölümünde çalışırım diye düşündüm.Meselâ Halkla İlişkiler'i bitirip bir hastanenin İnsan Kaynakları departmanında çalışırım dedim.Maksat sabit bir gelir olması.O aşamadan sonra CANON marka HD bir kamera,PHILIPS marka bir plazma ve PlayStation 3 alıp keyfime bakmak istiyorum. ( :
Unutmadan;kurgu bir hayat tarzıdır.Çok farklı bir meslektir Kurgu Operatörlüğü.
- - - - -
Zafer ağabey,küçük bir not düşeyim;geçen gün sana attığım maile bir ek olsun:Çekimlerim yarın bitiyor,kurtuluyorum. ( : Dediğim şeyi yarın öğlen saatlerinde yollayacağım.

Saygılar.

M.İbrahim
Bu mesajdan alıntı yap
poyrazhan55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

poyrazhan55

Yetkili

Fotoğrafçı / Kocaeli

Standart
Alt 31-03-2010 #18
Ben kendi adıma kurgucu olmaktan ha vazgeçti ha vazgeçecek durumdayım.Bu iş konusu kurguya olan sevgimden ve ilgimden asla bir şey kaybettirmedi,kaybettirmezde.Burada olmazdım zaten öyle bir durum olsaydı.Sadece,başka alternatifleri de el altında tutmak istiyorum.Meselâ polis olup medya bölümünde çalışırım diye düşündüm.Meselâ Halkla İlişkiler'i bitirip bir hastanenin İnsan Kaynakları departmanında çalışırım dedim.Maksat sabit bir gelir olması.O aşamadan sonra CANON marka HD bir kamera,PHILIPS marka bir plazma ve PlayStation 3 alıp keyfime bakmak istiyorum. ( :
Unutmadan;kurgu bir hayat tarzıdır.Çok farklı bir meslektir Kurgu Operatörlüğü.
- - - - -
Zafer ağabey,küçük bir not düşeyim;geçen gün sana attığım maile bir ek olsun:Çekimlerim yarın bitiyor,kurtuluyorum. ( : Dediğim şeyi yarın öğlen saatlerinde yollayacağım.

Saygılar.

M.İbrahim
tamam dostum yanlız göndermeden önce beni mutlaka ara
Bu mesajdan alıntı yap
xcedricx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

xcedricx

Eğitimci / İstanbul

Standart

ss

Alt 27-08-2010 #19
bak bu konuda haklısın Kurgu Operatörü var mı ?)
MIY ve poyraz beyler bana ulasabilirseniz pişman olmıcaksınız emın olun ekleyıp irtibata geçerseniz sevinirim.
Bu mesajdan alıntı yap
poyrazhan55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

poyrazhan55

Yetkili

Fotoğrafçı / Kocaeli

Standart
Alt 27-08-2010 #20
MIY ve poyraz beyler bana ulasabilirseniz pişman olmıcaksınız emın olun ekleyıp irtibata geçerseniz sevinirim.
ulaşalım ulaşmasına da neden bu kadar iddialı yazdın onu çözemedim Kurgu Operatörü var mı ?)
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Dijital Baskı Operatörü boranreklam1994 Sonuçlanan İlanlar 5 24-06-2010 00:54:46
Sayfa Operatörü gmrt Sonuçlanan İlanlar 5 09-02-2010 16:02:24
Digital Baskı Operatörü - Lazer Operatörü - Grafiker (İzmir) grafist Sonuçlanan İlanlar 2 29-10-2009 11:38:17
Büst çalışmam |kurgu ve insan... a.g.s.l Heykel 22 15-08-2009 12:51:01
gsm operatörü ve kampanyası ... delikarga Ambalaj Tasarımı 3 30-10-2008 14:42:13

Kapat
Şifremi Unuttum?