..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..

Donanım Rehberi - ..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var.. Sponsorlu Bağlantılar genel olarak araştırma yaptım ve yapmaya da devam ediyorum.. sürekli gelişen teknolojiyle değişiyo sürekli... ---> genel olarak ve ilk olarak hepimizin de malüm bildiği gibi,programları kaldırıcak, uzun ömür ...

Cevapla
..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..

Alt 08-12-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

genel olarak araştırma yaptım ve yapmaya da devam ediyorum..
sürekli gelişen teknolojiyle değişiyo sürekli...

---> genel olarak ve ilk olarak hepimizin de malüm bildiği gibi,programları kaldırıcak, uzun ömür vadeden(tabi biraz çok şey istedim sanırım..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var.. )bir laptop almak istiyorum..

..yaptığım araştırmalar ve tavsiyeler sonucunda Toshiba,Dell ve Asus markaları arasında kaldım..

ne kadar araştırsam da bilmediğim ya da kaçırdığım teknik özellikleri,artı ve dezavantajları vardır mutlaka,her markanın kendi içinde..

işte bu konu da sizlerden yardım istiyorum..

bu markalar hakkında bildiğiniz artı ve dezavantajları söyler misiniz?

bir de işlemci,ekran kartı,ekran,optik sürücü gibi özellikler konusunda da ek bilgi verirseniz çok sevinirim gerçekten..

tşk ederim şimdiden..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 11-12-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
mesela bir de şey var,markaya para ödemek ya da ödemeye gerek yok olmaması..

ne derece doğru bu ,gerçekten marka önemli mi,yada önemli olan sadece performansı mı?

gerçekten kafam karışıyo.. yardımlarınız için tşk ler tekrar..
Bu mesajdan alıntı yap
bartinli_cakabo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bartinli_cakabo

Bilg. Teknikeri / Bartın

Standart
Alt 12-12-2009 #3
Eğer sadece muhtelif programları kullanacaksanız ortalama 1000 ytl lik bir sistem işinizi görecektir..

Ama eğer bilinçli bir şekilde sistem almayı düşünüyorsanız...
Önce bütçenizi belirleyin yardımcı olmaya çalışalım.
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 12-12-2009 #4
Eğer sadece muhtelif programları kullanacaksanız ortalama 1000 ytl lik bir sistem işinizi görecektir..

Ama eğer bilinçli bir şekilde sistem almayı düşünüyorsanız...
Önce bütçenizi belirleyin yardımcı olmaya çalışalım.

grafik tabanlı ve grafik işlerinde rahat çalışması önemli benim için..malüm programlar çok ağır oluo ve aynı anda hepsini kaldırmak ta zorlanıyo..

genel olarak yaptığım araştırmalarda;

işlemci : intel core duo T6400,T9500 serileri
ram : 4 gb (maksimum 8 ram)
harddisk : (500 gb)
ekran : XWGA
ekran kartı : ATİ,NVİDA(1 GB üstü)
optik sürücü: BLURAY


fiyat olarak 1.400, 1,750 TL arası bişi düşünüyorum..
marka olarak ta toshiba sanırım..bu özellikler nasıl sizce?
Bu mesajdan alıntı yap
bartinli_cakabo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bartinli_cakabo

Bilg. Teknikeri / Bartın

Standart
Alt 12-12-2009 #5
Sen zaten gerekli araştırmaları yapmışsın sadece model seçmek kalmış sana... ..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..

Hepsiburada.com : TOSHIBA SATELLITE L500-126 INTEL CORE 2 DUO T6500 2.1Ghz 4GB 320GB 15.6" TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR | Bilgisayar

Şu sistemi bir incelermisin...
Senin limiti biraz aşıyor ama....
Bence değer...
Bu mesajdan alıntı yap
porcelain isimli Üye şimdilik offline konumundadır

porcelain

Grafiker / İstanbul

Standart

Samsung R620

Alt 12-12-2009 #6
Samsung R620 biçilmiş kaftan aldım kullanıyroum ve photoshop, illustrator, dw ve flash (bunlar da CS4 versiyonları) 4 program birden kullanyorum şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım. ve tavsiyem başka marka alacaksan da markaya para ödeme işlemcin P serisi olsun ve ekran da 1GB altında olmasın.
Son olarak benim sistemin özelliklerini de yazayım sana merak edersen bir incele
P8700 2.53 Ghz işlemci 1066 Mhz
4Gb Ram 800Mhz
1Gb ekran kartı DDR3 Ati4650
500GB Harddisk
16,4" inch ekran.
Blueray yok ama zaten şimdilik daha yeni bir sistem.
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 13-12-2009 #7
Sen zaten gerekli araştırmaları yapmışsın sadece model seçmek kalmış sana... ..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..

Hepsiburada.com : TOSHIBA SATELLITE L500-126 INTEL CORE 2 DUO T6500 2.1Ghz 4GB 320GB 15.6" TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR | Bilgisayar

Şu sistemi bir incelermisin...
Senin limiti biraz aşıyor ama....
Bence değer...
evt inceledim şimdi, gerçekten güzel özelliklere sahip..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..tşk ederim öneriniz için..

Samsung R620 biçilmiş kaftan aldım kullanıyroum ve photoshop, illustrator, dw ve flash (bunlar da CS4 versiyonları) 4 program birden kullanyorum şuana kadar hiçbir sorun yaşamadım. ve tavsiyem başka marka alacaksan da markaya para ödeme işlemcin P serisi olsun ve ekran da 1GB altında olmasın.
Son olarak benim sistemin özelliklerini de yazayım sana merak edersen bir incele
P8700 2.53 Ghz işlemci 1066 Mhz
4Gb Ram 800Mhz
1Gb ekran kartı DDR3 Ati4650
500GB Harddisk
16,4" inch ekran.
Blueray yok ama zaten şimdilik daha yeni bir sistem.

samsung u da bi hocam önermişti hatta bu ürünü de..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
gerçekten güzel özelliklere sahip,işte insan seçim yaparken zorlanıyor..
evt markaya para ödemek ya da ödememek konusunu da düşünmüyo deilim ama toshiba da en sıcak geleni..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..

tşk ederim öneri ve yorumlarınız için..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
Bu mesajdan alıntı yap
graphicturk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphicturk(44)

Arı Üye

Grafiker / Eskişehir

Standart

samsung veya asus

Alt 13-12-2009 #8
al derim ama paran çok ise bir hemşerin olarak şunu tavsiye ederim:
MacBook Pro MC226LL/A ( Z0GW ) APPLE DÜNYASI Fiyat özellik Teknik Servis Montaj Yedek Parça
birde şunu incele: http://www.notebook.gen.tr/notebook_...ri/5/Asus.html
Amerika'nın en büyük bağımsız teknik servis firmalarından SquareTrade 3 yıllık verilerini açıkladı.
Bu açıklama ile verilen rakamlara göre en güvenilir, en az arıza yapan notebook markası Asus iken, en çok arıza yapan marka Hp olarak belirtildi.

Read more: Notebook.gen.tr | Notebook, Netbook, Laptop Destek Sitesi - Markalara göre notebook arıza oranları

..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 13-12-2009 #9
al derim ama paran çok ise bir hemşerin olarak şunu tavsiye ederim:
MacBook Pro MC226LL/A ( Z0GW ) APPLE DÜNYASI Fiyat özellik Teknik Servis Montaj Yedek Parça
birde şunu incele: Notebook.gen.tr | Notebook, Netbook, Laptop Destek Sitesi - Asus
Amerika'nın en büyük bağımsız teknik servis firmalarından SquareTrade 3 yıllık verilerini açıkladı.
Bu açıklama ile verilen rakamlara göre en güvenilir, en az arıza yapan notebook markası Asus iken, en çok arıza yapan marka Hp olarak belirtildi.

Read more: Notebook.gen.tr | Notebook, Netbook, Laptop Destek Sitesi - Markalara göre notebook arıza oranları

..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..

mac ve apple kim istemez ki..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
indirimli fiyatı mac in 5.108,98 TL :Pbiraz çok tabi ..kim bilir ilerde olr inş..

ama diğer tablo çok ii oldu gerçekten..kıyaslama açısından vs..siteyi de inceliyorum..tşk ederim önerileriniz için..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Laptop Almadan Önce Bu Yazıyı Okuyun Dorukhan Donanım Rehberi 2 28-12-2010 13:18:06
Flash ta yardım almadan yaptığım ilk çalışmam. yavuz94 Deneme Çalışmalar 4 20-04-2009 15:24:22
Önerilerinize İhtiyacım var... el_chancho Web Tasarımı 0 09-07-2008 23:27:23

Kapat
Şifremi Unuttum?