..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..

Donanım Rehberi - ..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var.. ...

Cevapla
..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 13-12-2009 #11
Sponsorlu Bağlantılar

para olacak alacan bi sony tamam ..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..)
SONY VGNFW5ZTF/H CEU NOTEBOOK, TARGUS CN-31/TCC019 EUF-01 ÇANTA - Teknosa Alışveriş Sitesi
taksitli alıcağımı düşünürsek ki öle olucak..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var.. oluşan rakam 4.128,82 TL böle bişi ..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..o yüzden maalesef diorum..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..ama yine de tşk ederim öneriniz için..
Bu mesajdan alıntı yap
Safari isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Safari

Muhammet Ayan

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-12-2009 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
1 Ay önce aldım laptopu..
Memnunum bizzat kendisinden
Dell Inspiron 1545 fiyatı da sizin istediğiniz aralıkta..
Intel Core2 Dou 2.13 işlemci 3MB cache bellek
320 HDD
4 GB Ram
15.6" ekran (17 olsaydı daha iyi olurdu ama...)
512 MB Ekran kartı paylaşımsız ve 2 GB'a kadar ramdan kullanabiliyor
DVD RW
Entegre Webcam
ßence işinizi görür..
1550 TL ye almıştım
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 13-12-2009 #13
1 Ay önce aldım laptopu..
Memnunum bizzat kendisinden
Dell Inspiron 1545 fiyatı da sizin istediğiniz aralıkta..
Intel Core2 Dou 2.13 işlemci 3MB cache bellek
320 HDD
4 GB Ram
15.6" ekran (17 olsaydı daha iyi olurdu ama...)
512 MB Ekran kartı paylaşımsız ve 2 GB'a kadar ramdan kullanabiliyor
DVD RW
Entegre Webcam
ßence işinizi görür..
1550 TL ye almıştım

tşk ederim öneriniz için..ekran kartı düşükmüş biraz..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
bir de bu paylaşımsız olayında takıldım..mesela 2 GB a kadar ramden kullanılıo derken ram 4 GB ise 2 GB olucak otomatikman böle mi oluyo..
Bu mesajdan alıntı yap
Safari isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Safari

Muhammet Ayan

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-12-2009 #14
tşk ederim öneriniz için..ekran kartı düşükmüş biraz..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
bir de bu paylaşımsız olayında takıldım..mesela 2 GB a kada ramdan kullanılıo derken ram 4 GB ise 2 GB olucak otomatikman böle mi oluyo..
Laptop için çok iyi 512 bence...
1 GB ekran kartıyla arasında 2 kattan fazla fiyat farkı var yanılmıyorsam..
Dizüstü bilgisayarlarda ekran kartı genelde paylaşımlıdır..
paylaşımsız demek anakarttan bağımsız demek yani ayrı bir parça gibi düşün.. Bu olumlu birşey
4 GB ram var ve sadece gerektiğinde ram 1.5 GB'ını ekran kartına verebiliyor.. Bu da olumlu birşey..
Bu mesajdan alıntı yap
graphicturk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphicturk(44)

Arı Üye

Grafiker / Eskişehir

Standart

asus notebook

Alt 13-12-2009 #15
HızlıAl.Com - Listeleme
ASUS K61IC220DV Intel Core 2 Duo T6600 2.2GHZ 4GB 320GB 16" Dizüstü Bilgisayar | Ürün İnceleme | Ucuz Alışveriş | Fiyatları
casperlarıda ayrıca incelemeni tavsiye ederim bir arkadaşıma 3 sene önce casper nirvana almıştık matbaa işi yapıyor 2 senedir hiçbir problem çıkarmadı corel ve photoshop kullanıyor notebookta
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 13-12-2009 #16
Laptop için çok iyi 512 bence...
1 GB ekran kartıyla arasında 2 kattan fazla fiyat farkı var yanılmıyorsam..
Dizüstü bilgisayarlarda ekran kartı genelde paylaşımlıdır..
paylaşımsız demek anakarttan bağımsız demek yani ayrı bir parça gibi düşün.. Bu olumlu birşey
4 GB ram var ve sadece gerektiğinde ram 1.5 GB'ını ekran kartına verebiliyor.. Bu da olumlu birşey..
evt etkiliyo aslında bu farklılıklar fiyatı..ama ekran kartının yüksek olmasını hızı için istiyorum aslında..etkiliyomuş sanırım baya bi..ve bu paylaşımlı ve paylaşımsız olayını da tam anlayamamıştım..çok tşk ederim bilgilendirme için..

HızlıAl.Com - Listeleme
ASUS K61IC220DV Intel Core 2 Duo T6600 2.2GHZ 4GB 320GB 16" Dizüstü Bilgisayar | Ürün İnceleme | Ucuz Alışveriş | Fiyatları
casperlarıda ayrıca incelemeni tavsiye ederim bir arkadaşıma 3 sene önce casper nirvana almıştık matbaa işi yapıyor 2 senedir hiçbir problem çıkarmadı corel ve photoshop kullanıyor notebookta

peki tşk ederim..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 13-12-2009 #17
Samsung'u gözardı etmeyin derim.

R522 almıştım MediaMarkt'tan.

#6. mesajdaki R620 ile aynı özelliklerde.. Artı, bluetooth'u üzerinde, dahili kamerası ve mikrofonu da var. İşletim sistemi Windows 7 Home Premium. Vista'yı hiç sevmezdim XP kullanıyordum, fakat Windows 7'ye bayıldım.

Ama en önemlisi, 1GB paylaşımsız ekran. Gerçekten grafik performans için vazgeçilmez..

Belki ekran aydınlatmasında kullanılan LED teknolojisinin de etkisi vardır: hiç ısınmıyor, bu da önemli..

Mutlaka incelemenizi öneririm.

(Mediamarkt bazı kredi kartlarına, vade farksız taksitlendirme de yapmaya başlamış, daha önce yoktu diye biliyorum)
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 13-12-2009 #18
Samsung'u gözardı etmeyin derim.

R522 almıştım MediaMarkt'tan.

#6. mesajdaki R620 ile aynı özelliklerde.. Artı, bluetooth'u üzerinde, dahili kamerası ve mikrofonu da var. İşletim sistemi Windows 7 Home Premium. Vista'yı hiç sevmezdim XP kullanıyordum, fakat Windows 7'ye bayıldım.

Ama en önemlisi, 1GB paylaşımsız ekran. Gerçekten grafik performans için vazgeçilmez..

Belki ekran aydınlatmasında kullanılan LED teknolojisinin de etkisi vardır: hiç ısınmıyor, bu da önemli..

Mutlaka incelemenizi öneririm.

(Mediamarkt bazı kredi kartlarına, vade farksız taksitlendirme de yapmaya başlamış, daha önce yoktu diye biliyorum)
evt samsungun da gerçekten özellikleri çok ii ..hocam samsung un 4-5 tane ürününü önermişti..aralarında bu bahsedilen iki ürün de vardı..Laptop Almadan Önce Önerilerinize İhtiyacım var..
tşk ederim öneriniz için..incelicem bu ürünü de..
Bu mesajdan alıntı yap
grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 15-12-2009 #19
bir de sormak istediğim şey,windows vista,XP ve Windows 7 hakkındaki düşüncelerinizi söyler misiniz?

hangisi daha ii?
vista çoğu kişide sorun yarattı diye biliyorum.Windows 7 yi de çok yeni olduğu için bilmiyorum..
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 15-12-2009 #20
Vista rezalet..

Microsoft XP için desteğini durdurdu veya o niyette..

Windows 7 gayet iyi.. Uyumluluk modları da var. Henüz kullanmam gerekmedi ama, Windows 7'yi XP modunda da kullanabiliyorsunuz.

Alttaki bağlantı yararlı olabilir.

CHIP Online - Win7: Windows XP Mode indirilmeye sunuldu
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Laptop Almadan Önce Bu Yazıyı Okuyun Dorukhan Donanım Rehberi 2 28-12-2010 13:18:06
Flash ta yardım almadan yaptığım ilk çalışmam. yavuz94 Deneme Çalışmalar 4 20-04-2009 15:24:22
Önerilerinize İhtiyacım var... el_chancho Web Tasarımı 0 09-07-2008 23:27:23

Kapat
Şifremi Unuttum?