Lasso Tool için yardım lütfen..

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Lasso Tool için yardım lütfen.. Sponsorlu Bağlantılar Arkadaşlar çok basit bi soru sorucam gülmeyiniz (: Polygonal lasso tool la resimdeki biyeri işaretliyorum. Ama başka biyeri daha işaretlemek istediğimde önceden işaretlediğim yer kayboluyo. Bunun için ek ...

Cevapla
Lasso Tool için yardım lütfen..
Srcnsms isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Srcnsms

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart

Lasso Tool için yardım lütfen..

Alt 17-02-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar çok basit bi soru sorucam gülmeyiniz (: Polygonal lasso tool la resimdeki biyeri işaretliyorum. Ama başka biyeri daha işaretlemek istediğimde önceden işaretlediğim yer kayboluyo. Bunun için ek bi tuşa mı basmam gerekiyo?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 17-02-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Shift tuşuna basmanız gerekiyor. Kursorün okunun yanında minik bir artı işareti çıkmalı..

Alt tuşuna bastığınızda da tersi..


Kolay gelsin. Lasso Tool için yardım lütfen..
Bu mesajdan alıntı yap
Srcnsms isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Srcnsms

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 17-02-2010 #3
Hocam çok sağol =)
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 17-02-2010 #4
Hocam....
Yok!.. O kadar abartmayalım, ben öğreneli de çok olmadı.. Lasso Tool için yardım lütfen..

Kolay gelsin.
Bu mesajdan alıntı yap
Srcnsms isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Srcnsms

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 17-02-2010 #5
Her açtığım konuda sorduğum bişeyde sen varsın. Hoca belledim seni artık =) yanlız bişey daha sorucam. polygonal lasso toolla işaretleme yaparken diyelimki son tıkladığım noktayı beğenmedim. 1 adım geri atmak istiyorum napmam lazım? ctrl+z yaptığımda bütün işaretleme gidiyoda
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 17-02-2010 #6
Her açtığım konuda sorduğum bişeyde sen varsın. Hoca belledim seni artık =) yanlız bişey daha sorucam. polygonal lasso toolla işaretleme yaparken diyelimki son tıkladığım noktayı beğenmedim. 1 adım geri atmak istiyorum napmam lazım? ctrl+z yaptığımda bütün işaretleme gidiyoda
Backspace (Silme tuşu)

Teşekkür ediyorum iltifatların için. Tesadüf..

(Ama her konuyu da sorma bence.. Araştırıp bulmayı da öğren Lasso Tool için yardım lütfen.. )


Güzel çalışmalarını (sen beğendikten sonra) görmeyi umuyorum. Lasso Tool için yardım lütfen..
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 17-02-2010 #7
Lasso Tool için yardım lütfen..

Ufak bir bilgi lasso tool u seçtikten sonra, yukarıdaki görselde gösterdiğim gibi lasso tool ayarlarından ikinci seçeneği seçerseniz, shift tuşuna basmanız gerekmez, diğer seçeneklerde - eksi seçenekleridir. İşinizi biraz daha hızlandırabilirsiniz bu seçenekleri kullanarak . Örnek ben genelde ikinci seçeneği seçili bırakırım.
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 17-02-2010 #8

Ufak bir bilgi lasso tool u seçtikten sonra, yukarıdaki görselde gösterdiğim gibi lasso tool ayarlarından ikinci seçeneği seçerseniz, shift tuşuna basmanız gerekmez, diğer seçeneklerde - eksi seçenekleridir. İşinizi biraz daha hızlandırabilirsiniz bu seçenekleri kullanarak . Örnek ben genelde ikinci seçeneği seçili bırakırım.
Bazen parmağımı uzun süre shift tuşunun üzerinde unutuyorum.. Lasso Tool için yardım lütfen..) Ve Windows, tuş kilidi kullanmak isteyip istemediğimi soruyor.

Sizin yönteminizle, ondan da kurtulmuş oluyoruz.. Lasso Tool için yardım lütfen..

Teşekkürler.
Bu mesajdan alıntı yap
Srcnsms isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Srcnsms

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 17-02-2010 #9
Vallahi o da çok iyi geldi (: teşekkür ediyorum her ikinizede..
Ayrıca tabikide araştırmadan bu iş olmuyo. Araştırarak öğreniyorum. Misal bu ve benzeri sitelerdeki yazıları okuyup incelemem. Misal internette photoshop eğitim vidyolları olmasına rağmen daha sağlam olsun diye birinci elden almak için 2 gün photoshop eğitim cd sini aramam.. (:
Bu mesajdan alıntı yap
Srcnsms isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Srcnsms

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 17-02-2010 #10
ama bu sorduğum ince bi detay olduğu için belkide internette birileri paylaşmamıştır diye düşündüm.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
lütfen water material için yardım turan3068 Cinema 4D 2 15-03-2011 02:51:02
T-shirt baskı için yardım lütfen brendie Baskı 9 25-11-2009 08:53:10
Lasso Tool quarto Photoshop Soru ve Sorunlarınız 1 24-07-2009 00:52:30
erkek saç resimleri için yardım lütfen mavi-06 Fotoğraf - Resim 0 02-11-2007 17:38:06
magnetic lasso tool receploji Photoshop 1 17-10-2007 03:29:45

Kapat
Şifremi Unuttum?