Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)

Photoshop Dersleri - Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım) ...

Cevapla
Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)
darkdevil85 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

darkdevil85

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Dosya24

Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)

Alt 11-03-2011 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Merhaba arkadaslar her zaman link veririm ben Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)
Bu Gün Böyle Resimli Kısa bir çalışma vericem.
İlk Olarak Söyliyim Alıntıdır..
Bide Bazen resimler gözükmez diye uploadda ettim.. istiyen indirebilir Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)
indirme linki :

http://www.dosya.tc/downloadss/qOkSz...kni_i.rar.html

ANLATIM ;

Herhangi bir resim dosyası açın. Ben aşağıdaki gibi bir çiçek remi açtım onun üzerinde çalışacağım sizde buna benzer bir resim dosyası üzerinde çalışabilirsiniz.

Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)

Aşağıdaki Gibi Bir Yazı yazıyoruz..

Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)


Background'un üzerinde sağ tuşa tıklayın ve Duplicate Layer ile bir kopyasını oluşturun. Maus ile sürükleyerek yazının üzerine getirin.

Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)

Layer >Create Clipping Mask uygulayın. En üstde bulunan Layer'ın solunda bir ok işareti belirecektir. Layer Style gelin ve Drop Shadow uygulayın. Ben Shadow haricinde Outer Glow da uyguladım siz yakaladığınız görüntüye göre gerekli değişiklikleri yapınız.

SON GÖRÜNÜM ;

Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)

ALINTIDIR !!
RESİMLERİ GÖREMİYENLER BURADAN İNDİREBİLİRLER ..

http://www.dosya.tc/downloadss/qOkSz...kni_i.rar.html
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 13-03-2011 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
en kısa süre de deneyecem ... Teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
Burnett isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Burnett(27)

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 13-03-2011 #3
Zaten buna benzer bir konu var.
Bu mesajdan alıntı yap
darkdevil85 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

darkdevil85

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 19-03-2011 #4
ben kendi paylaşımımı yaparım milletinki kendine Layer Maskeleme Tekniği (Link yok resimli anlatım)
Önemli DeğiL
Bu mesajdan alıntı yap
vargul isimli Üye şimdilik offline konumundadır

vargul

Hiç Biri / Denizli

Standart
Alt 19-03-2011 #5
yetersiz bir açıklama yapmışsın ben anlayamadım.Linkler çalışmıyor.
Bu mesajdan alıntı yap
neskali isimli Üye şimdilik offline konumundadır

neskali

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 23-03-2011 #6
yukarıda yazdıklarını aynen sırası ile yaptım ama üste kopyasını aldığımız resim görünüyo

yazı fln gözükmüyo ??
Bu mesajdan alıntı yap
DarkwaLe isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DarkwaLe

Öğrenci (Diğer) / Şanlı urfa

Standart
Alt 23-03-2011 #7
Hocam iyi Hoş da Yetersiz Anlatım var. oLmuyor
Bu mesajdan alıntı yap
darkdevil85 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

darkdevil85

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 11-04-2011 #8
Arkadaşlar görmüyorsunuz herhalde Alıntıdır Konuyu ben anlatmadım yani elimden gelen bir şey yok..
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
A4desk programıyla flash site yapmak / videolu anlatım + sesli anlatım + hd & link :) egeozdmr Php, Asp, Perl, Html 7 28-09-2012 14:29:21
Maskeleme Tekniği drps Photoshop Soru ve Sorunlarınız 6 01-04-2012 13:23:44
Photoshop Dersleri:Photoshop da Maskeleme ile Kolaj Çalışması Yapalım Resimli Anlatım Ali Emre Photoshop Dersleri 52 24-04-2011 00:05:54
Photoshop Dersleri: Kolay Rötüş Tekniği (Resimli Anlatım) Nazy Photoshop Dersleri 12 05-04-2011 14:43:43
Maskeleme Tekniği Hakkında caneryilmaz354 Photoshop Soru ve Sorunlarınız 5 08-03-2010 02:12:49

Kapat
Şifremi Unuttum?