logo 30.000 adet A-Z cdr

Logo İstek - logo 30.000 adet A-Z cdr ...

Cevapla
logo 30.000 adet A-Z cdr
tabys isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tabys

Matbaacı / Giresun

Standart
Alt 27-02-2009 #41
Sponsorlu Bağlantılar

çok güzel bir paylaşım... teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
m.çelik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

m.çelik

Webmaster / Gaziantep

Standart
Alt 28-02-2009 #42
                             Sponsorlu Bağlantılar
teşekürler hocam logo 30.000 adet A-Z cdr
Bu mesajdan alıntı yap
Carmentos isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Carmentos

Öğrnc (Diğer)

Dosya23
Alt 28-02-2009 #43
Öncelikle herkese merhaba Arkadaşlar

Grafiker değilim ama olmak niyetindeyim. Sitede bu tür logoların çok paylaşıldığını gördüm. Bu logoların hepsi sahipli öyle değil mi? Yani farklı farklı markaların logoları bunlar.

Anlayamadığım nokta, bu logoların siz grafikerlere ne gibi yararı faydası oluyor?

Lütfen, bilgilendirirseniz memnun olurum logo 30.000 adet A-Z cdr
Bu mesajdan alıntı yap
seldayucel isimli Üye şimdilik offline konumundadır

seldayucel

Yrd. Grafiker / Ankara

Standart
Alt 02-03-2009 #44
Slmm arkadaşlar ya paylaşım çok güzel ama indirmede sorun yaşıyorum neden olabilir ki?
rar dosyası boş görünüyo::/
Bu mesajdan alıntı yap
keypex isimli Üye şimdilik offline konumundadır

keypex

Grafiker / Adıyaman

Standart
Alt 02-03-2009 #45
arkadaşım çok sağol valla büyük hayra geçti tutğun altın olsunlogo 30.000 adet A-Z cdr
Bu mesajdan alıntı yap
Xmen62 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Xmen62

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-03-2009 #46
Elinize sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş.
Bu mesajdan alıntı yap
tugi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tugi

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 04-03-2009 #47
teşekkürler arkadaşlar,
iyi günlerde kullanın.
Bu mesajdan alıntı yap
Neptün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Neptün

Yrd. Grafiker / Ankara

Standart
Alt 05-03-2009 #48
eyw eline saglık
Bu mesajdan alıntı yap
cengizbudak isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cengizbudak

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 05-03-2009 #49
eline sağlık kardeşim :smile:
Bu mesajdan alıntı yap
yasiwi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yasiwi(37)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 12-03-2009 #50
emegıne saglık arkadasım tesekkurler.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
adet, cdr, logo

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
75 Adet PSD Logo N/A8 Logo Tasarımları 30 06-11-2012 01:34:18
2 adet logo :) Dracan Logo Tasarımları 10 18-02-2008 17:35:05

Kapat
Şifremi Unuttum?