logo calismam

Logo Tasarımları - logo calismam Sponsorlu Bağlantılar güzel bir calışma olmus ellerine sağlık ama arkadasında dediği gibi nerde ne amacla kullanılacağı önemli...

Cevapla
logo calismam
efsunlu_kizz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efsunlu_kizz

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

güzel bir calışma olmus ellerine sağlık ama arkadasında dediği gibi nerde ne amacla kullanılacağı önemli
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 09-04-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Valla GÜzel OlmuŞ.adamin Moralİnİ Bozmayin.yapabİlİyosaniz Daha İyİsİnİ Yapinda GÖrelİm.
Bu mesajdan alıntı yap
mercyful isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mercyful

Grafiker

Standart
Alt 09-04-2008 #13
Valla GÜzel OlmuŞ.adamin Moralİnİ Bozmayin.yapabİlİyosaniz Daha İyİsİnİ Yapinda GÖrelİm.
arkadasim, moral bozmak icin yapilmis bir yorum yok ortada. zaten bir siteye calisma gondermek demek,yorum almak demektir. tabii ki pozitif ve negatif yorumlar olabilir, onemli olan burada ahkam kesmek degil herkesi daha ileriye tasimaktir. benim acimdan boyle, sadece eline saglik super olmus demek kimseye bir sey kazandirmaz. ben istemem en azindan.
Bu mesajdan alıntı yap
passione isimli Üye şimdilik offline konumundadır

passione(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-04-2008 #14
cok tesekkurler hepinize yorumlariniz icin daha dikkat etmeye calisicam ama bir aciklama yapim calisma bir afiste kullanilicak kisisel bir logo olcakti yani sadece o seneki afis icin kullanilcakti o yuzden 2008 yazdim cami kullanmamda dinlemek deyince aklima ilk gelen sey oldu ve sinif icinde herkesten farkli bir calisma yapmak icin gayet guzel bir fikir gibi geldi logo calismam tesekkur ederim tekrardan
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 04-05-2008 #15
ya bu site amatörler için sanırım
eleştriye bile gerek yok düşünce yok ilişkilendirme yok işçilik hiç yok estetik zaten olamaz
araştırma desen keza
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 04-05-2008 #16
ya bu site amatörler için sanırım
eleştriye bile gerek yok düşünce yok ilişkilendirme yok işçilik hiç yok estetik zaten olamaz
araştırma desen keza
Öyleyse size sloganımızı yazayım.

"Grafiker misin? Grafiker mi olmak istiyorsun?"

Herkes kendisini gösteriyor. Grafiker olanlar da olmak isteyenlerde. Peki siz nesiniz? Gösterebilecekmisiniz?



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
artikya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artikya(37)

Hiç Biri / Eskişehir

Standart
Alt 04-05-2008 #17
ellerine sağlık arkadaşım güzel olmuş
Bu mesajdan alıntı yap
arQuiteCto isimli Üye şimdilik offline konumundadır

arQuiteCto

Öğrenci

Standart
Alt 05-05-2008 #18
iyi fikir hoş bi çalışma olmuşş.. ama bence bu s kıvrımları üzerinde biraz daha çalışmak gerekiyor... farklı vektorler çıkabilir
Bu mesajdan alıntı yap
designerbyMR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

designerbyMR(40)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 05-05-2008 #19
Cami seçimi bence iyi istanbulun ruhunu yansıtıyor sonuçta camiler ve islam anlayışı istanbulun fethinden beri mevcut ruhtur... boğaz köprüsü teknik bir yapı ve sonradan eklenmedir .....

Osmanlı tarzı figürle birleştirmen hoş olmuş .... Mantık hoş çalışma hoş ama üzerinde oynasan tabiii çok daha hoş olabilir ...

eline sağlık ..
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
logo, calismam

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Logo Calismam (elestrilerinizi bekliyorum) N/A4 Logo Tasarımları 17 02-11-2008 13:18:56
Logo Calismam fahriye uitzendbureau (Sizce Hangisi ?) N/A4 Logo Tasarımları 10 13-06-2008 16:22:40
Kisisel Logo Calismam MEMO-LINE Logo Tasarımları 7 05-04-2008 01:33:34
Logo calismam helldorado Logo Tasarımları 0 23-11-2007 14:21:59

Kapat
Şifremi Unuttum?