MAC'mi PC'mi ?

Anketler - MAC'mi PC'mi ? ...

Anketimiz: mac mi? Pc mi ?
MAC 424 53,47%
PC 369 46,53%
Katılımcı sayısı: 793. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Cevapla
MAC'mi PC'mi ?
m5ok isimli Üye şimdilik offline konumundadır

m5ok(44)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 03-09-2009 #201
Sponsorlu Bağlantılar

90 larda tartışılmaz MAC diyordum bende, 14 yıllık iş hayatımda. Fakat şimdi ise 5000 dolar verip bir MAC almaktansa 2.5 milyar civarında sağlam donanımlı, örnek verim:
1000 mhz hızında DDR RamlerMAC'mi PC'mi ? (kaç tane mac kullanabiliyor ve kaç GB destekliyo MAC'mi PC'mi ?)
Ekran Kartları MAC e bakın kaç tane ekran kartı destekliyo özelliği nedir? (Genelde asus kullanır, PC ler ASUS'ların babalarını kullanabiliyo ama MAC te belli modelllere kadar.
İŞLEMCİ' hızına bakın, MAC kaç çekirdek işlemci sunuyo MAC'mi PC'mi ?) birde PC deki 4 ÇEKİRDEK İŞLEMCİ lere bakın, Ekrana gelince LACIE en iyi monitördür, bunu PC de de kullanabilirsiniz ki MAC'mi PC'mi ? alternatif arıyorsanız PHILIPS derim

Ayrıca PC de sonsuz program desteği bulabiliyorsun, MAC te kaç program kullanabiliyorsun yada şöyle söylim KURABİLİYORSUN MAC'mi PC'mi ?)))

Dediğim gibi 14 yıllık grafikerlik hayatımda 90 larda tartışmasız MAC diyordum. Fakat şimdi asla, Bu söylediklerimi kulak ardı etmeyin, PC MAC'ı fazlasıyla geride bıraktı. Ha yok hala etiket olsun, desinler diye alıcaksan MAC'i buyur al, senin bileceğin iş.
Bu mesajdan alıntı yap
ajansmert isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ajansmert(46)

Grafiker / Gaziantep

Standart
Alt 18-09-2009 #202
                             Sponsorlu Bağlantılar
arkadaşlar bende harita çiziminde kullanmak için yeni bir pc kasası toplatmayı düşünüyorum. monitor olarakda samsung full hd 32 inç bir plazma tv almayı düşünüyorum. denemedim ama bu ekranları pc monitörü kalitesinde kullanabilirmiyim sizce?
Bu mesajdan alıntı yap
FiRARDA isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FiRARDA

Yrd. Grafiker / Ankara

Standart
Alt 23-09-2009 #203
Mac in leopard sürümünü yarın kurarım inşallah pc me kurup görmek istiyorum bakalım ne kadar sonç verecek MAC'mi PC'mi ? xp ve win 7 kurulu bir harddiskede mac kuracağım hepsi bir pcde MAC'mi PC'mi ?
AMD X2 250 64 bit , HIS HD4850 ICE Turbo , Lacie photonvision19" , 4GB Ram bakalım normal macden dahamı hızlı olacak
Bu mesajdan alıntı yap
infostorm isimli Üye şimdilik offline konumundadır

infostorm

Matbaacı / Çorum

Standart
Alt 25-09-2009 #204
ben PC diyorum

MAC de kullanmış biri olarak bunu söylüyorum

MAC kullanırken "bu iş sadece bu makinada olur" SANANLAR dandım

PC kullanmaya başlayınca bir de gördüm ki

"bu iş bu makinada da oluyormuş"

Programlar aynı olduktan sonra PC ya da MAC hiç fark yokmuş

MAC daha hızlı, İşlemcisi Grafik Tabanlı olduğu için grafikler daha gerçekci
baskıya daha yakın gibi söylemlerin tümünün BOŞ olduğunu anladım

Ekranı düzgün kalibre edince ikisinde de sonuç aynı

Bütün bunların dışında

Aynı RAM lardan hem PC ye yem MAC a aldığımızı düşünelim
ya da klavye alalım veya mouse alalım

Bakalım kaç lira fark olacak

Ben PC diyorum
Bu mesajdan alıntı yap
rockan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

rockan

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 24-12-2009 #205
I mac aldım 2.700 TL vererek. yılladır mac kullanıyordum çünkü. el alışkanlığı. pc'de de çalıştım ama virüslerden dolayı elimde patlayan bir çok iş oldu. ne zaman göceceği belli olmayan bi makineyle çalışmak çok berbat bir duygu. adı üstünde I mac benim yani MAC'mi PC'mi ? şükür hiç bir sorunum yok. ayrıca intele geçtikten sonra bence bi çok sorun halloldu. windos da yükledim vm ware fasion sayesinde iki sistemide aynı anda kullanabiliyorum. bence mac. siz ce ?
Bu mesajdan alıntı yap
Nazy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nazy(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-12-2009 #206
90 larda tartışılmaz MAC diyordum bende, 14 yıllık iş hayatımda. Fakat şimdi ise 5000 dolar verip bir MAC almaktansa 2.5 milyar civarında sağlam donanımlı, örnek verim:
1000 mhz hızında DDR RamlerMAC'mi PC'mi ? (kaç tane mac kullanabiliyor ve kaç GB destekliyo MAC'mi PC'mi ?)
Ekran Kartları MAC e bakın kaç tane ekran kartı destekliyo özelliği nedir? (Genelde asus kullanır, PC ler ASUS'ların babalarını kullanabiliyo ama MAC te belli modelllere kadar.
İŞLEMCİ' hızına bakın, MAC kaç çekirdek işlemci sunuyo MAC'mi PC'mi ?) birde PC deki 4 ÇEKİRDEK İŞLEMCİ lere bakın, Ekrana gelince LACIE en iyi monitördür, bunu PC de de kullanabilirsiniz ki MAC'mi PC'mi ? alternatif arıyorsanız PHILIPS derim

Ayrıca PC de sonsuz program desteği bulabiliyorsun, MAC te kaç program kullanabiliyorsun yada şöyle söylim KURABİLİYORSUN MAC'mi PC'mi ?)))

Dediğim gibi 14 yıllık grafikerlik hayatımda 90 larda tartışmasız MAC diyordum. Fakat şimdi asla, Bu söylediklerimi kulak ardı etmeyin, PC MAC'ı fazlasıyla geride bıraktı. Ha yok hala etiket olsun, desinler diye alıcaksan MAC'i buyur al, senin bileceğin iş.
aynen katılıyorum pc nin yanında mac, önceleri profesyonel bir grafik makinasıydı, ama artık 64 BIT lik işletim sistemleri ile windows, mac ile aynı sonucu, aynı yatırım ile de daha fazlasını veriyor...

Hem PC ile insan kendini özgür hissediyor, bazen eski bir film montaj programını çalıştırmak için mac kullanmak zorunda kalıyorum ki o sırada birkez daha irdeliyorum "mac in kapalı kutu olduğunu"MAC'mi PC'mi ?

Lacie monitörler gerçekten kendini kanıtlamış geniş kalibrasyon seçeneği sunan monitörlerdir , örneğin efi cihazları ila renk profilinizi yapılandırdığınızda
special ink (metalik gümüş yaldız vs.) ler dışında %98 lere kadar baskı rengi sonucunu ekranda yakalayabiliyorsunuz ...
Bu mesajdan alıntı yap
remstan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

remstan(29)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-01-2010 #207
Mac kullanıcısıyım ama pc ile farklarını çok bilmiyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
finfik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

finfik

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-02-2010 #208
ben pc kullanıyorum ama, mac daha güzel...
Bu mesajdan alıntı yap
risenwing isimli Üye şimdilik offline konumundadır

risenwing

Öğrenci (Diğer) / Hatay

Standart
Alt 20-02-2010 #209
mac kullanmak yaratıcılığı etkilemez. Okulda öyle söylentiler var, grafikçilere "mac çi misin?¿" diyorlar. Hocam da bana öyle sormuştu. :rofl: Ben pc ciyim. Benim için önemli olan bilgisayarın canavar olması, isminin mac yada pc olması değil.
Şöyle bişey var, ben pc ile daha çok programa, dolayısıyla daha çok insana ulaşıyorum, yani daha çok düşünceye...
Bu mesajdan alıntı yap
porcelain isimli Üye şimdilik offline konumundadır

porcelain

Grafiker / İstanbul

Standart

konu biraz eski ama ...

Alt 14-03-2010 #210
Ben de LCD Samsung 226 BW 22" monitör var... Ve film çıkışı aldığım ajansın tavsiyesi ve kullanımından aldığım verim sayesinde bu monitörü almaya karar verdim. Nerdeyse Baskı renklerini gösterecek... %95 doğru rengi yansıtıyor. 16.2m RENK sağlıyor.

Açıkçası ben LCD ekranları tavsiye ediyorum...

Bende mac diyorum ama, tabi bu tercih meselesi pc mi alırsın mac mi diye sorarsanız PC derim...
Arkadaşlar kesinlikle Samsung 226 BW 22" monitörü tavsiye ediyorum laptopta tasarlıyorum orada baskı rengini alıyorum monitör almak isteyenlere duyurulur 3000:1 kontrast ve 2ms tepki süresi var çok iyi bir Lcd monitör elimde olsa laptop çantasında birlikte taşıyacağımMAC'mi PC'mi ?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
grafikerlere lcd, mac, mac ve pc, machintos ve windows, macmi, macmi pcmi, pcmi

Kapat
Şifremi Unuttum?