Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)

Yarışma Organizasyonları - Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu) Sponsorlu Bağlantılar Arkadaşlar ben de katılmıştım ve öğrt. üyesi bu şekillere alıştık diyerek kesip atmış ve aynı üniversiteden öğrencisi kazanmıştır.Asıl vurgu çok kültürlülük idi ona yoğunlaşınca kaybettik. logom bu idi.gerçi ...

Cevapla
Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)
zyprexa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zyprexa

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-03-2011 #31
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar ben de katılmıştım ve öğrt. üyesi bu şekillere alıştık diyerek kesip atmış ve aynı üniversiteden öğrencisi kazanmıştır.Asıl vurgu çok kültürlülük idi ona yoğunlaşınca kaybettik. logom bu idi.gerçi Orta halli bir logo idi. sağlık ossunMersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu) yorumlar çok fena yahu Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu) Uploaded with ImageShack.us
kesinlikle 1. seçilen logodan kat kat daha iyi olmuş sizin yaptığınız.
Bu mesajdan alıntı yap
ertozka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ertozka

Sanat Yn. / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2011 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
1nci mi? Logo mu bu şimdi? üç beş çizik...ne anlam, ne görsel zevk...hangi hacıyağı sürmüşün oğlu acaba bunu çizen? Yazık ülkemize...
Bu mesajdan alıntı yap
fnd.dmrl isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fnd.dmrl

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 27-04-2011 #33
bence çok basit olmuş sanırım tek katılımcı bu olmalı yoksa seçilmesi çok zor
Bu mesajdan alıntı yap
Burak Korun isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Burak Korun

Öğrenci (Grafik) / Adıyaman

Standart
Alt 04-05-2011 #34
Google abiye mersinlogo.jpg yazılır ve araştırılır...

http://www.discovermersin.com/en/in.asp

En bilinmedik mersinle ve eğimle alakası olmayan bir başka logodan esinlenilir.
Ben yeniyimde bu işlerde öğrenmeye çalışıyorum. ''demekki böyle oluyor''
Bu mesajdan alıntı yap
oznur_tmz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

oznur_tmz

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-05-2011 #35
bence gayet güzel sadece üst kısımda çizgileri beğenmedim onlar olmamış sade ve şık yoksa
Bu mesajdan alıntı yap
isacan41 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

isacan41

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 11-07-2011 #36
Yorumlara +10 Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)

Eve gidip anlatmıştır - anne 1.oldum - kaç kişi vardı oğlum? - sadece benn Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)
heheheh cok ıyıdı yaa baska soze gerek yok
Bu mesajdan alıntı yap
prompo333 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

prompo333

Grafiker / Mersin

Standart
Alt 19-07-2011 #37
Ama hakkatten bu nasıl iştir yaaa paintte de yapılır wordart ta da yapılabilir bişey sanırım
Bu mesajdan alıntı yap
GrkmAksy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

GrkmAksy

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 19-07-2011 #38
Dostum insan tanımadığınamı Verir Yoksa kankasının Yaptıgına Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)
Bu mesajdan alıntı yap
safirim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

safirim(36)

Grafiker / Mersin

Standart
Alt 04-08-2011 #39
kardeşim daha dün başladı bu işe o herhalde daha iyi bir logo çıkarırdı arkadaşlar
Bu mesajdan alıntı yap
fikir-ci isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fikir-ci

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 09-08-2011 #40
bu ne biçim logo yaa Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)) chp li sadece hukuk görünümlü süheyl batum gibi bu adam da grafiker görünümlü yeteneksiz bi insan Mersin il milli eğitim(logo yarışması sonucu)
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Milli Eğitim Bakanlığı Logo ozkanolcay13 Logo İstek 3 25-06-2014 09:34:31
Milli Eğitim Logosu krem Logo İstek 6 03-11-2011 10:39:41
Milli Eğitim Müdürlükleri Logo zyprexa Logo İstek 9 16-04-2010 14:02:48
eskişehir valiliği amblem yarışması sonucu graphicturk Graficafe 13 09-09-2009 13:50:51
Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!! menefrega Sonuçlanan Grafik Tasarım Yarışmaları 38 06-09-2009 00:46:03

Kapat
Şifremi Unuttum?