iş mi bebek mi?:)

Anketler - iş mi bebek mi?:) ...

Anketimiz: iş mi bebek mi
İş 10 55,56%
Bebek 8 44,44%
Katılımcı sayısı: 18. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Cevapla
iş mi bebek mi?:)
ayışığı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ayışığı

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-03-2008 #21
Sponsorlu Bağlantılar

hep erkeklerin istekleri önemli yani...evinde otursun çocuklara baksın...ama çalışıp yetiremediğinde ya da bizim gibi kendine ait bir işi var ve tek başına yetişemiyorsa hadi hayatım beraber çalışalım...yok öyle yağmaiş mi bebek mi?:)ben kadınsam ve çalışacaksam ozaman kendi istediğim işi yaparım o kadariş mi bebek mi?:)
Bu mesajdan alıntı yap
x-ir isimli Üye şimdilik offline konumundadır

x-ir(35)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-03-2008 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
tamam kızma hanımağam :P iş mi bebek mi?:)
Bu mesajdan alıntı yap
ayışığı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ayışığı

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-03-2008 #23
sözüm meclisten içeriiş mi bebek mi?:)iş mi bebek mi?:)iş mi bebek mi?:)
Bu mesajdan alıntı yap
sebograph isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sebograph(36)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 09-03-2008 #24
Bence Öncelİklİ Tercİh Bebek Olmali ArkadaŞlar.
GÜnÜmÜzde Avrupa Ülkelerİne BaktiĞimiz Zaman Çok BaŞarili Kadinlar GÖrmemİz MÜmkÜn Hepsİde Karİyer YapmiŞ İnsanlar Ama DİĞer Yandan Avrupa Sokaklarinda
Çocuk Seslerİ YERİNE Evcİl Kedİ Ve KÖpek Seslerİ Hakİm.
Ve GÜnÜmÜzde Avrupa NÜfusu GenÇleŞtİrmenİn Yollarini Aramakla MeŞgul
Bunun İÇİnse En BÜyÜk Potansİyel GenÇİK TÜrkİye Dİr.
ÖrneĞİn İsveÇ TÜrkİyeden 100000 İŞÇİ AlicaĞini Duyuran Ülkelerden Bİrİ.
Şİmdİ Bakalim
Herkes Karİyer Yaparsa Ne Olur.
Karİyer Yapinca Çocuk Olmuyo Ya Sebebİ NÜfus YaŞlanir Ve Ülkedekİ İŞ GÜcÜnÜn Azalmasina Sebep Olur.
Ülke Ekonomİsİ Zaten Krİzden Kurtulmuyor O Zaman Dahada Çikmaza Gİrer

Kadin Evde Otursun Çocuk Baksin Fİkrİne Sicak Bakan Bİrİ DeĞİlİm
Herkes ÇaliŞmali Bence Ülkeler BÖle Kalkinir
Ama İkİsİnİde Bİr Arada GÖtÜrebİlmelİ

Evlenİrken Bunlar KonuŞulmalimi
EvlİlİĞİn Bİyolojİk Veya Dİnİ AÇidan BaktiĞimiz Zaman Amaci Aynidir
İnsan Soyunun Devam Etmesİ Yanİ AmaÇ Bellİyse KonuŞmaya Gerek Yoktur

Aİlenİn Her İkİ Ferdİnİn De ÇaliŞmasi
GÜnÜmÜzde Tek Bİr MaaŞla GeÇİnmek Zor
Tabİkİ Aİle BÜtÇesİne Katkida Bulunulmali Yanİ Kadinda ÇaliŞabİlİr
Çocuk Buna Engel DeĞİldİr
Zaten DoĞum Öncesİ Ve Sonrasi İzİnler Mevcut
İŞ Saatİndede Çocuk Bakiciya Yada KreŞe Birakilabİlİr
Tabİ Bu Kurum Yada KİŞİlere GÜvenİyorsaniz

SonuÇ Olarak Çocukmu Karİyermİ DenİldİĞİnde Benİm Fİkrİm Öncelİkle Çocuktur
ÇÜnkÜ Çocuklar Bİzİm GeleceĞİmİz Bu Konuyu İyİ DÜŞÜnmek Gerek Bence
O Kadar Kolay Bİ SeÇİm DeĞİl Yanİ
Saygilar
Bu mesajdan alıntı yap
graffix isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffix

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 09-03-2008 #25
Abi sonuçta bebek sorumluluk demek uykusuz geceler demek ortak bir paydada buluşacağımıza inanarım iş mi bebek mi?:)
Bu mesajdan alıntı yap
N/A6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A6(38)

Standart
Alt 09-03-2008 #26
Evlenmeden önce bu konuları eşinizle konuştunuzmu? Ben ileride kariyer yapacam bebek istemiyorum. Birlikte bir karar vermedinizmi.Ülkemizde genelde çalışan bireylerin çocukları büyükanneler tarafından veya Çocuk bakıcısı, kreşdeki öğretmenleri tarafından yetiştiriliyor. Siz bunların eğitim ve bilgi birikimine ne kadar güveniyorsunuz. İyi araştırılmalı bana göre bu konu basit bir konu değil. Doğrusuyla yanlışıyla çocuğu ailesi tarafından yetiştirilmeli. Kimse çocuğunun kötü yetişmesini istemez. Ekonomik sıkıntı yoksa, benim düşüncem kadın evinde çocukların başında durmalı. Kariyerini çocuklarının üzerinde tamamlamalı.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 09-03-2008 #27
bence hiç biri ikisi de sıkıntı ne diye bunlarla uğraşalım kardeşim. dünyayı karış karış dolaşmak varken ne işi ne çocuğu...
Bu mesajdan alıntı yap
ayışığı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ayışığı

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-03-2008 #28
evlenmeden önce konuşacak bir durum yoktu. benim 9 yaşında bir oğlum var zaten. 30 yasındayım.şimdiye kadar hep onlar için yaşadım.artık kendim için yaşamak ve kendime zaman ayırmak istiyorum.kimse kimsenin önüne engel koyma hakkına sahip değil eşin bile olsa...bir kalemde silerimiş mi bebek mi?:) acımamiş mi bebek mi?:)iş mi bebek mi?:)iş mi bebek mi?:)
Bu mesajdan alıntı yap
N/A6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A6(38)

Standart
Alt 09-03-2008 #29
Neyi silip atıyorsunuz bir kalemde. Çok serbest ve özgür yaşamak istiyorsanız hatayı başta yapmışsınız. Evlilik sorumluluk ister sabır ister.
Bu mesajdan alıntı yap
ayışığı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ayışığı

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-03-2008 #30
o konuda haklısınız.özgür yaşamak istediğimin yeni farkına vardımiş mi bebek mi?:) çok küçük yaşta evlendim(17).ve hayatta hiçbir istediğimi yapmaya fırsatım olmadı.hayatta birşey ifade etmek istiyorum.bunun nesi kötü?beni eşya yerine koyan birine karşı ne sorumluluğum olabilir ki?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
bebek

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Şaşkın Bebek graphblues İllüstrasyon Çalışmaları 9 15-06-2008 00:29:30
bebek clipartları grafipek Clip Art 3 05-06-2008 16:39:58
bebek resimleri SeRDaRSvS Fotoğraf - Resim 2 05-04-2008 19:19:01
Bebek Resimleri erdemcagla Fotoğraf - Resim 4 12-01-2008 22:23:16

Kapat
Şifremi Unuttum?