Mory Kante - Yeke Yeke

Müzik Videoları - Mory Kante - Yeke Yeke ...

Cevapla
Mory Kante - Yeke Yeke

Mory Kante - Yeke Yeke

Alt 15-01-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Mory Kante - Yeke Yeke

[YOUTUBE]
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 15-01-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
İnanmiyorum Roxelana benim için konu açtın yani, ama ben hiç cevapsız kalirmiyim.

Demistim sana Roxelana bir müziktir diye, işte sana müzik eşliğinde dans cicimm Mory Kante - Yeke Yeke

(Müzik çok iyi de, dansçı konusunda hiçbişey diyemiyorum) :P

Tüm sevgilerimle

Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 15-01-2008 #3
İnanmiyorum Roxelana benim için konu açtın yani, ama ben hiç cevapsız kalirmiyim.

Demistim sana Roxelana bir müziktir diye, işte sana müzik eşliğinde dans cicimm Mory Kante - Yeke Yeke

(Müzik çok iyi de, dansçı konusunda hiçbişey diyemiyorum) :P

Tüm sevgilerimle


Birde şu videoları doğru dürüst ekleyebilsen bişey demeyeceğim de, neyse ki pc antika senin onu biliyoruz Mory Kante - Yeke Yeke

[YOUTUBE]
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 15-01-2008 #4
e artık burdan paylasiriz begendimiz müzik, video vs.

Ekleyebildikçe eklerim.

Pc değil mac mac :P







Evet bu aralar dinlediklerimden, bütün arkadaşlara gelsin Mory Kante - Yeke Yeke
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 18-01-2008 #5






Evet bu aralar dinlediklerimden, bütün arkadaşlara gelsin Mory Kante - Yeke Yeke
Tamam tamam düzeltiyorum, panik yapma Mory Kante - Yeke Yeke

[YOUTUBE]
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-01-2008 #6
canı m benim, tesekkürler...

Ya bu şarkiya radyoda rastladim, sonra klibini seyrettim, bayıldım yahu... Tam Hepyek'lik bi şarki diye düşündüm. :P

İşte Mirkelam...

Elma değil bu yediğimiz galiba Ayva Mory Kante - Yeke YekeDMory Kante - Yeke Yeke

Standart
Alt 24-01-2008 #7
Ya bu şarkiya radyoda rastladim, sonra klibini seyrettim, bayıldım yahu... Tam Hepyek'lik bi şarki diye düşündüm. :P

İşte Mirkelam...

Elma değil bu yediğimiz galiba Ayva Mory Kante - Yeke YekeDMory Kante - Yeke Yeke

Bir de ekleyebilsen şunları, ben hiç ölmem sanırım Mory Kante - Yeke Yeke

[YOUTUBE]
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2008 #8
Sorma bu bilgisayar son günlerde iyice dağıttı zaten.

Siteye bile zor giriyorum ya.

Sonum hayrola bakalım ne zaman bakıma gitçek... :S
Bu mesajdan alıntı yap
toprakasi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

toprakasi

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2008 #9
noluyor burda bakimm izleyeylm ama hani şöle kendi klbimizi çeksekmi acabaa Mory Kante - Yeke Yeke
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 01-02-2008 #10
Evet yine ekleyemicem bu klibi ama, bütün Hepyek sevenlerine gelsin.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
mory kante yeke

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Mory Kante - Yeke Yeke koserim Müzik Videoları 0 23-04-2008 18:45:16

Kapat
Şifremi Unuttum?