MP3 Player Markası İçin LOGO...

Logo Tasarımları - MP3 Player Markası İçin LOGO... ...

Cevapla
MP3 Player Markası İçin LOGO...
sertac.denge isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sertac.denge

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

eyw saolun
Bu mesajdan alıntı yap
fakur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fakur(29)

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 28-05-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
WWUUAAAWWW denilecek kadar da WWUuAAAWWW değil
Bu mesajdan alıntı yap
FRTDESIGN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FRTDESIGN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2008 #13
Bence Çok Güzel Olmus Renkler Güzel Font Biçimi Güzel... Dicek bişey yok fakat ben o oku anlayamadım ama kurcalamak istemiyorum MP3 Player Markası İçin LOGO...
Bu mesajdan alıntı yap
sertac.denge isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sertac.denge

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2008 #14
Eyw fakur MP3 Player Markası İçin LOGO...


Bence Çok Güzel Olmus Renkler Güzel Font Biçimi Güzel... Dicek bişey yok fakat ben o oku anlayamadım ama kurcalamak istemiyorum MP3 Player Markası İçin LOGO...
Sadece font olmasını istemedm bu yüzdn muzikle ilgili bir terim eklemm lzmdı bnde tekrar anlamnda olan o oku koydm.Anlaması birz zor bncede onn yerine müzik denince akla gelen bişe koymayı düsünüodm ama birz farklı olsn diger örneklerndn diye öle bişe koydm.yorumn içn teşkkrler...
Bu mesajdan alıntı yap
FRTDESIGN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FRTDESIGN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2008 #15
Hmm annadım ya aslında güzel olmus o orda zaten ama işte hani mantık yürütmek lazım biraz...güzel güzel ben beğendim MP3 Player Markası İçin LOGO...
Bu mesajdan alıntı yap
sertac.denge isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sertac.denge

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2008 #16
eyw saol MP3 Player Markası İçin LOGO...
Bu mesajdan alıntı yap
sanalexpress isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sanalexpress

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2008 #17
bence gayet güzel oldu.

konuşmanız üzerine size birşey anlatmak istiyorum. amerikada ünlü bir reklamcı adını şimdi anımsıyamıyorum, hiç pyasada yokken bir bira markası üretti ve bu braya devasa bir reklam kampanyası hazırladı. bu kampanyayı sanki ürün varmışcasını bir yıl boyunca duyurdu. bir çok insan bu biranın nasıl birşey olduğunu merak ettikleri için marketlerde armışlar ama bulamamışlar bir yıl içinde bu bira markası büyük bir merak uyandırdı. heryerde bas bas bağıran reklamları vardı ama ortada bira yoktuMP3 Player Markası İçin LOGO... bu raklamcı bir yıl sonunda bir iş adamıyla anlaştı ve biranın isim hakkını ortaya koyarak iş adamındanda parasını ortaya koymasını isteyip fabrikayı kurdular ve devasa paralar kazandılar. sizin bu üründe öyle olacak gibMP3 Player Markası İçin LOGO... bu hikaye gerçek. isimleri anımsayamıyorum şuandaMP3 Player Markası İçin LOGO...


buna benzer bir hikayede dünyanın büyük sigara markalarından (m...boro) birisi içinde yapılır. Zengin semtlere sigara paketleri atılmış ve her yerde bu paketleri gören insanlar da merak uyandırmış. Güzel bi düşünce ama başka seyler için kullanılsa daha iyi olurdu. Örnek olmamak lazım hayırlı seyler tanıtsınlarMP3 Player Markası İçin LOGO...


kardeşim logonu çok begendim. başarılar diliyorum emeğine sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
sertac.denge isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sertac.denge

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-05-2008 #18
o marka uçakla boş paketleri atmşlr bizm öle bi sansımz yok ucaktn mp3 player atarsk hayatımzn sonuna kdr dilenrz :tongueout: kutusunu atarsk olablr ama cevre kirliligine gerek yok yorumn için saol kardesm :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
HSNBLR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

HSNBLR(29)

Öğrenci (Diğer) / Konya

Standart
Alt 29-05-2008 #19
Gayet güzel . Ellerine sağlık...
Bu mesajdan alıntı yap
sentezboyut isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sentezboyut(41)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-05-2008 #20
Çalışma çok güzel de sondaki 3 sanki B gibi okunuyor. Biraz daha ayırsan mı acaba?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
logo, minipower 3

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
folyo kesim markası yvzkngrfi Folyo kesim 26 08-11-2009 05:25:21
Kreş İçin Logo serkans Sonuçlanan İlanlar 23 19-02-2009 16:40:02
mp3 markası için logo çalışmam twinkie_ Logo Tasarımları 21 14-06-2008 22:22:05
Zeytinyağı firmasının markası Logotype efeem Logo Tasarımları 8 06-06-2008 20:05:31
Hayali Bir Spor Markası sharbone Logo Tasarımları 7 08-01-2008 19:23:05

Kapat
Şifremi Unuttum?