Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?

Web Tasarımı - Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı? Sponsorlu Bağlantılar güzel çalışma kanımca iyi olmuş...

Konu Kapatılmıştır
Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?
mehmet_isik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mehmet_isik

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 20-11-2010 #31
Sponsorlu Bağlantılar

güzel çalışma kanımca iyi olmuş Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?
hsamet isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hsamet

Öğrenci (Diğer) / Sakarya

Standart
Alt 20-11-2010 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
Evet direkt template Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?, adı da Ja Nagya (http://www.joomlart.com/joomla/templates/ja-nagya )

Beni asıl güldüren bu link oldu http://www.anitkabirozeldefteri.com/

Altın örümcek ödülünü vermişler.. Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı? sanırım bu ödül parayla satın alınıyor..
O günler geride kaldı artık al bi templade i değiştir sonra yapıştır. Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı? Hazırsa bence beğenmesin. Ben her zaman özgün tasarımlardan yanayım.. Bu tasarım müşteriyi aşmış diyenlere de, "hangi tasarım?" denmeli.
toy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

toy

Hiç Biri / Adana

Standart
Alt 21-11-2010 #33
İyi güzelde joomla templatesi ki bu!
sessizsu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sessizsu

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-11-2010 #34
üzülerek ben de bu siteyi beğenmediğimi söylemek zorundayım. Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?

kahverengi iyi bir renk değil hem kurumsal olarak düşündüğümüzde şık değil hem de sarı altın tonuyla karışmış çorba olmuş kontrast eksik.. sonra sayfadaki alt kısımdakiler değilse bile üst ve orta kısımdaki resimler çok kalabalık ve karışık görünüyor. İş görüşmesine bile giderken kahverengi giymeyin denir siz düşünün..

Belki müşteriniz markasını daha ileriye taşıyacak şık sade ve prefesyonel görünümlü bir site görmek istiyor?
nigeldejoong isimli Üye şimdilik offline konumundadır

nigeldejoong

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 27-11-2010 #35
" ürünlerimiz ve ürün katalogu " diye sayfalar var. Farklı şeyler mi bunlar ?
atibin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

atibin(47)

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 30-11-2010 #36
Reddedilemeyecek tasarım Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı? Tasarım? Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?
Photoshopda dokümanı save for web yapmak tasarım değilki Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?
Gece gece amma güldüm ha Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı? Yolunu kaybederek kurtlar vadisine gitmiş bir kuzu gördüm sanki.
calibra isimli Üye şimdilik offline konumundadır

calibra

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-12-2010 #37
bu site muheteşm bişey...

bende reklamcılıkla uğraştım ... size parayı ödüyolar bilgileri verip gidiyolar tasarımı tamamen size bırakıyolar ... sen yapıyosun en güzel şekilde ... bitince karşısına geçip bakıyosun siteye "offf süper oldu yaa müşteri bayılacak" diosun... tabiii öle olmuyo işte müşteri gelio illa bi kıllık yapacak ya orayı değiştirtiyo burayı değiştirtiyo ve senin muhteşem tasarım kayboluyo... sonra müşteri memnun olup gidiyo... siz de olanlara bi anlam veremeden kalıyosunuz ortada :S
bir de olaya şu açıdan da bakalım ; siz o siteyi yayına verdiğinizde eğer gerçekten site artık iyi görünmüyosa bu sizide etkiliyo , yani müşteri siteyi beğendi gitti ama başka birileri beğenmeyecektir ... bunu sizin yaptığınızda belliyse yandınız "bak bu siteyi bu firma yapmış" falan die söylentiler dolanmaya başlar meydanda ... o yüzden müşteriye de fazla meydan bırakmamak lazım tasarımınızı bozacak kadar müdahaleler de artık müşteri haklıdır çizgisini aşabilir...


sözün kısası müşteriyi kafana takma çalışma harika tamamen göze hitab eden akıllardan silinmiycek bir site tasarımı olmuş Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?
pramier isimli Üye şimdilik offline konumundadır

pramier

Forumdan Uzaklaştırıldı

Desinatör / Muğla

Standart
Alt 03-12-2010 #38
atasay sitesine bak biraz değişiklik yap renklerle ve ana temayla oynamadan müşterinin dibi düşecektir. böylece kendinide fazla yormuş olmazsın.
IVthMehmet isimli Üye şimdilik offline konumundadır

IVthMehmet

Grafiker / Mersin

Standart
Alt 04-12-2010 #39
Tasarıma ilk bakıldığında bağırıyor "Ben bir şablonum" diye. Ama işin en üzücü yanı ise diğer arkadaşların da dediği gibi "Ben Yaptım" cümlesi. Bence, madem bir kuyumcuya ait web tasarımı yapılacak, en azından hiçbirşey bilmiyorsan ve kuyumcuya ait bir tasarımı ilk defa yapıyorsan diğer kuyumcu sayfalarından feyz almalıydın. Tabi birebir bir aynısı olmamak kaydı ile. Bir de "çok güzel tasarım olmuş eline sağlık" diyen arkadaşlar nasıl böyle bir şeyi tebrik ediyorlar anlamış değilim. Bir şablonu alıp üzerine resimler eklemek ne zamandır yaratıcılık olarak kabul edildi.
Pelin grfk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Pelin grfk(28)

Grafiker / Antalya

Dosya13
Alt 06-12-2010 #40
Böle tasarım yapmayı öğret sen bana 40 yıl kölen olurum Müşteri bu tasarımı beğenmedi! Sizce haklı mı?
Milletne diyor bu mallar nediyor...
Konu Kapatılmıştır

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
t shirt tasarımı için sizce hangi style ?? DarkFall Styles 0 22-08-2009 18:17:35
yatak ve baza web tasarımı nasıl olmus sizce mahoo22 Web Tasarımı 16 20-04-2009 23:01:58
Bir Poşet Tasarımı Yaptım! Sizce Nasıl? skocan Kitap kapağı, broşür, menü vb. 9 09-04-2009 14:34:09
Yarı yarıya çalışacak müşteri potansiyeli olan müşteri temsilcileri aranmaktadır. pankemart Sonuçlanan İlanlar 1 08-02-2009 11:19:23

Kapat
Şifremi Unuttum?