Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim

Kitap kapağı, broşür, menü vb. - Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim Sponsorlu Bağlantılar Selam Arkadaşlar Bir kitapevi için cepli dosya yapmam istendi. Logosu çok kötü ama o konuda yapacak bişey yok maalesef. Ama gene de ekteki dosyaları yorumlarsanız sevinirim. Şunu da ...

Cevapla
Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim
soneraktas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

soneraktas

Grafiker / Tekirdağ

Standart

Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim

Alt 19-08-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Selam Arkadaşlar
Bir kitapevi için cepli dosya yapmam istendi.
Logosu çok kötü ama o konuda yapacak bişey yok maalesef.
Ama gene de ekteki dosyaları yorumlarsanız sevinirim.
Şunu da belirteyim ben grafiker değilim, Operatörüm (Illustratoru ve photoshopu cok iyi kullanırım). Yorumlarınızı bekliyorum.
Ona göre müşteriye sunacağım.

Sevgiler
Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim
Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim
Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim
Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim
Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

cumhur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cumhur

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 19-08-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
bence renkler cok koyu biraz daha estetik ve modern çalışmaya bak..kolay gelsin
Bu mesajdan alıntı yap
astortan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

astortan

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 19-08-2008 #3
tasarımların çok güzel ama bir kırtasiye için fazla gelebilecek tasarım bence genel olarak güzel
Bu mesajdan alıntı yap
Büşra Giritoğlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Büşra Giritoğlu(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-08-2008 #4
bi yayın evi için pek uygun durmuyo birincide logoyu üste koymuşsn aşşası çok boş kalmış.
Bu mesajdan alıntı yap
soneraktas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

soneraktas

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 20-08-2008 #5
Arkadaşlar,
Yorumlarınız için teşekkür ediyorum.

Firma Yayınevi ya da Kırtasiye değil.
Kitapçı.

Okullara teklif vermek için dosya yapmak istiyorlar.
Bordo renk müşterinin kendi isteği.

önerilerde bulunursanız sevinirim.

Teşekkürler
Bu mesajdan alıntı yap
Hepyek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Hepyek

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-08-2008 #6
1. çalışmadaki kalem ve dünya haritası güzel.
2. çalışmada logo hoş durmuş.

İyi işler yapmışsın.
Bu mesajdan alıntı yap
freedesing isimli Üye şimdilik offline konumundadır

freedesing(29)

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 20-08-2008 #7
1. çalışmadaki kalem ve dünya haritası güzel.
2. çalışmada logo hoş durmuş.

İyi işler yapmışsın.
katılıyorum bende bunu söyleyecektim. 1 ve 2 cok güzel olmuş ama 1de mavi kullabnmışsın logoyu onuda 2. gibi yap fotoğraflar nie var? soluk duruolar bide kenardaki kabartma emeğine sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
soneraktas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

soneraktas

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 20-08-2008 #8
arkadaşlar teşekkürler,

söyledikleriniz doğrultusunda 1numaralı çalışmada değişiklikler yaptım.
bi bakın bakalım nasıl olmuş
Müşteriden önce sizin fikirlerinizi almak istedim
Bu mesajdan alıntı yap
okasa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

okasa(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-08-2008 #9
slm dostum, kırmızının rengini kırmanı tavsiye ederim ve göz bebeğinin üzerine o kitapları koymamanı tavsiye ederim itici bir görüntü veriyor, ekstra renk kullanacaksan yaldız zeminde degrade kullanma, ama yok cmyk olacak diğiyorsan degrade iyi olmuş, yaldızda da desenler çok iyi olmuş eline sağlık


ve bir şey daha kalemi zeminden ayır ya rengini değiştir ya da alta hafif bir gölge ver
Bu mesajdan alıntı yap
freedesing isimli Üye şimdilik offline konumundadır

freedesing(29)

Eğitimci / İstanbul

Standart
Alt 20-08-2008 #10
son hali olmuş bence müşteride bu engi istemiş madem bu kullanılacaktır eline sağlık..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
almak, fikirlerinizi, istedim, müşteriden, sizin, önce

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
bu da alkışlanır mı? sizin alkışlanacak birşeyiniz var mı? shedesign Graficafe 33 21-02-2010 14:03:42
Sizin tepkiniz ne olurdu? Yeliz GÖKÇEN Graficafe 48 16-08-2008 20:25:06
New Document Penceresi Sizin Kontrolünüzde Ali Emre Photoshop 9 05-08-2008 20:03:51
Logo yapmak istedim ama oldumu bilmiyorum.. ( Yorumlarınızı almak istiyorum ) bymaoni Logo Tasarımları 25 14-07-2008 11:54:58

Kapat
Şifremi Unuttum?