Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı

Kitap kapağı, broşür, menü vb. - Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı ...

Cevapla
Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı
iyireklam10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

iyireklam10

Grafiker / İstanbul

Standart

Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı

Alt 20-11-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

ekte noelde müşterilerime gödnermek için tasarladıgım ve deneme baskı yaptııgm kart çalışması vardır fikirlerinizi bekliyorum..


Zarf
Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı


Ön yüz
Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı

Arka Yüz
Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı

Yorumlarınızı Bekliorum
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-11-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Noel şapkalı bir kedi yukardan karta bakıyor olsa ?

şöyle bişey yapmıştım eskiden Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı
Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı
Bu mesajdan alıntı yap
iyireklam10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

iyireklam10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-11-2009 #3
Tabiki olabilir.. tşk ederim öneri için ama kediden çok noel baba temesına sadık kalmak daha iyi gibi geldi , önerinizi değerlendirip düşüneceğim tşk ederim..
Bu mesajdan alıntı yap
@WES isimli Üye şimdilik offline konumundadır

@WES

Öğrenci (Grafik) / Tokat

Standart
Alt 20-11-2009 #4
çok güzel olmuşNoel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı çok şekerNoel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik KartıDNoel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı
Bu mesajdan alıntı yap
derux isimli Üye şimdilik offline konumundadır

derux(34)

Grafiker / Çorum

Standart
Alt 20-11-2009 #5
ben noel kısmını anlayamadım biz noelmi kutluyoruz. :S
Bu mesajdan alıntı yap
iyireklam10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

iyireklam10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-11-2009 #6
noel yeni yıl Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı aynı şeydir kendimce ..

şöyle bir şey var ozaman
eğer top outa çıktıgında neden out diyoruzda dışarda demiyoruz yada neden gool (Goal) diye bagırıyoruzda kale diye bagırmıyoruz :?

bu evrensel bir terimdir yeni yıl - Noel :?

yada neden telefonu icat eden kişinin aşkına seslenmek için isminin kısaltması olan ALO yu ( Allessandra Lolita Oswaldo) kullanıyoruz :?
bu evrenseldir...
Tşk ederim...
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 20-11-2009 #7
Noel baba ve diğer görseller tarafınızca mı hazırlanmış yoksa hali hazırda var olan vektöreller mi kullanılmıştır?

Bu konularda bilgi verirseniz çalışmalarınıza daha iyi yorum alacağınızı düşünüyorum...



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
iyireklam10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

iyireklam10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-11-2009 #8
noel baba haric digerleri kendi çizimimdir noel baba internetten temin ettiğim bir kutlama kartından alınmış resimdir.

Tşkler.
Bu mesajdan alıntı yap
g.ecglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

g.ecglr(30)

Özel

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-11-2009 #9
noel yeni yıl Noel için Kendi müşterilerime tasarladıgım Zarf ve Tebrik Kartı aynı şeydir kendimce ..

şöyle bir şey var ozaman
eğer top outa çıktıgında neden out diyoruzda dışarda demiyoruz yada neden gool (Goal) diye bagırıyoruzda kale diye bagırmıyoruz :?

bu evrensel bir terimdir yeni yıl - Noel :?

yada neden telefonu icat eden kişinin aşkına seslenmek için isminin kısaltması olan ALO yu ( Allessandra Lolita Oswaldo) kullanıyoruz :?
bu evrenseldir...
Tşk ederim...
büyük bir yanlışı burda düzeltmek gerekir...
Noel ve yılbaşı aynı şey değildir...
Noel denilen zaman zarfı ki yanlış hatırlamıyorsam 24 aralık idi; Hristiyanların kutladığı bir bayramdır; oda Hz.İsa ' nın doğum günüdür; yeni yıldan önce kutlanır; ve bir hafta boyunca dini bayram olarak devam eder...
Yılbaşı ise hepimizin yani bütün dünyanın kutladığı 31 aralığı 1 ocağa bağlayan gecedir...

Lütfen ikisini bir birine karıştırmayalım.
Biri dini bayrmadır; diğeri zaman değişimi kutlamaları...
Bu mesajdan alıntı yap
larana isimli Üye şimdilik offline konumundadır

larana

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-11-2009 #10
Tasarım iyi de çok fazla "bütün" kelimesini kullanmışsın. Guinness'e girersin valla!
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
ramazan bayramı tebrik kartı belediye için fourth_dimension Kitap kapağı, broşür, menü vb. 19 06-10-2010 23:33:19
Bayram Tebrik kartı émmst Kitap kapağı, broşür, menü vb. 9 24-07-2009 17:08:14
Hotels Pro Tebrik kartı tasarımım damla1 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 30 26-05-2009 08:00:19
ramazan tebrik kartı I3oI2a Kitap kapağı, broşür, menü vb. 9 21-09-2008 21:57:20

Kapat
Şifremi Unuttum?