Ödev için yardım...

Flash - Ödev için yardım... ...

Cevapla
Ödev için yardım...
grafikim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikim

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 29-04-2011 #11
Sponsorlu Bağlantılar

galiba yardımcı olamayacam. kolay gelsin inşaallah.
Bu mesajdan alıntı yap
grafikim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikim

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 29-04-2011 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
fla olarak ekliyorum inşaallah, orada zaten açık hali var. olur mu?
Bu mesajdan alıntı yap
grafikim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikim

Hiç Biri / Kocaeli

Standart
Alt 29-04-2011 #13
buyur fla olarak yüklemeye çalıştım inşaallah işini görür.
http://www.dosya.tc/indir/wjOMIf/gerisayim.rar.html

fla uzantılı yüklemek mümkün degilmiş oyüzden rar lamak zorunda kaldım.
Bu mesajdan alıntı yap
siir-delisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

siir-delisi

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 29-04-2011 #14
Bende FLA ekledim,

http://uploaded.to/file/lav9yoef

Timelinede sayi alani layere tiklarsan dynamic_txt isimli alan uygulanmis, yesil renkten ve büyüklügü 95 pt classic text, dynamic txt sol bölümde propertieste anlattigim özelliklerini görebilirsin, Adobe Flash cs5 ile Fla dosyasini actiginda

Timleinede üst layerde actionscript codu mevcut üstüne tiklayip f9 ile acarsin

new timer verileri ile (1000, sayim ile degisiklik yapip deneyebilirsin)


Usta bak sevenlerin cokmus, yaris ediyoruz Ödev için yardım...

Kolay gele.
Bu mesajdan alıntı yap
mssy35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mssy35

Öğrenci (Grafik) / Diyarbakır

Standart
Alt 29-04-2011 #15
Usta çok sağolun teşekürler..... allah razı olsun ne diyim.. ikinizede başarılar dilerim... cs5 işi bozmaz inş.. xD
Bu mesajdan alıntı yap
mssy35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mssy35

Öğrenci (Grafik) / Diyarbakır

Standart
Alt 29-04-2011 #16
Flash 8 de yaparsam olurmu yanı şey?
çünkü hoca odev verdiğinden beri 8 de çalısıyorum xD neyse bi deniyim olmadı cs5 i kurarım.. xD
Bu mesajdan alıntı yap
siir-delisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

siir-delisi

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 29-04-2011 #17
Denemen lazim Flash 8 bazi acmiyormus.
Ayrica CS5 gecmek icin bir neden olusur, zaten er gec kacamak yok CS5 bu yüzden vaktini Flash 8 ile fazla harcama Ödev için yardım...
Ne kadar erken baslarsan o kadar kolay olur, flash 8 iyice sarildiysan bazi zorluklar ile karsilasabilirsin, biraz degisiklikler mevcut ayrica yeniliklerde mevcut.
Ben CS5 biran önce gecmeni ve yalnizda as3 ile calismani siddetle tavsiye ederim.
Bu mesajdan alıntı yap
mssy35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mssy35

Öğrenci (Grafik) / Diyarbakır

Standart
Alt 30-04-2011 #18
Flash CS5 ben geliyorumm xD
Bu mesajdan alıntı yap
mssy35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mssy35

Öğrenci (Grafik) / Diyarbakır

Standart
Alt 30-04-2011 #19
Tavsiye için çok sağolun hocam.. as2 yi tam kavramadan as3 te ne yapacam bilmiyom.. korkuyırum açıkçası ama ...tavsiyelerinizi dikakte alıp CS5 Yüklüyorum xD Çok Teşekkürler...
Bu mesajdan alıntı yap
siir-delisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

siir-delisi

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 30-04-2011 #20
Tavsiye için çok sağolun hocam.. as2 yi tam kavramadan as3 te ne yapacam bilmiyom.. korkuyırum açıkçası ama ...tavsiyelerinizi dikakte alıp CS5 Yüklüyorum xD Çok Teşekkürler...

as2 sakin derinlerine girme as3 gecisin zorlasir.
as3 ile komple bir programlama diline giris yapildi, classlar object oriented programming.
as2 ile as3 arasinda ucurumlar meydana geldi, cok degisiklikler mevcut ve internette cogu okuduklarim sunu ifade ediyor, as2 cok iyi bilipte as3 gecislerinde zorluk cekenler dolu bazilari tamamen kopmus durumdalar ve birakanlarda olmus, okudugum yorumlar bundan ibaret.
Zaten devamli uygulama yapilmassa veya üzerinde calisilmassa unutulmasi cabuk oluyor birde as2 cok iyi bilirsen as3 gecisinde cok komutlarin devre disi birakildigini, yöntemler ve yazilimlari degistigini farkina varirsan baya zorlanirsin.
Ben genelde classlar ve obje bölümüne girmiyorum, o profesyoneller icin gecerli. Bize basit uygulamalar yetiyor. Tabiki kisa sekilde giris yapayim demistim bir zamanlar ama o bölümü benim icin fazlalik olarak bir yük, biz dosyalar, classlar yada ayrica actionscript dosyalari ile ugrasmiyoruz bir swf ile isi halediyoruz.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Ödev için Yardım engin17tr Resim 0 26-07-2009 01:40:20
Ödev İçin yardım! zodjac Deneme Çalışmalar 3 05-04-2009 09:22:59
ödev konusunda yardım talebi haticengiz Graficafe 5 10-01-2008 09:11:11

Kapat
Şifremi Unuttum?