Optik Firmasına Yaptığım Logo

Logo Tasarımları - Optik Firmasına Yaptığım Logo Sponsorlu Bağlantılar Düşüncelerinizi bekliyorum, yardımlarınız için şimdiden tşk ederim ...::: BYİMAJ :::......

Cevapla
Optik Firmasına Yaptığım Logo
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(36)

Grafiker / Konya

Optik Firmasına Yaptığım Logo

Alt 03-01-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Düşüncelerinizi bekliyorum, yardımlarınız için şimdiden tşk ederim

Optik Firmasına Yaptığım Logo

...::: BYİMAJ :::...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

pacp10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

pacp10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-01-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
3 numara üzerinde biraz oyna derim ben... Yazı karakterini değiştirebilirsin. Ayrıca O harflerin arasındaki renkleri kaldırmanı öneririm
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 03-01-2008 #3
bende ilki cok guzel olmus goz ve lens v.s ben olsam onu tercih ederdim iyi bi elden ciktigi belli oluyor
Bu mesajdan alıntı yap
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(36)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 03-01-2008 #4
tşkler arkadaşlar
Bu mesajdan alıntı yap
FRTDESIGN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

FRTDESIGN

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-01-2008 #5
2 olmamıs abi ama biz olmamıs deriz müşteri onu beyenir...
1.de optik sıkışmıs O harfi olmamıs gözden ibaret genelde gözlük oluo yuvarlak gibi... renk uymamıs bence rengını uydursan düzeltsen 1 olabilir derım 3 güzel ol karıyer yazısı fln ama onun üstündekını beyenmedım ... dicem ama aslında güzel ben 3 derım ...
Bu mesajdan alıntı yap
matri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

matri(47)

Yrd. Grafiker / İzmir

Standart
Alt 03-01-2008 #6
3 numara daha alimli durmus
Bu mesajdan alıntı yap
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(36)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 03-01-2008 #7
eyvallah arkadaşlar
Bu mesajdan alıntı yap
aysgl isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aysgl

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-01-2008 #8
Yazı karakterin çok mu büyük kaçmış yoksa bana mı öle geldi anlamadım ama o kısımda gözü rahatsız eden bişey var yada bana öyle geldi onun dışında düşüncen güsel ellerine sağlık...
Bu mesajdan alıntı yap
byimaj isimli Üye şimdilik offline konumundadır

byimaj(36)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 03-01-2008 #9
tşkler aysgl, haklılık payın var fakat firmanın kendi isteğine göre ve kendimden bişiler katarak yaptım çalışmayı keşke firmalar herşeyi bize bıraksa daha güzel olurdu Optik Firmasına Yaptığım Logo
Bu mesajdan alıntı yap
baskici46 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baskici46(37)

Baskıcı / Kahramanmaraş

Standart
Alt 03-01-2008 #10
3. çalışmayı tek geçiyorum. eline sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
kariyer optik logo

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Logo tasarımım (Derya Optik) deryakrcp Logo Tasarımları 9 18-05-2008 19:22:30
Elektronik firmasına yaptığım logolar gunyasar Logo Tasarımları 7 19-02-2008 22:57:47
vinç firmasına yaptığım bi logo bykod Logo Tasarımları 21 23-08-2007 16:44:27
Bir radyo firmasına yaptığım logo. NAsı olmuş? yahyax Logo Tasarımları 23 23-08-2007 07:49:22

Kapat
Şifremi Unuttum?