*.org uzantılı site için fiyat yardımı

Web Tasarımı - *.org uzantılı site için fiyat yardımı ...

Cevapla
*.org uzantılı site için fiyat yardımı
ebril isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ebril

Webmaster / İstanbul

*.org uzantılı site için fiyat yardımı

Alt 12-03-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar bi müşteriye bu bi vakıf sitesi olacak ve her gün güncelleme olacak... işte her gün yeni yazılar falan... fakat bunun için fiyat konusunda endişeliyim. ne önerirsiniz. site olarak ve ayrıca her gün güncelleme fiyatı olarak. bu güncelleme fiyatı hakkında pek bi bilgim yok. yardımcı olursanız sevinirim.... tşk...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

hakanonline isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hakanonline

Grafiker / Konya

Standart
Alt 12-03-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
45 TL .org site içinde sana bi fiyat veririm... ama güncellemesini ben deil karşı taraf yapar.. Benim yaptığım*********
Bu mesajdan alıntı yap
ebril isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ebril

Webmaster / İstanbul

Alt 12-03-2009 #3
hımm pardon.. ben yanlış aksettim sanırım. bunu zaten ben yapıcam. siteyi de güncelleme yi de. ama ben daha önce kimseye güncelleme fiyatı vermedim. güncelleme fiyatlarını bilmiyorum. hani bunun piyasası nedir diye sormuştum. ve bir vakıf sitesi için ne kadar fiyat vermek uygun olur diye sordum. bununla ilgili yardımcı olursanız sevinirmmmm.....
Bu mesajdan alıntı yap
ugurozkan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ugurozkan

Webmaster / Gümüşhane

Standart
Alt 12-03-2009 #4
Ben bu tarz siteler için eğer günlük güncelleştirmeler benim ajansım tarafından yapılacaksa senelik 1500 $ ücret teklif ediyorum fakat siteye günlük ne kdr güncelleştirme yapılacak ne kadar vaktimizi alacak önemli olan bu birazda ama en aşağı fiyatım budur benim *.org uzantılı site için fiyat yardımı
Bu mesajdan alıntı yap
ebril isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ebril

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 12-03-2009 #5
bu da bi fikir benim için çok teşekkür ediyorum.... arkadaşlar başka fikirleri olan varsa ve paylaşırlarsa çok makbule geçer...
Bu mesajdan alıntı yap
herrrosss isimli Üye şimdilik offline konumundadır

herrrosss

Hiç Biri / Bursa

Standart
Alt 13-03-2009 #6
Günde ne kadar zaman alır bence önce onu hesapla ve 30 ile çarpıp aylık fiyat ver. Böylelikle hem fiyat çok görünmez hem de düzenli ödeme alrsın. Bence 300 Tl aylık uygun bi fiyat tabi bu sadece güncelleme için. Siteyi sen bilirsin.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Gazete baskısı için fiyat Seostanbul Sonuçlanan İlanlar 2 20-04-2009 10:34:08
online alışveriş sitesi için tema yardımı bdda Web Tasarımı 3 08-10-2008 21:33:08
Kurumsal Kimlik için Fiyat??? a.payza Kitap kapağı, broşür, menü vb. 3 06-06-2008 15:47:38
market için fiyat afişi grfkr42 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 0 23-05-2008 13:42:57
Kültür edebiyat dergisi için logo yardımı serkanekin Logo Tasarımları 5 22-02-2008 10:22:26

Kapat
Şifremi Unuttum?