pdf sorunu

Freehand - pdf sorunu Sponsorlu Bağlantılar freehand mx kullanıyorum fakat daha oncde calıstıgım yerde galıba freehand 9 ve ya 10 kullanılmıs font yuklu old halde replace yapıp font gosterıyorum ve pdf yaptıgımda nokta seklınde ...

Cevapla
pdf sorunu
betülk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

betülk

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart

pdf sorunu

Alt 08-08-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

freehand mx kullanıyorum fakat daha oncde calıstıgım yerde galıba freehand 9 ve ya 10 kullanılmıs font yuklu old halde replace yapıp font gosterıyorum ve pdf yaptıgımda nokta seklınde cıkıyo i,ğ harfleri ne yapmalıyım ...
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ufukdural isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ufukdural(52)

Hiç Biri

Standart
Alt 08-08-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
betülk merhaba;
setup ayarlarını birde bu şekilde dener misin?
pdf sorunu

Saygılarımla
Bu mesajdan alıntı yap
Rüveyda SALIK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rüveyda SALIK

MissGraphic

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 08-08-2008 #3
yazıları convertlediniz mi?
Bu mesajdan alıntı yap
betülk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

betülk

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 08-08-2008 #4
ya ısler convertlı deıl ve ben replace yaptıkdan sonra sızın dedıgınız embed fonts u ısaretledım ama sonuc yok bska bıldıgınız bısı varmı tskkrler...
Bu mesajdan alıntı yap
besnili02 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

besnili02

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 08-08-2008 #5
pdf ile benim de bir sorunum var arkadaşlar...
corel kullanıyorum benim birde renkli çıktı makinam var...dışardan iş geliyor renkli çıktı almam için ama gelen işler bazen acemi kişiler tarafından hazırlanınca lensler resimlerin dpi değerleri falan filan bazı sorunlar... bende işi pdf yapıp renkli çıktı almak istiyorum.. bu şekilde iş daha kolay oluyor ve pdf çıkışta renkler corel ekranındaki gibi net, canlı ve gerçeğine %95 gibi büyük bir oranla aynı çıkıyor...ama işi pdf yaptığımda yazıları rgb yada cmyk olarak görüyor... incecik yazılar 3-4 renkte basılıyor ve yazının rengin bir dağılma oluyor...renkler üst üste basıyor yaa dikkatli bakınca kenarlardan renler gözüküyor...yane pdf de siyah yazıyı siyah istiyorum...
Bu mesajdan alıntı yap
YAYINCI_89 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

YAYINCI_89(27)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-02-2009 #6
merhaba bende de pdf sorunu var mac kullaniyorum isi yaptigimda pdf yapiyorum ama bi sure sonra islem yapiyor ve pdf dosyasi var ama acilmiyor ?
S‹MD‹DEN TESEKURLER pdf sorunu
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
pdf, sorunu

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Kafa Sorunu HaN Dijital makineler 4 10-01-2014 16:06:59
yazdırma sorunu asitetik Freehand 2 23-10-2008 14:54:26
tif psd sorunu Ufuk Cebeci Psd Dosyaları 0 31-07-2008 21:56:03
cs3 tebrush sorunu sirinisima Brush 0 25-06-2008 12:12:41

Kapat
Şifremi Unuttum?