Perfect hotel

Logo Tasarımları - Perfect hotel Sponsorlu Bağlantılar Arkadaşlar ilk önce herkese merhaba Aranıza yeni katıldım Kendi ilk çalışmamı yaptım Perfect hotel die ismini kendim uydurdum gerçekte böyle bi hotel var mı yok mu hiç bi ...

Cevapla
Perfect hotel
Deivson isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Deivson

Grafiker / İstanbul

Perfect hotel

Alt 04-05-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar ilk önce herkese merhaba

Aranıza yeni katıldım Perfect hotel

Kendi ilk çalışmamı yaptım Perfect hotel die ismini kendim uydurdum gerçekte böyle bi hotel var mı yok mu hiç bi bilgim yok Perfect hotel

Eleştirilerinizi ya da güzel yorumlarınızı bekliyorum.

Herkese iyi çalışmalar...

Perfect hotel
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 04-05-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
The image “http://img175.imageshack.us/img175/3947/perfecthotel3qf3.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Yukarıda da görüldüğü gibi grafiğinizi yanlış yüklemişsiniz. Lütfen foruma resim yüklemek ile ilgili konuyu tekrar okuyunuz.



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
Deivson isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Deivson

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2008 #3
Bende zaten aynı şeyleri yapıyorum ki şöyle bişey var ilk kez böyle bişey başıma geliyo anlam veremedim...
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 04-05-2008 #4
Bende zaten aynı şeyleri yapıyorum ki şöyle bişey var ilk kez böyle bişey başıma geliyo anlam veremedim...
Peki yüklediğiniz grafiğiniz cmyk mı yoksa rgb mi?



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
Deivson isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Deivson

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2008 #5
Çok özür yha Perfect hotel cmyk yüklemeye çalışıyomuşum Perfect hotel Tekrar özürdilerim ayrıca teşekkür ederim
Bu mesajdan alıntı yap
erdesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

erdesign

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 04-05-2008 #6
Piyasada kimse bu logoya itibar etmez çalışmaya devam bu tür logoları incele sana tavsiyemPerfect hotel
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 04-05-2008 #7
çok fazla öge içeriyor logo olmak için. Ayrıca Perfect Hotel yazısı fazla renkli. Daha sade yapmanı önerirm..
Bu mesajdan alıntı yap
aysgl isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aysgl

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-05-2008 #8
otel isminin arkasına verdiğin efect hoş durmamış ve fazlasıyla karışık bence bi kaç otel logosu incelemen gerek ellerine sağlık kolay gelsin
Bu mesajdan alıntı yap
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 04-05-2008 #9
ilk çalışmaysa, başaralı bazı efectler uyguladınız, deniz anlatan çizgiler güzel, texte uyguladığnız effect. fakat denizçizgisi daha ince ve daha da az eğim verin, çiçeye orda anlam veremedım, ama madem çiçek orda görmek istiyorsunuz, çiçek toprak görmek istiyor, yani dalga arkasında ada gibi bir şey oluşturun. Yazi fontu prefekt için kulanabilirsiniz ama sadece tek strok rengi verin daha sade ve hoş durucak... hotel yazı bende aşaya alırım...
iyi çalışmalar. emeğinize sağılık...
Bu mesajdan alıntı yap
Deivson isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Deivson

Grafiker / İstanbul

Perfect hotel 2

Alt 04-05-2008 #10
Arkadaşlar yeni bişey yapmaya çalıştım Perfect hotel

Bu isim hoşuma gitti bu 'perfect' ismini kullanıyorum hep Perfect hotel

Şimdilik çalışmalarım bu isim üzerine Perfect hotel

Perfect hotel
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
hotel, perfect

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
hotel logo çalışmam (antalya) grafideal Logo Tasarımları 26 07-03-2011 19:48:07
Beğenilmeyen broşür çalışmam ( hotel ) wesley_-1986 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 110 04-03-2011 15:28:11
hotel logo 159480** Logo Tasarımları 8 20-04-2008 10:02:39
Butik Hotel için Logo... erdesign Logo Tasarımları 2 12-04-2008 12:20:53
Arte wise Kunst Hotel Hades Graficafe 0 13-08-2007 13:25:15

Kapat
Şifremi Unuttum?