Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız Sponsorlu Bağlantılar Yukarıdaki resimde gösterdiğim gibi yapabilirsiniz.. Gökhan TEKIN isimli üyeden Alıntı bende o secenek yok acaba eklentimi atılmış yada genel ayarlarda mı birşey var...

Konu Kapatılmıştır
Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız
can_grafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

can_grafik(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-06-2008 #481
Sponsorlu Bağlantılar

Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız
Yukarıdaki resimde gösterdiğim gibi yapabilirsiniz..
bende o secenek yok acaba eklentimi atılmış yada genel ayarlarda mı birşey var
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 30-06-2008 #482
                             Sponsorlu Bağlantılar
O seçenek default ayarlarla gelen bir seçenektir. Yani eklenti yada sonradan eklenen birşey değildir. Photoshop Version 10.0 ı mı kullanıyorsunuz?..
can_grafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

can_grafik(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-06-2008 #483
O seçenek default ayarlarla gelen bir seçenektir. Yani eklenti yada sonradan eklenen birşey değildir. Photoshop Version 10.0 ı mı kullanıyorsunuz?..
evet cs3 10.0 toolları resetledim belki ben kaldırmışımdır die olmadı
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 30-06-2008 #484
Herhangi bir özel ayar yapmadan bu seçeneğin çıkması gerekiyor. Photoshop u silip tekrardan kurmayı deneyiniz aklıma şu anda başka bir seçenek gelmiyor malasef...
can_grafik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

can_grafik(37)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-06-2008 #485
Herhangi bir özel ayar yapmadan bu seçeneğin çıkması gerekiyor. Photoshop u silip tekrardan kurmayı deneyiniz aklıma şu anda başka bir seçenek gelmiyor malasef...
teşekkürler
saldalı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

saldalı

Grafiker / Denizli

Standart
Alt 02-07-2008 #486
mrb
photoshop cs2 kullanıyorum ama çok kasıyor işlem yaparken
bilgisayarın kasası yeni değişti Intel(R) Corel(TM) Duo CPU E8400 @ 3.00 GHZ
1.58 GHz,, 2,00 GB Ram bu özelliklerde
kasması normalmi yoksa programdamı bi sorun var yardımcı olurmusunuz
hakanefe isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hakanefe

Ressam / Ankara

Standart
Alt 02-07-2008 #487
benim cs 2 programının ayarları değişmiş..örneğin yazı yazıyorum gözle görülemeyecek kadar küçük( pnuto değerlerini yükselttiğim halde büyümüyor.free transformla büyütüyorum bu seferde yazının kalitesi düşüyor.daha öncede gradient değerleri değişmişdi.bu progrmaı ilk ayarına getirmenin yani resetlemenin bi formülü yokmu? windowsdan workspaceden resetliyorum ama yine düzelmiyor.kafayı yicem lütfen yardım edin.umarım sıkıntımı izah edebildimPhotoshop hakkında soru ve sorunlarınız

saldalı arkadaşım normalde bu özelliklerle kasmaması lazım..benim pc daha düşük olmasına rağmen çok fazla kasmıyor..bu sorun genelde remle alakalı bişi ama sende rem 2 gb kasmaması lazım yani.istersen bilgisayara bi format at derim ben.
saldalı isimli Üye şimdilik offline konumundadır

saldalı

Grafiker / Denizli

Standart
Alt 02-07-2008 #488
tşk ederim ama daha kasa yeni kuruldu böyle bi hata olmaması lazım ama yinede deniycem
fixx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fixx

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 04-07-2008 #489
abicim bendeki Photoshop CS3 Extended ve imageready yok anımasyon yaptım kayıt etcem edemıyom.imageready olmadan anımasyon kayıt edemezmıyım :S pff normal PS de save optımıze ass yok olmuyo
kasta095 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kasta095(34)

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 04-07-2008 #490
abicim bendeki Photoshop CS3 Extended ve imageready yok anımasyon yaptım kayıt etcem edemıyom.imageready olmadan anımasyon kayıt edemezmıyım :S pff normal PS de save optımıze ass yok olmuyo
window - animation

kaydetmek için File - Save for Web&Devices Alt+ Shift + Ctrl + S
Konu Kapatılmıştır

Tags
ders photoshop, hakkinda, hakkında, photoshop, photoshop bilgileri, photoshop cozum, photoshop ders, photoshop dersleri, photoshop hataları, photoshop problem, photoshop soruları, photosop sorunları, problem photoshop, problems photoshop, resimli anlatim, resimli anlatim photoshop, soru, sorunlariniz, sorunlarınız

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Illustrator soru ve sorunlarınız Hande DEMİR Illustrator Soru ve Sorunlarınız 488 05-02-2009 23:01:59
corel draw soru ve sorunlarınız Gökhan TEKİN Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 1684 04-02-2009 19:01:41
Indesign Soru ve Sorunlarınız Hatice ÇAVDAR InDesign Soru ve Sorunlarınız 361 29-01-2009 23:07:57
Panoramik Fotograf Hakkında Soru foxmuld3r Fotoğrafçılık 1 24-11-2008 17:23:12
İllustrator ''Paintbrush sorunu'' mc_mrt Illustrator 11 31-10-2007 19:05:48

Kapat
Şifremi Unuttum?