Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız Sponsorlu Bağlantılar Evet Emre bey ilk defa yapacagım nasıl yapıldıgını soruyorum Mesela bir yazının arkasından yıldız efekti felan cok güzel olur merak ediyorum biraz acemiyim yaparsam güzel olacak diye düşünüyorum. ...

Konu Kapatılmıştır
Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız
Standart
Alt 27-08-2008 #581
Sponsorlu Bağlantılar

Evet Emre bey ilk defa yapacagım nasıl yapıldıgını soruyorum Mesela bir yazının arkasından yıldız efekti felan cok güzel olur merak ediyorum biraz acemiyim yaparsam güzel olacak diye düşünüyorum.

Onun için örnekde bunu verdim Yani söyle anlatsam daha iyi olur sanırım örnegim ;

İnş anlatabilmişimdir fazla bilgim olmadıgı için biraz acıklamalı olursa sevinirim.

Photoshop hakkında soru ve sorunlarınız
Ali Emre isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ali Emre(27)

Webmaster / İzmir

Standart
Alt 27-08-2008 #582
                             Sponsorlu Bağlantılar
Dostum siyah bir arka plan aç daha rahat çalışmak için.yeni bir katmanda bir tane ince dikdörtgen çiz.sonra filter >> guissian blur ver değerini sen belirle yani şeklin kanarları hafiften incelmeye başlaması yeterli.

Sonra o katmanı kopyala yeni katmandaki şekli ctrl + t yaparak 90 derece çeviri.ilk şeklin 2 kopyasını daha oluştur.şekli biraz küçült ve 1.kopyayı 45 derece sağa ,2.yide 45 derece sola çevir. al sana yıldız çıktı.

İstersen şekil katmanlarını birleştir ve biraz blur ver + blending optionstan outher glow verebilirsin.
hamit_kurklu58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hamit_kurklu58(37)

Hiç Biri / İstanbul

Standart

paste into seçeneği pasif oluyo bi yanlışlıkmı yapıyorum acaba?

Alt 05-09-2008 #583
resmi kopyala, çizdiğin alanı seçili hale getir... edit menüsünden paste into de... olur..
dediğiniz işlemi yapıyorum fakat paste into seçeneği pasif oluyo neden.teşekkürler
hamit_kurklu58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hamit_kurklu58(37)

Hiç Biri / İstanbul

Dosya13

cs2 kulanmanı tavsiye ederim.

Alt 05-09-2008 #584
selamlar..
şimdiye kadar 4-5 tane mesaj attım sanırımm..ve nerdeyse hepsinde aynı şeyden şikayetçiydim.. brush'ların texture'ların hangi PS'e uyumlu oldugunu neredeyse kimse yazmamış gördügüm kadarıyla..cogunluk Cs3'e gectigi icin ona yonelik brushlar vs var hak veriyorum ama ben daha yeni başladım ve 7.0 kullanıyorum.
hatta herkes Cs3 kullandıgı icn ben de indrdim hem de crackli buldum ama galiba o film hatalarını düzeltmek içinmiş :S adobe flash cs3 professional'dı o ! :eek:
onu kaldırdım ve vazgectm cs3ten.. simdilik 7.0 kullanıcam.
bu konuda hassasiyet gösterirseniz ya da bana biraz yardımcı olursanız sevinirim

:utann:
değerli arkadaşım bende ilk başladığımda 7.0 la başlladım kursda.ama cs2 yükledim çok beğendim.şimdi cs3 kullanıyorum.harika yani sana tavsiyem 7.0 la hiç oyalanma cs2 yükle 1 2 ay sonra cs3 yüklersen çok memnun kalacaksın.birinde takılı kalma.ilerde bana dua edeceksin bu tavsiyemden dolayı inşallah.kolay gelsin
ars72 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ars72

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 06-09-2008 #585
mrb psd dosyalarını resim olarak nasıl görebilirim teşekkürler. yani photoshopu açmadan (ikon gibide olabilir)
soneraktas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

soneraktas

Grafiker / Tekirdağ

Standart
Alt 06-09-2008 #586
mrb psd dosyalarını resim olarak nasıl görebilirim teşekkürler. yani photoshopu açmadan (ikon gibide olabilir)
Mac te mi PC demi?
efoja isimli Üye şimdilik offline konumundadır

efoja(37)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 06-09-2008 #587
pc de yolu yok benim bildiğim kadarıyla? mac zaten bilmiyorum...
Standart
Alt 12-09-2008 #588
merhabalar
ben elimdeki farklı yazı fontlarını photoshop yükleyip
kullanamıyorum...
bir yol gösteren bulunurmu acaba?
şimdiden teşekkürler...
tirEdsOuL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tirEdsOuL

Grafiker / Düzce

Standart
Alt 12-09-2008 #589
C:\Windows\Fonts

Phostoshop kapaliyken bu klasörün içerisine fontlarinizi attiğiniz zaman fontlar bütün programlara yüklenmiş olacaktır..
Standart
Alt 12-09-2008 #590
Teşekkür ederim
Konu Kapatılmıştır

Tags
ders photoshop, hakkinda, hakkında, photoshop, photoshop bilgileri, photoshop cozum, photoshop ders, photoshop dersleri, photoshop hataları, photoshop problem, photoshop soruları, photosop sorunları, problem photoshop, problems photoshop, resimli anlatim, resimli anlatim photoshop, soru, sorunlariniz, sorunlarınız

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Illustrator soru ve sorunlarınız Hande DEMİR Illustrator Soru ve Sorunlarınız 488 05-02-2009 23:01:59
corel draw soru ve sorunlarınız Gökhan TEKİN Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 1684 04-02-2009 19:01:41
Indesign Soru ve Sorunlarınız Hatice ÇAVDAR InDesign Soru ve Sorunlarınız 361 29-01-2009 23:07:57
Panoramik Fotograf Hakkında Soru foxmuld3r Fotoğrafçılık 1 24-11-2008 17:23:12
İllustrator ''Paintbrush sorunu'' mc_mrt Illustrator 11 31-10-2007 19:05:48

Kapat
Şifremi Unuttum?