Photoshopta Baskıya Resim Hazırlanması?

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Photoshopta Baskıya Resim Hazırlanması? ...

Cevapla
Photoshopta Baskıya Resim Hazırlanması?
mystylex isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mystylex

Grafiker / İstanbul

Standart

Photoshopta Baskıya Resim Hazırlanması?

Alt 21-09-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Herkese selam arkadaşlar,

sorum şu; bir pizza kutusu tasarlıyorum muhtemelen cmyk+1 renk yani 5 renk olacak bu iş yurtdışında basılacak buradanda prova montaj göndericez..

müşteri pizza kutusuna londranın resmini istiyor ben yüksek rezolasyonda londra resimleri buldum photoshopa aldım cmyk yaptım..resmin ton geçişleriyle biraz oynadım kendimce oldu gibi renk ayrımını yaptırcam artproda ama iş yurtdışında basılacağı için biraz korkuyorum ya iş geri dönerse diye...

mükemmel baskı için CMYK olan ve rezolasyonu yüksek olan bir resim nasıl baskıya en iyi şekilde hazırlanır photoshopta neler yapmam gerekir..

bilen bi arkadaş varsa adım adım anlatabilirmi sabaha bu işi vermem gerekiyor yarın uçakla göndericez yardımcı olandan şimdiden allah razı olsun..

iş flexo baskı olacak...klişe kalınlığı 5.50..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(29)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 25-09-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Tasarımı Shop ta mı yaptın ? Yoksa vektörel var mı içinde ?
Bu mesajdan alıntı yap
mystylex isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mystylex

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-09-2010 #3
sadece resimleri photoshopta ayarladım...sonra freehande aldım resimleri past inside yaptım geri kalan çizgisi tasarımı adresi cartı curtu hepsini freehandde ayarladım yani vektörel var işte...
Bu mesajdan alıntı yap
Tylcn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Tylcn

Öğrenci (Diğer) / Adana

Standart
Alt 28-09-2010 #4
Flexi baskı nedir bilmiyorum ama resolation photoshopta 300 dpi olarak yolla ve cmyk modda ... malzemelerinde tekrar düzenlenmesi için de psd olarak kaydedersen giden yerde düzenleme yapma imkanları olur böylelikle geri dönme sorunu ortadan kalkar...
Bu mesajdan alıntı yap
mystylex isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mystylex

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-09-2010 #5
zaten senin dediğin gibi 300dpi psd olarak resimler kayıtlı ama freehande ben onları tif olarak alıyorum şuan bi problem yok zaten ama flexo baskıda işler değişiyor sen dediğimi anlamadın ama teşekkürler ilgilendiğin için..

bana flexo mantığını bilen bi arkadaş lazım onda çünkü resimler ayarlanırken baskı yapılacak makinenin analogslarına göre renk değerleri geri veya ileri çekiliyor ama ben o muhabbeti bilmiyorum işte...

göndereceğim yere klişeleri göndericem yani psd yada fh de göndersem bişey ifade etmiyecek bu işi benim yapmam gerek benim imalata almam gerek yani ben ne gönderirsem onlar onu basıcak..

yokmu klişe ve flexo mantığını bilen bi arkadaş..
Bu mesajdan alıntı yap
mystylex isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mystylex

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-03-2011 #6
hala daha biri çıkacakta cevap yazacak koskoca sitede bilen bir kişi olmazmı yaa.
Bu mesajdan alıntı yap
womd isimli Üye şimdilik offline konumundadır

womd

Hiç Biri / Antalya

Bu mesajdan alıntı yap
uydrkca isimli Üye şimdilik offline konumundadır

uydrkca

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-05-2012 #8
Adjustan curve ayarlarından input di 0,2 getir oka Photoshopta Baskıya Resim Hazırlanması?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Photoshopta resim kalitesini nasıl arttırabilirim elsezg Photoshop Soru ve Sorunlarınız 2 04-08-2010 14:46:54
((photoshopta)) deseni baskıya hazırlarken işaret nasıl koyulur ? serk-an Photoshop Soru ve Sorunlarınız 11 26-12-2009 20:58:22
Photoshopta resim kırmak คאŦєг Photoshop Soru ve Sorunlarınız 4 24-08-2009 10:39:39
Photoshopta brushlarla yaptığım resim ussamx Serbest Çalışmalar 4 10-10-2008 17:08:19
Seperatörlü bi işin baskıya hazırlanması ? samedya Corel Draw 4 04-02-2008 17:35:52

Kapat
Şifremi Unuttum?