Photoshoptan Corele Çizim Aktarma Saatlerce Çizime SON

Photoshop - Photoshoptan Corele Çizim Aktarma Saatlerce Çizime SON ...

Konu Kapatılmıştır
Photoshoptan Corele Çizim Aktarma Saatlerce Çizime SON
grafiozo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafiozo

Grafiker / Balıkesir

Standart
Alt 27-10-2007 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Sadece gülüyorum, bu siteye sırf grafikerlerin girdiğini sanmıyorum. Bu konularda bilgi edinmek için girenlerin sayısını bu arkadaşımız kafasında canladıramıyor galiba. Gereksiz bir ders olsaydı site yönetimi uyarırdı. Sorry, yani!!!
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 27-10-2007 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Sadece gülüyorum, bu siteye sırf grafikerlerin girdiğini sanmıyorum. Bu konularda bilgi edinmek için girenlerin sayısını bu arkadaşımız kafasında canladıramıyor galiba. Gereksiz bir ders olsaydı site yönetimi uyarırdı. Sorry, yani!!!
Yaptığınız çok güzel bir şey. Tebrik ederim.



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

freef83 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

freef83

Bilg. Teknikeri / İstanbul

Standart
Alt 27-10-2007 #13
Çok teşekkürler anlatım için biz eskileri bilmiyoruz...Gençlik işte Photoshoptan Corele Çizim Aktarma Saatlerce Çizime SON
Standart
Alt 28-10-2007 #14
Vallaha Güzel Paylaşım Bilmeyenler İçin Çok AÇıklayıcı Olmus ELLERİNE SAĞLIK
designed by ofa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

designed by ofa(30)

Bilg. Teknikeri / Samsun

Standart
Alt 28-10-2007 #15
Ellerinizie sağlık grafiozo gerçekten yararlı bir bilgi. Tasarımcı arkadaşlara ço yardımcı olacaktır...
grafiozo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafiozo

Grafiker / Balıkesir

Standart
Alt 28-10-2007 #16
Bana bu konuda destek çıkan arkadaşlarıma teşşekür ederim. Kendimizi burda kanıtlamaya değil bir şeyler öğretmeye ve öğrenmeye çalışıyoruz. Art bir niyetimiz olsaydı zaten bu konuları açıklamazdık.
sensei01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sensei01

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-10-2007 #17
corelde 5-10 kat büyütünce magic wand ın kenarlarda bıraktığı pixellerinde 5-10 kat büyüyeceğini unutmamak gerekir.Pen tool daha iidir ki onu yapana kadar vec bi prog. çizersin
1 cm lik pixeller tasarımda kabul edilemez arızalardır
Dark isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Dark

Hiç Biri / Malatya

Standart
Alt 08-11-2007 #18
güzel bir anlatım teşekkürler
Standart
Alt 01-12-2007 #19
tşk. ederim ben bunu bilmiyordum saatlerce çizmekten kurtuldum... Photoshoptan Corele Çizim Aktarma Saatlerce Çizime SON
Standart

bilgi aşu dünyada en değerli şey.

Alt 01-12-2007 #20
kusura bakmayın ama bunu yeni baslayan grafikerler bile biliyor photoshoop 3 den beri bilinen ve uygulanan bir yöntemdir zaten. Eskiden dekupeli işlerin sağlıklı çıkması için fh de bu yöntem kullanılarak montaj yapılırdı. Photoshoptan Corele Çizim Aktarma Saatlerce Çizime SON
bildiklerini paylaşan insanlara herzaman saygım sonsuz. bilgi en değerli şey.
bazen bildiklerimizi önemsemeyiz. sanki herkes bizim bildiklerimizi biliyormuş gii gelir. ama herkes herzaman herşeyi bilemeyebilir.
ne zamandır uğraştığım ;ama bir türlü açamadığım dosyayı bu şekilde corel'de açabildim. bazen insan bilse de aklına gelemeyebiliyor. benim de başıma geldi. dosyayı corel açarken sorun yaşıyordu. dosya 8mb.olduğundan mı ne, ama bu ders sayesinde ben o dosyadan istediğim bölümü corele sorunsuz aktarabildim.
dersi anlatan arkadaşıma sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirim.
lütfen emeğe saygı,ders anlatmak ayrı bir emek istiyor. otuup her kareyi tek tek resimlemek ,yüklemek,bunlar bazılarımız için ciddi zaman kaybı. bakınız nasılda ayrıntılı bir anlatım yapmı arkadaşımız bence bilen bilemyen herkes adına teşekkür etmek gerek.
teşekkürler
Konu Kapatılmıştır

Tags
photoshoptan corele cizim, photoshoptan corele, corele cizim aktarma, saatlerce cizime son

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
illustrator den indesinge dosya aktarma yildiz.enes InDesign Soru ve Sorunlarınız 14 26-06-2014 02:28:40
photoshoptan corele transparan resim atma(yardım) kerso Photoshop 7 15-01-2010 19:09:17
photoshoptan çalışmayı corele nasıl atarım? aleyna53 Corel Draw 34 30-05-2008 16:20:30
worden- corele yazı aktarma meltem iğret Corel Draw 6 17-04-2008 10:39:48
Photoshoptan Resİm Aktarma grafik2ka Freehand 8 07-04-2008 11:30:00

Kapat
Şifremi Unuttum?