php de aynı sayfada farklı değişkenler..?

Php, Asp, Perl, Html - php de aynı sayfada farklı değişkenler..? Sponsorlu Bağlantılar Arkadaşlar pek fazla php bilgim yok yardımınıza ihtiyacım var. bir video izleme web sayfası olusturuyorum.sayfada videoya tıklandığında bir .php sayfası açılsın istiyorum ancak hangivideoya tıklarsam tıklayayım o sayfanın ...

Cevapla
php de aynı sayfada farklı değişkenler..?
istanblue34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

istanblue34

Grafiker / İstanbul

Dosya23

php de aynı sayfada farklı değişkenler..?

Alt 28-08-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar pek fazla php bilgim yok yardımınıza ihtiyacım var.
bir video izleme web sayfası olusturuyorum.sayfada videoya tıklandığında bir .php sayfası açılsın istiyorum ancak hangivideoya tıklarsam tıklayayım o sayfanın acılmasını istiyorum yanı sayfanın üst alt vs. her yeri aynı olacak sadece video farklı olacak. youtube gibi...bununla ilgili hazır php kodu lazım
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Rawkon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rawkon

Webmaster / İzmir

Standart
Alt 28-08-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
istediğin sistemi ücret karşılığında kodlayabilirim.

iletişime geçmek istersen özelden mesaj atarak msn adresini bırakabilirsin...
Bu mesajdan alıntı yap
istanblue34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

istanblue34

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-08-2010 #3
teşekkür ederim Rawkon kendim halletsem daha iyi olacak
Bu mesajdan alıntı yap
mTanriverdi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mTanriverdi(30)

Forumdan Uzaklaştırıldı

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29-08-2010 #4
Kod bilgin yok ve video portalı yapmak istiyorsun? Daha önceleri çok yaptım video portalı. Eğer kod bilgine değilde kopyala yapıştır yöntemi ile yapmak istiyorsan Joomla ve Wordpress kullanabilirsin.
Bu mesajdan alıntı yap
istanblue34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

istanblue34

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-09-2010 #5
maalesef joomla ve wordpres hakkında hiç bilgim yok php yi bilmediğim halde bunlardan daha iyi biliyorumphp de aynı sayfada farklı değişkenler..? tabi biraz daha ayrıntılı anlatmak istersen çok memnun olurum.
bu istediğim siteyi html ile yaptım bi yığın dosya olduphp de aynı sayfada farklı değişkenler..? ver video için ayrı bir dosyaphp de aynı sayfada farklı değişkenler..?

php yi ilerletmek için görsel dersleri takip ediyorum uyguluyorum ama basit olduğunu düşündüğüm bir sorunum var.
örn:
<?php

echo "php dökümanı";

?>
yazıp çalıştırdığımda windowsun dosya yükle penceresi açılıyo aç yada kaydet cıkıyo sanki bi linke tıklamışımda dosya indiricem.nedir bunun çözümü bileniniz varmıdır?
Bu mesajdan alıntı yap
Rawkon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Rawkon

Webmaster / İzmir

Standart
Alt 27-09-2010 #6
yolun daha çok başındasın php'yi tam olarak öğrenmek için aylarını hatta yıllarını harcaman gerekir.

belli bi tarihe yetiştirilmesi gereken bi projeyse cüzzi bi ücret karşılığında yapabilirim siteyi.
Bu mesajdan alıntı yap
istanblue34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

istanblue34

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-09-2010 #7
yok kendim için yaptığım bi sayfa bitti zaten ama php ile daha basit yapardım uğraşmazdım. evet biliyorum php yi öğrenmem çok uzun bi zaman alır ama bu son sorum farklı bişey daha önceden böyle bir sorun olmuyordu şimdi neden oluyor onu anlayamadım.
sadece echo " php dökümanı"; yazdığım halde çalıştırıyorum dosya yükleme penceresi açılıyo bunun neden olabileceğini öğrenmek istiyorum

bu zor bişey mi yoksa çok kolay diye kimse anlatmakmı istemiyor. nette araştırdım ama bişey çıkmadı

ya arkadaşlar kimse bilmiyormu bunun nedenini? apprserv kaldırdım wamp server ı kurdum yine aynı hatayı verdi. bir kod yazıp çalıştırdıgımda dosya yükle penceresi çıkıyor bari öğrenebileceğim türkce bir kaynak önerin
Bu mesajdan alıntı yap
taskoov isimli Üye şimdilik offline konumundadır

taskoov

Öğrenci (Diğer) / Bursa

Standart
Alt 07-10-2010 #8
ya arkadaşlar kimse bilmiyormu bunun nedenini? apprserv kaldırdım wamp server ı kurdum yine aynı hatayı verdi. bir kod yazıp çalıştırdıgımda dosya yükle penceresi çıkıyor bari öğrenebileceğim türkce bir kaynak önerin
Orada www root Altına atıp localhost/dosyaadi.php olarak çalıştır
Bu mesajdan alıntı yap
istanblue34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

istanblue34

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 11-10-2010 #9
www klasörünün altında root klasörü yoktu ben yaptım denedim aaynı sonuc cıktı

appserv kurulduktan sonra böyle bir yazı çıkıyo başlatılamadı diyo
php de aynı sayfada farklı değişkenler..?
Bu mesajdan alıntı yap
istanblue34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

istanblue34

Grafiker / İstanbul

Standart

php browser sorunu?

Alt 18-10-2010 #10
merhaba arkadaşlar sorunuma çözüm bulamadım yeni konu açtım.
php kodum ne olursa olsun herhangi bir tarayıcıda çalıştırdığımda direkt dosya yükle penceresi açılıyor. kaydet yada aç diyor?php de aynı sayfada farklı değişkenler..?
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
iki farklı aynı ölçülerde tiff yada jpeg formatındki nesnemi yanyana koymak.. ezgi_ist Freehand 8 04-07-2009 15:42:00
Flash sayfada,herseferinde farklı video oynayacak?Nasıl? MehmetRecepOzdemir Flash 0 26-05-2009 14:34:30
Aynı Açıdan Farklı Fotoğraflar N/A8 Fotoğrafçılık 13 28-04-2009 10:06:55
Corel' de bir sayfada yapılan ayarlar hep aynı kalıyor nasıl değiştiririm? sk6937 Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 3 16-03-2009 13:52:12

Kapat
Şifremi Unuttum?