Plotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo

Folyo kesim - Plotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo ...

Cevapla
Plotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo
madenisvi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

madenisvi(35)

Grafiker / İzmir

Standart

Plotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo

Alt 13-02-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba plotter kesim için flexi sing pro programını kullanmaya başladım ancak programla ilgili bi kitapçık elimde yok malesefPlotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo şuanki problemim kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo dosyada herhangi bi hata yok ama kesimde daireler köşeli şekilde kesiliyo hangi ayarını değiştirmek lazım yardımcı olursan sevinirim.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 13-02-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
merhaba plotter kesim için flexi sing pro programını kullanmaya başladım ancak programla ilgili bi kitapçık elimde yok malesefPlotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo şuanki problemim kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo dosyada herhangi bi hata yok ama kesimde daireler köşeli şekilde kesiliyo hangi ayarını değiştirmek lazım yardımcı olursan sevinirim.
Sorunuzu Folyo kesim bölümü altında başlık açarak sormalıydınız.

Mesajınızı konu olarak ilgili bölüme taşıyorum...

İyi forumlar.



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
graficar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graficar(68)

Bilg. Teknikeri / İzmir

Standart
Alt 13-02-2009 #3
plotterin markası nedir.? kesin port ayarları ile ilgili,plotter hangi porta bağlı.windows ta aygıt yöneticisine gir ,com ve lpt özelliklerine bak onları not et,flexisde plotter setupta comminaciation kısmında bu not ettiklerini uygula artık yuvarlaklarıda düzgün olarak keser.tek sorun her plotterin com ve lpt ayarı başka başka.umarım yardımcı olmuşumdur
Bu mesajdan alıntı yap
madenisvi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

madenisvi(35)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 27-02-2009 #4
teşekkür ederim geç oldu biraz ama hala sorunu çözemedim plotter mutoc sc-1300 ayarlarını kontrol ettim com 8 den bağlanıyorum flexidede ayarı aynı değiştirincede kesmiyo zaten bu arada coreldan plt dosyası olarak aldım harfler düzeldi ama bu seferde çizimlerdeki yuvalaklar köşeli kesiyo bunu çözemedim bi türlü Plotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo
Bu mesajdan alıntı yap
graficar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graficar(68)

Bilg. Teknikeri / İzmir

Standart
Alt 27-02-2009 #5
corelden eps olarak export et,yine olmuyorsa kesin com port ayarlarında sorun.hardware-xon/of ayarlarını değişrirerek dene kesin olması lazım başka bir hata olması imkansız.
Bu mesajdan alıntı yap
madenisvi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

madenisvi(35)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 27-02-2009 #6
corelden eps olarak export et,yine olmuyorsa kesin com port ayarlarında sorun.hardware-xon/of ayarlarını değişrirerek dene kesin olması lazım başka bir hata olması imkansız.
eps olrak exportladığımda yazılarda şekillerde köşeli oluyor.İmkansızı başarıyorum galiba bahsettiğin ayarı nerden yapabilirim biraz daha ayrıntılı yazarmısın belki exportlamamda bi sorun vardır flexinin ekranındada şekli köşeli görüyorum çünkü anlamadım Plotter kıvrımlı harfleri köşeli olarak kesiyo
Bu mesajdan alıntı yap
graficar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graficar(68)

Bilg. Teknikeri / İzmir

Standart
Alt 28-02-2009 #7
şekli köşeli görüyorsan sorun programdadır.flexisign pro sürümü nedir.genelde mutohlar easysign pro ile birlikte gelir başka kesim programından denediniz mi?özel programından dene olmazsa özelden pm at izmir'deyim kesin çözerim sorununu
Bu mesajdan alıntı yap
madenisvi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

madenisvi(35)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 28-02-2009 #8
easysing programıyla kullanıyodum aslında ama dongleında sorun çıktı programı çalıştırmayınca flexi sing 7 kurdu teknik servis den bir arkadaş ai olarak exporluyodum yuvarlaklarda problem yoktu yazılar köşeli olunca plt olarak exporladım yazılar düzgün ama oda şekilleri köşeli çıkarıyo şuan şekilleri ai de kaydetsem köşeli biraz daha denicem olmazsa teknik servis gelicek sanırım teşekkür ederim yardımların için baya bişey öğrendim.bu arada easysing in dongle problemini çözebilirmiyiz bilgisayara takınca dongle ı tanımıyo üzerindeki ışığın sürekli yanması lazım normalde ama yanıp sönüyo ve programı çalıştırırken dongle bulunamadı hatası verip programı açmıyo dongle olmadan program çalışırmı yada bu dongle lar kırılıyo falan diye duymuştum ama nerden nasıl yaptırırız bilmiyorum.teşekkürler şimdiden

bu arada forumu inceledim coreldan kopyalıp flexiye yapıştırmayı denedim o zaman köşeli olmuyor şekiller ama iki kere kesiyo aynı işi bu seferde onun kolay bir çözümü varmı bildiğin?
Bu mesajdan alıntı yap
straus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

straus(40)

Grafiker / Aydın

Standart

plotter kesim

Alt 28-02-2009 #9
kenarı yuvarlak harflerde kesim yaparken bende zorlanmıştım ancak bir çözüm buldum seninle paylaşmak isterim
1. corelde kestirmek istediğin yazıyı yada şekli 5 kere büyüt yani 100 yazan değeri orantıları koruyarak 500 yap
2. plottere gönderirken uzantıyı .plt seç ve scala değerini %20 yap ve export et
signproyu aç dosyayı import et ve ölçülerini kontrol et çünkü genelde 1-2 cm büyk olçülendirir. sonrada kesebilirsin.
Bu mesajdan alıntı yap
madenisvi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

madenisvi(35)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 28-02-2009 #10
kenarı yuvarlak harflerde kesim yaparken bende zorlanmıştım ancak bir çözüm buldum seninle paylaşmak isterim
1. corelde kestirmek istediğin yazıyı yada şekli 5 kere büyüt yani 100 yazan değeri orantıları koruyarak 500 yap
2. plottere gönderirken uzantıyı .plt seç ve scala değerini %20 yap ve export et
signproyu aç dosyayı import et ve ölçülerini kontrol et çünkü genelde 1-2 cm büyk olçülendirir. sonrada kesebilirsin.
denedim ama malesef yazılarda değilde şekilde problem yapıyor yine başka bir çözüm bulurum umarım
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
harfleri, kesiyo, kivrimli, koseli, olarak, plotter

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
SORU:yazı yazarken i harfleri ' ı harfleride i olarak çıkyor. yildiz.enes Illustrator 5 12-10-2008 22:24:25
quark türkçe karekterleri ( harfleri) ? işareti olarak görüyor. Nasıl çözecem muhabir01 QuarkXPress 10 08-10-2008 12:48:52
Kıvrımlı Kağıt Brushları N/A8 Brush 26 09-09-2008 13:11:38
Köşeli Stroke? beceriksiz Photoshop 7 08-04-2008 00:18:55

Kapat
Şifremi Unuttum?