poşet çalışması

Ambalaj Tasarımı - poşet çalışması Sponsorlu Bağlantılar Arkadaşlar biliyorum çok acemice ve karışık olmuş diyeceksiniz. Beni yönlendirip bana yardımcı olur musunuz? Ön ve arka yüzleri...

Cevapla
poşet çalışması
h6soft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

h6soft

Bilg. Teknikeri / Ankara

poşet çalışması

Alt 04-09-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar biliyorum çok acemice ve karışık olmuş diyeceksiniz.
Beni yönlendirip bana yardımcı olur musunuz? poşet çalışması

Ön ve arka yüzleri

poşet çalışması poşet çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

grafikerburcu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerburcu

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-09-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
güsel olmus ama bence.. aşağıdaki no fontlarını değiştir..düz olsun ve logoları yerleştirirken dikkat et bence yaprakları kapatmasın..iyi calısmalar
Bu mesajdan alıntı yap
h6soft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

h6soft

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 04-09-2008 #3
hiç umutlu değildim kimse beğenmez diyordum ben. iğrenç olmuş diye yorum yaparlar diyordum poşet çalışması tamam onları değiştireyim çok teşekkürler. peki oradaki fontu ne yapsam iyi olabilir?
Bu mesajdan alıntı yap
mavideniz47 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mavideniz47(30)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 04-09-2008 #4
daha açık renkler denesen olmaz mı? Yapraktan dolayı yeşil yaptın sanırımpoşet çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
I3oI2a isimli Üye şimdilik offline konumundadır

I3oI2a

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-09-2008 #5
ilk oncelikle emegine ellerine saglık
simdibi kac soylemek istiyorum yesilin ustunde logolar belli olmuyor olsun diye drop shadow veya outer glow vermissin ya bu verdigin efecti biraz arttır veya logoları disi yap.
artı olarak adreslerin oldugu fontu degistirmeni tavsiye ederim...
Bu mesajdan alıntı yap
h6soft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

h6soft

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 04-09-2008 #6
evet yapraktan dolayı yeşil yaptım. işyeri sahibimiz o şekilde istedi daha doğrusu... aslında bana kalsa böyle yeşil renklerle heryeri boğmazdım da işte illa ki yeşil renk poşet olsun deyince elimden ancak bu kadarı geliyor poşet çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
grafikerburcu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerburcu

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-09-2008 #7
ve bence kendine güvenmelisin! kimse beğenmez sandım falan deme .. burda bir sürü arkdasımız var .. herkezin ayrı fikirleri var ve bence bu fikirlerden yararlanmak lazım tabki herkezin tarzı bir değildir ama bozma moralini poşet çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
h6soft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

h6soft

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 04-09-2008 #8
ve bence kendine güvenmelisin! kimse beğenmez sandım falan deme .. burda bir sürü arkdasımız var .. herkezin ayrı fikirleri var ve bence bu fikirlerden yararlanmak lazım tabki herkezin tarzı bir değildir ama bozma moralini poşet çalışması
teşekkür ederim çok sağol...

şimdi nasıl olmuş peki? ve logoları yaprakların üstünden kaldırmamı söylemiştin hani ya, kaldırdığımda darmadağın oluyor kompozisyon. başka ne yapabilirim? veya hangisini nereye koymayı düşünüyordun logoların onu tarif edebilir misin rica etsem poşet çalışması

poşet çalışması poşet çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
grafikerburcu isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikerburcu

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-09-2008 #9
öncelikle numaralar olmus walla poşet çalışması aslında çok şey yapabilirsin .. logoları kenara sol kenara da dizebilirsin tam yaprak hizasına da getirebilirsin ve galiba hepsine aynı beyazlık vermemişsin logoların altına ..onları düzelt fazla aşırı beyazlık olmasın ..zaten yaprak kırtasiye beyaz ..espirisi kalmaz gibi geliyor..ve birde şöle denermisin ..altaki adres kısmıda zemin renginden yapıp yazıları bi beyaz yapsana nasıl olacak..üzt traf ile alt taraf belki tamamlar birbirini...tbi sana kalmıs yine poşet çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
h6soft isimli Üye şimdilik offline konumundadır

h6soft

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 04-09-2008 #10
öncelikle numaralar olmus walla poşet çalışması aslında çok şey yapabilirsin .. logoları kenara sol kenara da dizebilirsin tam yaprak hizasına da getirebilirsin ve galiba hepsine aynı beyazlık vermemişsin logoların altına ..onları düzelt fazla aşırı beyazlık olmasın ..zaten yaprak kırtasiye beyaz ..espirisi kalmaz gibi geliyor..ve birde şöle denermisin ..altaki adres kısmıda zemin renginden yapıp yazıları bi beyaz yapsana nasıl olacak..üzt traf ile alt taraf belki tamamlar birbirini...tbi sana kalmıs yine poşet çalışması
beceremedim bi türlü herhalde poşet çalışması
şimdi nasıl peki?

poşet çalışması
poşet çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
Çalışması, poşet

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Poşet Tasarımı :) Portakal Anday Dark Ambalaj Tasarımı 33 04-07-2010 14:09:13
Poşet Tasarımları:) VitruviuS Diğerleri 12 09-03-2010 23:33:12
Y-London Poşet çalışması esra_h Ambalaj Tasarımı 7 02-01-2008 18:25:05
poşet tasarım uamert01 Ambalaj Tasarımı 8 03-12-2007 14:35:08

Kapat
Şifremi Unuttum?