PS oyunu çizim -INSURGENCY-

İllüstrasyon Çalışmaları - PS oyunu çizim -INSURGENCY- ...

Cevapla
PS oyunu çizim -INSURGENCY-
karantina isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karantina

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-07-2009 #11
Sponsorlu Bağlantılar

gerçekten çok güzel bi çalışma olmuş eline saglık
beğenmenize sevindim teşekkürlerPS oyunu çizim -INSURGENCY-
Bu mesajdan alıntı yap
foxmuld3r isimli Üye şimdilik offline konumundadır

foxmuld3r

Hiç Biri / Çorum

Standart
Alt 20-07-2009 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
XIII adlı oyuna bakmalısın Karantina. Orda bulunan grafikler senin çizimlerindeki gibi gerçek anatominin biraz dışında. O tür çizimleri kendi renklendirmelerinle birleştirebilirsen daha daha iyi olur bence. Çocuksu çizimler değil, başta öyle gelebilir. Oyun zekice, sürükleyici, grafiğin de bunlara etkisi büyük.

Bunlarda çok fazla ayrıntıya giriyorsun, onda ayrıntıya girmene gerek kalmaz, bunun yerine hayal gücünü yansıtmak için daha fazla zaman kazanırsın. Çizgi roman gibi. Bu oyun çizimleriyle ne yapabileceğin de önemli. Pc - Ps oyunları için start vermişsen tavsiye etmem. Geleceğin yaygın oyun şekli web tabanlı olanları. İşin suyu çıkmadan kendini bu alanda yetiştirirsen bir sonraki adım sıkı programcılarla bir online oyun çalışması yapmak olur. Artık web'de hızını artırdı, örneğin; 3G. Oyunlar için daha ideal durumda. Play station oyunları için kasmaya gerek yok PS oyunu çizim -INSURGENCY- Görselliğiyle, internet bağlantısını ve grafik kartlarını yormayacak ve ezberin dışında karakter tasarımı yapan, bunun için yeterli sunucuya sahip birileri çıkınca oyun dünyasının da ezberi bozulacaktır. Knight online, silkroad gibi oyunlar emekleme dönemi.

Online oyunlardan nefret ederim ama o sektöre etki edecek teknolojilerle uğraşım nedeniyle öngörümden eminim PS oyunu çizim -INSURGENCY-

Sevgiline neden armağan ediyosun, 13 yaşında play station başında çikolata yiyerek oyun oynayan tombul çocukmuş gibi bir izlenim bırakıyor.
Bu mesajdan alıntı yap
mawi06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mawi06

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 20-07-2009 #13
Başarılı bir çalışma olmuş eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
sasha_fierce isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sasha_fierce(24)

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 20-07-2009 #14
güzel olmuş.. beeendm PS oyunu çizim -INSURGENCY-
Bu mesajdan alıntı yap
Imperatore34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Imperatore34

Grafiker / İstanbul

Dosya22
Alt 20-07-2009 #15
XIII adlı oyuna bakmalısın Karantina. Orda bulunan grafikler senin çizimlerindeki gibi gerçek anatominin biraz dışında. O tür çizimleri kendi renklendirmelerinle birleştirebilirsen daha daha iyi olur bence. Çocuksu çizimler değil, başta öyle gelebilir. Oyun zekice, sürükleyici, grafiğin de bunlara etkisi büyük.

Bunlarda çok fazla ayrıntıya giriyorsun, onda ayrıntıya girmene gerek kalmaz, bunun yerine hayal gücünü yansıtmak için daha fazla zaman kazanırsın. Çizgi roman gibi. Bu oyun çizimleriyle ne yapabileceğin de önemli. Pc - Ps oyunları için start vermişsen tavsiye etmem. Geleceğin yaygın oyun şekli web tabanlı olanları. İşin suyu çıkmadan kendini bu alanda yetiştirirsen bir sonraki adım sıkı programcılarla bir online oyun çalışması yapmak olur. Artık web'de hızını artırdı, örneğin; 3G. Oyunlar için daha ideal durumda. Play station oyunları için kasmaya gerek yok PS oyunu çizim -INSURGENCY- Görselliğiyle, internet bağlantısını ve grafik kartlarını yormayacak ve ezberin dışında karakter tasarımı yapan, bunun için yeterli sunucuya sahip birileri çıkınca oyun dünyasının da ezberi bozulacaktır. Knight online, silkroad gibi oyunlar emekleme dönemi.

Online oyunlardan nefret ederim ama o sektöre etki edecek teknolojilerle uğraşım nedeniyle öngörümden eminim PS oyunu çizim -INSURGENCY-

Sevgiline neden armağan ediyosun, 13 yaşında play station başında çikolata yiyerek oyun oynayan tombul çocukmuş gibi bir izlenim bırakıyor.
Yorumunuzu okudum ama bazı noktalarda yanlışınız var..

Her ne kadar web tabanlı oyunlar artış gösteriyorsa da buna paralel olarak PC, PlayStation ve Xbox platform oyunları oyun sektörünün vazgeçilmezidir. Bu oyunların neredeyse %100'ünün içeriğinde zaten Online üzerinden çoklu oyuncu ile oynama desteği bulunmaktadır. Burdan da anlaşılıyor ki piyasaya sürülen görsel kalitesi yüksek (karakter yapıları ve anatomik gerçekçiliği olan) platform oyunları zaten aynı zamanda web tabanlıdır. Özellikle Amerika'daki oyun sektörü bu işe milyonlarca dolar ayırmaktadır. Oyun sektörü deyip geçmeyin. Şu anda bu sektör hemen hemen sinema sektörü kadar büyümüş durumda. Öyle ki artık Sinema sektöründe yapılacak bazı filmlerin senaryosu oyunlardan alınarak yapılmaya başlandı. Tomb Rider, Hitman, Doom ve Resident Evil gibi yapımlar bunların başlıcaları ve en çok duyulanlar. Yani Platform oyunlarının hiçbir zaman suyu çıkmaz. Aksine, görünen köy; Platform oyun sektörünün gelecekte daha da büyüyerek zirveye ulaşacağıdır. Elbetteki burdan bu oyunlarla ilgili görsel tasarım ihtiyacının da sona ermeyeceğini ve dediğinizin tam tersi olarak platform oyunlarının tahtının sarsılmayacağını anlamaktayız. Ayrıca Knight online, World of Warcraft gibi web tabanlı oyunlar her ne kadar popüleritelerini arttırsa da bu; Görsel kalitesi düşük oyunların çoğalacağı ve görsel kalitesi yüksek platform oyunlarının yapımının azalacağı anlamına gelmiyor. Tam aksine Platform oyunu yapımcıları her geçen zamanda görsel kaliteyi arttırmaya devam ediyorlar ve geleceğin yeni nesil oyunları da sürekli olarak görsel ve teknik açıdan gelişme gösteriyorlar. Her PC kullanıcısının PC'sinde var olan DirectX'in 9.0c sürümünün yenilenerek DirectX 10'a geçmesi, Vista işletim sistemlerinin DirectX 10 ile gelmesi, görsel, ses ve Oyunların kalitesindeki sürekli artışın durmayacağının göstergelerinden biri. DirectX 10'un çıkmasıyla platforum oyunu sektöründeki yeni patlamalar da sayılamayacak kadar çok. Örnek verilecek olursa.. Call of Duty 5 World at War, Assassins Creed, GTA4, Empire Total War gibi yeni nesil oyunlar minimum DirectX 10 ve Shader Model 3.0 desteği bulunan ekran kartlarının ve minimum çift çekirdekli Intel Core Duo işlemcilerin desteklediği sistemlerde çalışan, daha düşük sistemlerde çalışmayan oyunlar. Bu da demek oluyor ki.. Bundan sonra çıkacak oyunları PC'sine kurup oynamak isteyecek olan oyuncular mevcut sistemlerini çöpe atıp yeni sistem almak zorunda kalacaklar. Aynı şey Playstation ve XBox Platformunda da geçerli ki, Playstation sürekli yeni sürüm üretmekte. Yakın zamanda çıkan PS3'te bunun kanıtı.

Kısacası.. Görsellik, diğer her alanda eskimeyeceği gibi Oyunlarda da eskimeyecek, aksine kalitesini artıracaktır. Buna paralel olarak Karantina gibi yaratıcı tasarımcılara ve onun yaptığı bu çalışmaya benzer kaliteli görsel arayüz çalışmalarına olan ihtiyaç kalitesini düşürmeden, aksine yükselterek artacak ve devam edecektir.. Bundan dolayı ben sizin dediğiniz gibi Karantina arkadaşımıza ''Bunlarda çok fazla ayrıntıya giriyorsun, onda ayrıntıya girmene gerek kalmaz'' demek yerine, ''Kalite ve güzellik ayrıntılarda gizlidir'', diyorum PS oyunu çizim -INSURGENCY- Yani arkadaşımız doğru yolda ilerliyor..


Bir ikinci konu..

''Sevgiline neden armağan ediyosun? 13 yaşında Playstation başında çikolata yiyerek oyun oynayan tombul çocukmuş gibi bir izlenim bırakıyor.'' demişsiniz..

Bu malesef bizim ülkemizde bu şekilde görülmekte olan bir konu. Karantina'nın tasvir ettiği oyunu bilmesem de görselden anlaşıldığı üzere bu bir ''Savaş Oyunu''.. Avrupa ve Amerika'da bu oyunların bahsettiğiniz 13 yaşında çikolata yiyen çocuklara satılması içerdiği şiddet öğelerinden ötürü kesinlikle yasak. Zaten bu tarz oyunların ambalajlarının üzerinde +18 ibaresi bulunmakta. Bu da demek oluyor ki bu tarz oyunlar; çocuklar için geliştirilmiş olan oyunlar değiller. Tabiki bizim ülkemizde 7 yaşındaki çocukları çekinmeden, düşünmeden bakkala sigara almaya gönderen zihniyet olduğu sürece, Gündüz çocukların TV başında olduğu sıralarda TV kanallarında magazin ve ahlaka uygun olmayan görüntülerin çekinmeden yayınlandığı bir zihniyet olduğu sürece, içeriğinde şiddet veya çocuklara uygun olmayan PC/PS/Xbox platform oyunlarının veya onlarla ilgili görsellerin çocuksu veya çocuklara hitap eden şeyler gibi görülmesi de kaçınılmaz olacaktır haliyle...


Tekrar emeğine sağlık Karantina (Derya PS oyunu çizim -INSURGENCY-)... Güzel çalışmalarının devamını görmek dileğiyle..

Saygılarımla..


Yeni nesil platform oyunlarından bazılarının ekran görüntüleri ve Arayüz tasarımları.. Platform oyunları sektörü ölmez PS oyunu çizim -INSURGENCY-

ASSASSINS CREED
PS oyunu çizim -INSURGENCY-

PS oyunu çizim -INSURGENCY-

PS oyunu çizim -INSURGENCY-

CALL OF DUTY 5 - WORLD AT WAR
PS oyunu çizim -INSURGENCY-


EMPIRE TOTAL WAR
PS oyunu çizim -INSURGENCY-

PS oyunu çizim -INSURGENCY-

PS oyunu çizim -INSURGENCY-
Bu mesajdan alıntı yap
cakirx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cakirx(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-07-2009 #16
daha önce çizim halini görmüştüm. Sanırım o çizime bakarak aynısını yaptınız ?
Bu mesajdan alıntı yap
foxmuld3r isimli Üye şimdilik offline konumundadır

foxmuld3r

Hiç Biri / Çorum

Standart
Alt 21-07-2009 #17
Imperatore, PC / Playstation oyunlarının biteceği, yerine web tabanlı oyunların geçeceğini söylemedim. Web tabanlı oyunların şuan emekleme aşamasında olduğunu, bu alana yönleniliği taktirde yakın geleceğin bu sektör için çok daha büyük fırsat olduğunu söyledim. Grafik, tasarım kalitesinin düşeceğini, ya da düşük tutulması gerektiğini de söylemedim. Emekleme aşamasındaki bu sektörün ilk ve sağlam prototipi şimdikinden çok daha rabet görecek. Bir zamanlar DOS oyunu HERETIC'i oynarken grafiklerin ne kadar da güzel olduğunu düşünüyorduk, zira olanaklar nedeniyle atari görebildiğimiz en görseliydi.

Bunu sadece başlığı açan için söylemiyorum. Amansızca yüksekten uçmaya gerek yok. Gelişmiş yüksek kalitedeki platform oyunlarındaki modelleme yerine, yeni devir atlayacak bir sektörde gelişmek daha mantıklı olacaktır. İlk hedef, görselliğin yeteri kadar ama öncekilerden farklı olduğu, hayal gücününse silk road, knight online gibi klişe oyun karakterlerinden kurtulduğu bir konsept olmalı.

Henüz 3d modellemeye, en azından vektörel alana geçmemiş bir insana platform oyunlarını hedef göstermek yerine, çizim tekniğine yakın ve makul hedef göstermek daha mantıklı.

Çevremde tanıdığım bir kaç tasarımcı ve programcı var, oyun ile ilgilenen. Çok sıkılsam da oyun muhabbetinden ister istemez konuya dahil oluyorum. Hepsinin de aklında tarih öncesi fantastik karakterlerin olduğu oyunlar var. Yeterince suyu çıktı.

Grafikleri yeni nesil platform oyunları kadar ileri olmayan ama kurgu ve görsel bakımdan mevcutlardan farklı, gerçek zamanlı oyunlar bu sektörde yeni bir yer edinecek. Zamanla PC / Playstation oyunlardan daha çok tutulacak evet. Platform çökmese de online oyunların gerisinde kalacak.

Benim yönlendirme adına yorumum doğrudur. Yukarda saydığım gibi, vektörel, 3d modelleme yolunda henüz olmayan biri için en ideal konsept budur. Platformlar için gerekli donanımlara da ihtiyacı kalmayacaktır. Sıkı bir ekiple gerekli sunucu, programlama ihtiyacını karşılar. Yazdıkların doğru olsa da benim yorumumu karşılamıyor ve dışardaki rekabet ortamını düşünmüyorsun. Web tabanlı oyunlarda grafikerler.net den pasta payını alacaklar olabilir.
Bu mesajdan alıntı yap
DarkStyLe isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DarkStyLe

Öğrenci (Diğer) / İzmir

Standart
Alt 21-07-2009 #18
Çok başarılı güzel bir hediye. özgün sonuçda PS oyunu çizim -INSURGENCY-
Bu mesajdan alıntı yap
Imperatore34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Imperatore34

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-07-2009 #19
Imperatore, PC / Playstation oyunlarının biteceği, yerine web tabanlı oyunların geçeceğini söylemedim. Web tabanlı oyunların şuan emekleme aşamasında olduğunu, bu alana yönleniliği taktirde yakın geleceğin bu sektör için çok daha büyük fırsat olduğunu söyledim. Grafik, tasarım kalitesinin düşeceğini, ya da düşük tutulması gerektiğini de söylemedim. Emekleme aşamasındaki bu sektörün ilk ve sağlam prototipi şimdikinden çok daha rabet görecek. Bir zamanlar DOS oyunu HERETIC'i oynarken grafiklerin ne kadar da güzel olduğunu düşünüyorduk, zira olanaklar nedeniyle atari görebildiğimiz en görseliydi.

Bunu sadece başlığı açan için söylemiyorum. Amansızca yüksekten uçmaya gerek yok. Gelişmiş yüksek kalitedeki platform oyunlarındaki modelleme yerine, yeni devir atlayacak bir sektörde gelişmek daha mantıklı olacaktır. İlk hedef, görselliğin yeteri kadar ama öncekilerden farklı olduğu, hayal gücününse silk road, knight online gibi klişe oyun karakterlerinden kurtulduğu bir konsept olmalı.

Henüz 3d modellemeye, en azından vektörel alana geçmemiş bir insana platform oyunlarını hedef göstermek yerine, çizim tekniğine yakın ve makul hedef göstermek daha mantıklı.

Çevremde tanıdığım bir kaç tasarımcı ve programcı var, oyun ile ilgilenen. Çok sıkılsam da oyun muhabbetinden ister istemez konuya dahil oluyorum. Hepsinin de aklında tarih öncesi fantastik karakterlerin olduğu oyunlar var. Yeterince suyu çıktı.

Grafikleri yeni nesil platform oyunları kadar ileri olmayan ama kurgu ve görsel bakımdan mevcutlardan farklı, gerçek zamanlı oyunlar bu sektörde yeni bir yer edinecek. Zamanla PC / Playstation oyunlardan daha çok tutulacak evet. Platform çökmese de online oyunların gerisinde kalacak.

Benim yönlendirme adına yorumum doğrudur. Yukarda saydığım gibi, vektörel, 3d modelleme yolunda henüz olmayan biri için en ideal konsept budur. Platformlar için gerekli donanımlara da ihtiyacı kalmayacaktır. Sıkı bir ekiple gerekli sunucu, programlama ihtiyacını karşılar. Yazdıkların doğru olsa da benim yorumumu karşılamıyor ve dışardaki rekabet ortamını düşünmüyorsun. Web tabanlı oyunlarda grafikerler.net den pasta payını alacaklar olabilir.

Tekrar Merhaba,

Yorumunuzda web tabanlı oyun yapımının emekleme aşamasında olduğunu ve bu yüzden de gelişmeye açık olduğundan dolayı ihityacın çok olacağını söylemişsiniz. Buna sözüm yok, evet dediğiniz doğru. Ancak web tabanlı oyunların PC/PS oyunlarından daha çok tutulacağını düşünmüyorum. Çünkü aslında web tabanlı oyunlarda sadece Online oyun statüsü bulunurken, Platform oyunlarında hem Single hem de LAN/Online/Multiplayer desteği bulunmaktadır. Mesela Battlefield 2 adlı bir oyun var, 2005 yılında piyasaya çıkmasına rağmen hâlâ internette server'leri full. Azalacağına, aksine oyuncu sayısı artıyor.

İşin farklı bir boyutu da var ki, siz duruma ticari açıdan bakıyorsunuz. Online oyunlarla ilgili çalışmalar Türkiye'de Platform oyunlarına göre daha çok şüphesiz. Ki Platform oyunları konusunda emekleme aşamasında bile sayılmayız. Çünkü piyasaya çıkmış kayda değer çok fazla Türk platform oyunu yok. Türkiye'de malesef bu iş bir sektör olarak zaten yok. Birkaç dinamik, yenilikçi gencin yaptığı ve güçlükle sponsor firmalar bulunarak piyasaya sürülen 1-2 tane oyun var, Onlar da sanırım Pusu ve Kabus22 adlı oyunlardı. Başka varsa da ben görmedim. Bu yüzden görsel çalışma yapılacaksa Online oyunlara yönelmek ülkemizde belki daha mantıklı..

Ancak, işe ticari açıdan değil de sanat gözüyle bakarsak, Karantina'nın çalışmasının bence yukarıda koyduğum bazı oyunların kapak ve arayüz çalışmalarındaki kaliteden çok ta farkı yok. Bir tasarımcı ille de çalışmasını ticari olarak kullanacak diye birşey yok. Ben de vektörel çizimler yapıyorum ama hepsini ticari amaçla yapmıyorum.. Çünkü çizimi seviyorum PS oyunu çizim -INSURGENCY- .. Konuya dönecek olursak Karantina arkadaşımızın çalışması gayet güzel işlenmiş bir çalışma. Referans alınan çalışmayı bilmiyorum ancak bu benim için hiç önemli değil. Zaten referans alınan çalışma ile aynı olması gerekmez. Benim gördüğüm, çalışmadaki kalite yeni nesil bir savaş oyununa kapak tasarımı olabilecek kadar güzel. Bu yüzden detaydan ödün vermemesi ve kaliteli çalışmalarına devam etmesinden yanayım. Kimbilir, belki birgün Türkiye'de çıkacak olan bir platform oyununun kapak dizaynı Karantina'ya gelir, yada Avrupa veya Amerika'daki bir oyun sektörü tarafından çalışmaları keşfedilir ve o da bu konudaki bombasını patlatır PS oyunu çizim -INSURGENCY-

Saygılar..
Bu mesajdan alıntı yap
karantina isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karantina

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2009 #20
Başarılı bir çalışma olmuş eline sağlık
teşekkür ederimPS oyunu çizim -INSURGENCY-
güzel olmuş.. beeendm PS oyunu çizim -INSURGENCY-
saolPS oyunu çizim -INSURGENCY-

[quote=Imperatore34;536231]Yorumunuzu okudum ama bazı noktalarda yanlışınız var..

Her ne kadar web tabanlı oyunlar artış gösteriyorsa da buna paralel olarak PC, PlayStation ve Xbox platform oyunları oyun sektörünün vazgeçilmezidir. Bu oyunların neredeyse %100'ünün içeriğinde zaten Online üzerinden çoklu oyuncu ile oynama desteği bulunmaktadır. Burdan da anlaşılıyor ki piyasaya sürülen görsel kalitesi yüksek (karakter yapıları ve anatomik gerçekçiliği olan) platform oyunları zaten aynı zamanda web tabanlıdır. Özellikle Amerika'daki oyun sektörü bu işe milyonlarca dolar ayırmaktadır. Oyun sektörü deyip geçmeyin. Şu anda bu sektör hemen hemen sinema sektörü kadar büyümüş durumda. Öyle ki artık Sinema sektöründe yapılacak bazı filmlerin senaryosu oyunlardan alınarak yapılmaya başlandı. Tomb Rider, Hitman, Doom ve Resident Evil gibi yapımlar bunların başlıcaları ve en çok duyulanlar. Yani Platform oyunlarının hiçbir zaman suyu çıkmaz. Aksine, görünen köy; Platform oyun sektörünün gelecekte daha da büyüyerek zirveye ulaşacağıdır. Elbetteki burdan bu oyunlarla ilgili görsel tasarım ihtiyacının da sona ermeyeceğini ve dediğinizin tam tersi olarak platform oyunlarının tahtının sarsılmayacağını anlamaktayız. Ayrıca Knight online, World of Warcraft gibi web tabanlı oyunlar her ne kadar popüleritelerini arttırsa da bu; Görsel kalitesi düşük oyunların çoğalacağı ve görsel kalitesi yüksek platform oyunlarının yapımının azalacağı anlamına gelmiyor. Tam aksine Platform oyunu yapımcıları her geçen zamanda görsel kaliteyi arttırmaya devam ediyorlar ve geleceğin yeni nesil oyunları da sürekli olarak görsel ve teknik açıdan gelişme gösteriyorlar. Her PC kullanıcısının PC'sinde var olan DirectX'in 9.0c sürümünün yenilenerek DirectX 10'a geçmesi, Vista işletim sistemlerinin DirectX 10 ile gelmesi, görsel, ses ve Oyunların kalitesindeki sürekli artışın durmayacağının göstergelerinden biri. DirectX 10'un çıkmasıyla platforum oyunu sektöründeki yeni patlamalar da sayılamayacak kadar çok. Örnek verilecek olursa.. Call of Duty 5 World at War, Assassins Creed, GTA4, Empire Total War gibi yeni nesil oyunlar minimum DirectX 10 ve Shader Model 3.0 desteği bulunan ekran kartlarının ve minimum çift çekirdekli Intel Core Duo işlemcilerin desteklediği sistemlerde çalışan, daha düşük sistemlerde çalışmayan oyunlar. Bu da demek oluyor ki.. Bundan sonra çıkacak oyunları PC'sine kurup oynamak isteyecek olan oyuncular mevcut sistemlerini çöpe atıp yeni sistem almak zorunda kalacaklar. Aynı şey Playstation ve XBox Platformunda da geçerli ki, Playstation sürekli yeni sürüm üretmekte. Yakın zamanda çıkan PS3'te bunun kanıtı.

Kısacası.. Görsellik, diğer her alanda eskimeyeceği gibi Oyunlarda da eskimeyecek, aksine kalitesini artıracaktır. Buna paralel olarak Karantina gibi yaratıcı tasarımcılara ve onun yaptığı bu çalışmaya benzer kaliteli görsel arayüz çalışmalarına olan ihtiyaç kalitesini düşürmeden, aksine yükselterek artacak ve devam edecektir.. Bundan dolayı ben sizin dediğiniz gibi Karantina arkadaşımıza ''Bunlarda çok fazla ayrıntıya giriyorsun, onda ayrıntıya girmene gerek kalmaz'' demek yerine, ''Kalite ve güzellik ayrıntılarda gizlidir'', diyorum PS oyunu çizim -INSURGENCY- Yani arkadaşımız doğru yolda ilerliyor..


Bir ikinci konu..

''Sevgiline neden armağan ediyosun? 13 yaşında Playstation başında çikolata yiyerek oyun oynayan tombul çocukmuş gibi bir izlenim bırakıyor.'' demişsiniz..

Bu malesef bizim ülkemizde bu şekilde görülmekte olan bir konu. Karantina'nın tasvir ettiği oyunu bilmesem de görselden anlaşıldığı üzere bu bir ''Savaş Oyunu''.. Avrupa ve Amerika'da bu oyunların bahsettiğiniz 13 yaşında çikolata yiyen çocuklara satılması içerdiği şiddet öğelerinden ötürü kesinlikle yasak. Zaten bu tarz oyunların ambalajlarının üzerinde +18 ibaresi bulunmakta. Bu da demek oluyor ki bu tarz oyunlar; çocuklar için geliştirilmiş olan oyunlar değiller. Tabiki bizim ülkemizde 7 yaşındaki çocukları çekinmeden, düşünmeden bakkala sigara almaya gönderen zihniyet olduğu sürece, Gündüz çocukların TV başında olduğu sıralarda TV kanallarında magazin ve ahlaka uygun olmayan görüntülerin çekinmeden yayınlandığı bir zihniyet olduğu sürece, içeriğinde şiddet veya çocuklara uygun olmayan PC/PS/Xbox platform oyunlarının veya onlarla ilgili görsellerin çocuksu veya çocuklara hitap eden şeyler gibi görülmesi de kaçınılmaz olacaktır haliyle...


Tekrar emeğine sağlık Karantina (Derya PS oyunu çizim -INSURGENCY-)... Güzel çalışmalarının devamını görmek dileğiyle..

Saygılarımla..


Yeni nesil platform oyunlarından bazılarının ekran görüntüleri ve Arayüz tasarımları.. Platform oyunları sektörü ölmez PS oyunu çizim -INSURGENCY-
çok teşekkür ederim hem bilgi hem paylaşımlar için sırada ki çizimim sanırım assasins olacakPS oyunu çizim -INSURGENCY-
ASSASSINS CREED
PS oyunu çizim -INSURGENCY-




daha önce çizim halini görmüştüm. Sanırım o çizime bakarak aynısını yaptınız ?
çizim hali derken google a insurgency yazıp çıkan görselden bakarak çizdim.


ve değerli eleştirilerin ve oyun sektörü hakkında ki bilgilerin için teşekkürler foxmuldrPS oyunu çizim -INSURGENCY-
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Yilan Oyunu Dram-Like Visual basic , Delphi , C , C++ 6 04-01-2011 13:13:07
Yengeç Oyunu Sonay Görkem Sinema & Tiyatro 0 03-04-2009 10:45:09
Gölge oyunu Sonay Görkem Sinema & Tiyatro 3 11-03-2009 18:45:57
Tiyatro Oyunu İçin Afiş koserim Afiş Tasarımı 12 29-07-2008 20:56:09
iLK Pro Türk Oyunu puhuma Graficafe 4 26-11-2007 19:59:21

Kapat
Şifremi Unuttum?