QuarkExpress sorunları

QuarkXPress - QuarkExpress sorunları Sponsorlu Bağlantılar yeni bir sayfa aç... kaydedemediğin sayfa ile aynı ölçülerde olsun... yeni açtığın sayfayıda, kaydedilmeyen sayfayıda thumnail olarak küçült... kaydedilmeyen belgedeki sayfaları yeni açtığın ve thumbnail yaptığın belgeye sürükle ...

Cevapla
QuarkExpress sorunları
ADAMINbiri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ADAMINbiri

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-04-2008 #101
Sponsorlu Bağlantılar

yeni bir sayfa aç... kaydedemediğin sayfa ile aynı ölçülerde olsun... yeni açtığın sayfayıda, kaydedilmeyen sayfayıda thumnail olarak küçült... kaydedilmeyen belgedeki sayfaları yeni açtığın ve thumbnail yaptığın belgeye sürükle bırak... yeni açtığın belgeyi kaydet... böyle bir yöntem var...
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 20-04-2008 #102
                             Sponsorlu Bağlantılar
Quark 6.0 Kullaniyorum Bunu Bİ ArkadaŞimdan Aldim Vİstada ÇaliŞiyor Yalniz ŞÖyle Bİ Sorun Var Akrobat 5.0 Kullanmam Gerektİrİyor Quark 6.0 Ama Akrobat 5.0'ida Vİstada ÇaliŞmiyor Yardimci Olursaniz Çok Sevİnİrİm Ne Yapmaliyim ????
Bu mesajdan alıntı yap
poseidon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

poseidon

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 22-04-2008 #103
Acrobat 5.0 Vista esteklemiyorsa 6.0 kullan, ben de 6 kullaniyorum ve Quarkxpress'le cok rahat calisiyor... Onun disinda 5.0 icin bi vista eklentyisi var midir bilemem..
Bu mesajdan alıntı yap
cokolopes isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cokolopes

Grafiker / İstanbul

Standart

Eğitim anlatımı hakkında yardım

Alt 23-04-2008 #104
Merhaba,

Bende 11 yıldır bu sektörün içerisinde iyi bir konumda tasarımcı olarak çalışıyorum.

Freehand, Photoshop ve Quarkxpress eğitimi vereceğim bir şirket var ama daha önce böyle bir deneyimim olmadığı için ders nasıl anlatılır hangi konudan nasıl başlanır bilemiyorum.

Program program ders anlatım içeriklerine ihtiyacım var.

Yardımcı olabileceğin bir konu olursa sevinirim.

Teşekkürler
İyi çalışmalar
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 26-04-2008 #105
arkadaslar deneme surumunu vermıssınız ama calısmıyor lınk yukleyemedım
Bu mesajdan alıntı yap
poseidon isimli Üye şimdilik offline konumundadır

poseidon

Grafiker / Yurtdışı

Standart
Alt 27-04-2008 #106
arkadaslar deneme surumunu vermıssınız ama calısmıyor lınk yukleyemedım

hangi linkten bahsediyosun? onceki sayflarda bi suru link var...
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 30-04-2008 #107
Quarkta pdf ye dönüştüremiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Pdf ye dönüştürürken söyle bir hata oluşuyor " to save a layout as a pdf file
Bu mesajdan alıntı yap
tugii isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tugii(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-04-2008 #108
merhaba arkadaslar
Bi sorunum var quark 6.52 de sayfa harici dış alanı nasıl genişletebilirim...
( sayfanın kenarına resim cağırıyorum, genellikle resimlerde cok oluyo benimkinde de bayağı bir dar yer var aradım bulamadım siz yardımcı olurmusunuzz
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 03-05-2008 #109
selam arkadasim.ben acebimi quark kullanicisiyim bi dersi tasarimi yapiyorum ama benim bi sorunum var koydugum resimler pdf formatina cevirince bozuk cikiyo net bi sekilde cikmiyo resimlerde kendi makinamla cektigim resimler kalitesi gayet guzeller ama quark da koyunca son halini pdf verince pixellerinde sorun oluyo heralde net gostermiyo...yardimci olursan sevinirim simdiden tskler
Bu mesajdan alıntı yap
isaydin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

isaydin

Grafiker / Kırıkkale

Standart
Alt 03-05-2008 #110
quark pdf dönüsümünde sorunlar olabiliyo. o yüzden çalışmanızı eps kaydedin ve acrobat distiller ile pdf ye aktarın bence
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
quarkexpress, quarkexpress sorunlari, quarkxpress, sorunlari, sorunları

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
QuarkExpress de açılmış bir resmin arka plan renginin değiştirme işlemi nasıl yaplıır Blues_3000 QuarkXPress 6 16-04-2008 14:05:19

Kapat
Şifremi Unuttum?