ramazan devetiyesi çalışmam...

Kitap kapağı, broşür, menü vb. - ramazan devetiyesi çalışmam... Sponsorlu Bağlantılar teşekkürederim arkadaşlar......

Cevapla
ramazan devetiyesi çalışmam...
ZUCKER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZUCKER

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 23-07-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

teşekkürederim arkadaşlar...
Bu mesajdan alıntı yap
ugurarslan isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ugurarslan

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 18-08-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
eline sağlık güzel çalışma ama bu alışveriş merkezinin logosu çalıntı ramazan devetiyesi çalışmam...)
Bu mesajdan alıntı yap
Linux isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Linux(28)

Webmaster / İstanbul

Standart
Alt 18-08-2008 #13
ellerine sağlık güzel olmuş.
Bu mesajdan alıntı yap
ZUCKER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZUCKER

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 18-08-2008 #14
teşekkür ederim arkadaşlar...

ugurarslan: şaka yaptığını ümit ediyorum...alışveriş merkezinin kendi logosu zaten...ramazan devetiyesi çalışmam...
Bu mesajdan alıntı yap
eternalist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

eternalist(29)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 18-08-2008 #15
iç tarafta alttaki çizgi film karakteri gibi duran şeyler hem semazenin önünü kapatmış hem de davetiyenin asilliğini bozmuş. Bunun dışında gerçekten hoş bir davetiye eline sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
aiDesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aiDesign(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 18-08-2008 #16
Benim burada gördüğüm yalnızca yazı karakterlerinin oluşturacağı okunma güçlüğü.. onun haricinde güzel özellikle bu fon Altın yaldız ile basılırsa ortaya göz kamaştırıcı birşey çıkar..
ellerin dert görmesin ama yazı fontlarını mutlaka değiş unutma ramazan devetiyesi çalışmam...
Bu mesajdan alıntı yap
ZUCKER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZUCKER

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 19-08-2008 #17
Benim burada gördüğüm yalnızca yazı karakterlerinin oluşturacağı okunma güçlüğü.. onun haricinde güzel özellikle bu fon Altın yaldız ile basılırsa ortaya göz kamaştırıcı birşey çıkar..
ellerin dert görmesin ama yazı fontlarını mutlaka değiş unutma ramazan devetiyesi çalışmam...
teşekkür ederim...haklısın yazı fontunu değiştirdim zaten...bu baya önceden atılmış bi çalışmaydı ve bu çalışmanın üzerinde baya bi değişiklikler oldu aslında...işin matbaa kısmını bilemem tabi ama sen biliyosun öyle diyorsan doğrudur sana güveniyorum...teşekkür ederim arkadaşım,hocamramazan devetiyesi çalışmam......senden öğreneceğim çok şey var aslında...
Bu mesajdan alıntı yap
alidann isimli Üye şimdilik offline konumundadır

alidann

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 10-07-2009 #18
çok güsel yapmısınız
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
çalışmam, devetiyesi, ramazan

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Buda benim imsakiye çalışmam malum Ramazan geliyo... enesburak Kitap kapağı, broşür, menü vb. 12 30-12-2010 11:26:13
Ramazan İmsakiyesi Çalışması akinwebtasarim Kitap kapağı, broşür, menü vb. 11 19-09-2008 15:28:51
Ramazan Admin Graficafe 22 17-09-2007 13:18:47

Kapat
Şifremi Unuttum?