REKLAM ÇALIŞMASI (Sade Tasarım )

Kitap kapağı, broşür, menü vb. - REKLAM ÇALIŞMASI (Sade Tasarım ) Sponsorlu Bağlantılar Güzel bi tasarım sade ve hoş olmuşş..!!!...

Cevapla
REKLAM ÇALIŞMASI (Sade Tasarım )
Standart
Alt 22-07-2008 #21
Sponsorlu Bağlantılar

Güzel bi tasarım sade ve hoş olmuşş..!!!
Bu mesajdan alıntı yap
ZUCKER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZUCKER

Grafiker / Samsun

Standart
Alt 22-07-2008 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
işin içinde kırmızı varsa ne koyarsan koy yakışır...sade ve hoş duruyo...malzeme buysa çıkan işte bundan daha iyi olamazdı zaten...eline sağlık...
Bu mesajdan alıntı yap
ccckezman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ccckezman

Öğrenci (Grafik) / Ankara

Standart
Alt 22-07-2008 #23
merhaba teoman calisma guzel yazdiklarina ve alin lekesi kelimesine bittim bundan sonra özellikle calismalarini takip edecegim
saygilar,
Bu mesajdan alıntı yap
Custodian isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Custodian

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2008 #24
sade reklamlarından güzel olabileceğinin iyi bir örneği olmuş tebrikler
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 22-07-2008 #25
Logoyu üst ortaya alsan altına yazısını resimleri biraz büyüt ve adres yazısını büyüt güzel olur kanımca
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 22-07-2008 #26
sade güzel fakat resimleri biraz daha büyültebilirdin
Bu mesajdan alıntı yap
te0man isimli Üye şimdilik offline konumundadır

te0man

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2008 #27
Saolun arkadaşlar, diyer mesajlarımı aratabilirsiniz agresif bi tavrım yok fakat bazen Nükhet gibi bu işe yeni atılanların saçma fikirleri canımı sıkıyo kusra bakmayın...

tekrar sölemek istiyorum 3. de olsa " resimlerin meksimum büyüyebileceği boyut budur, çalışma webde yayınlanıcak olsa kullanabilirdim ama dergide kullanıcağım için boyutlarını olduğundan fazla büyütemiyorum..."
Bu mesajdan alıntı yap
burcuozenxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burcuozenxx

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2008 #28
Logo ve firma ismi çok uzak kalmış birbirinden teoman. Ayrıca firma ismini biraz daha büyük kullansaydın keşke. Görseller için bişey diyemicem çünkü çok küçüktü diyosun. Emeğine sağlık. İyi çalışmalar.
Bu mesajdan alıntı yap
te0man isimli Üye şimdilik offline konumundadır

te0man

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-07-2008 #29
teşekkürler burcu önerilerin için REKLAM ÇALIŞMASI (Sade Tasarım )
işte malzeme fakirliği. . . REKLAM ÇALIŞMASI (Sade Tasarım )
Bu mesajdan alıntı yap
s3limm isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s3limm

Grafiker / Rize

Standart
Alt 23-07-2008 #30
başarılı bi çalışma eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
çalişmasi, reklam, sade, tasarım

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
3 Adet Sade REKLAM ÇALIŞMASI ( Dergi ) te0man Kitap kapağı, broşür, menü vb. 32 23-04-2010 19:11:57
Kia KUE - Reklam ÇALIŞMASI ( Yorum ? ) te0man Kitap kapağı, broşür, menü vb. 8 01-07-2008 08:44:49
ÖNERİ Ltfn, Dergi İçin REKLAM ÇALIŞMASI te0man Kitap kapağı, broşür, menü vb. 10 12-06-2008 13:42:54
Audi A5-Rhythm of Lines / Sade, güzel ve iyi müzik seçimi olan bir reklam filmi Hades Graficafe 0 15-07-2007 03:34:16

Kapat
Şifremi Unuttum?