Resmin etrafına sarmal neon ?

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Resmin etrafına sarmal neon ? ...

Cevapla
Resmin etrafına sarmal neon ?
ceza_05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ceza_05

Öğrenci (Diğer) / Amasya

Dosya23

Resmin etrafına sarmal neon ?

Alt 29-08-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Merhaba arkadaşlar size bir soruda bulunacağım :rofl:

Forumda arama yaptım bulamadım :smile: oyüzden size sormak istedim

Resmin etrafına sarmal neon ?

Resimde gördüğünüz gibi sarmal bi efekt var bende böyle birşey biliyorum ama böyle güzel sarmal şekli veremiyorum ve sarmal resmin etrafında dolanmıyor ya resmin arkasında ya önünde oluyor.bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim şimdiden yardım edecek arkadaşlara sonsuz teşekkürlerimi sunarım :angel:
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

DewiL93 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DewiL93

Öğrenci (Grafik) / Ağrı

Standart
Alt 30-08-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
kardeş forumda var iyi bakmamışsın demekki...


Ders için Tıkla....
Bu mesajdan alıntı yap
ceza_05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ceza_05

Öğrenci (Diğer) / Amasya

Dosya23
Alt 30-08-2010 #3
kardeş forumda var iyi bakmamışsın demekki...


Ders için Tıkla....
Kardeş yine denedim etrafında dolanmıyo :S

Resmin etrafına sarmal neon ?

böyle oluyo :S
Bu mesajdan alıntı yap
1965seyfo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

1965seyfo

Fotoğrafçı / İstanbul

Standart
Alt 30-08-2010 #4
Kardeşim Ders Eksik Anlatılmış Galiba
Bu mesajdan alıntı yap
graphblues isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphblues(31)

Hiç Biri / Antalya

Standart
Alt 30-08-2010 #5
Kardeş yine denedim etrafında dolanmıyo :S

Resmin etrafına sarmal neon ?

böyle oluyo :S
bence doğru anlamışsın sadece çizgileri hepsi silmişsin çizgiler 2 değil yetmiyor 5 tane olmalı yukarıdan aşağıya biri sil biri silme gibi devam edin bi dene
Bu mesajdan alıntı yap
ceza_05 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ceza_05

Öğrenci (Diğer) / Amasya

Standart
Alt 30-08-2010 #6
Tmm sağolun arkdaşlar çözüm işi Resmin etrafına sarmal neon ?
Bu mesajdan alıntı yap
DewiL93 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

DewiL93

Öğrenci (Grafik) / Ağrı

Standart
Alt 02-09-2010 #8
Emeğe Saygı Yok Buradan Bakabilirsin
sen bana ne saygısızlık yapıldığını söylesene kardeş....
senin açtığın konu 4 gün öncesine ait benim verdiğim konunun tarihi ise bu 24-11-2009

senin açtığın koyunu incelicem şimdi forum olduğunu bile bile aynı konuyu açmıssın galiba
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Resmin etrafına tazı dolama rabia3461 InDesign Soru ve Sorunlarınız 1 07-07-2010 16:11:36
Illustratorde Küre şeklinde sarmal nasıl çizilir ALTaMaRa Illustrator Soru ve Sorunlarınız 2 13-04-2010 15:29:34
Sarmal arka plan Jokont Photoshop 6 14-05-2009 10:22:53
Electrifying Energy Beams / Elektrikli Sarmal Mehmet Utku DİLER Photoshop Dersleri 2 26-11-2008 11:55:17
..:: Sarmal Işık Efekti ::.. N/A5 Photoshop 2 25-08-2007 19:39:25

Kapat
Şifremi Unuttum?