Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım

Dreamweaver - Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım ...

Cevapla
Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım
Alaca33 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Alaca33

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart

Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım

Alt 15-09-2008 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar Dreamweaver'da resmin üzerine resim yani gif ekledim ama tarayıcına önüzlediğimde ortalanmıyor ve şekildeki gibi oluyor. Nasıl ortalayabilirim?

Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

zozz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zozz

Webmaster / Antalya

Standart
Alt 21-10-2008 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
tarayıcı nedir?
body tagında style="OVERFLOW: hidden" yazıyor olabilirmi?
Bu mesajdan alıntı yap
VolkanTEKiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

VolkanTEKiN

♫♪♪ ♫♪♪ ♫♪

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 21-10-2008 #3
tarayıcı nedir?
Gördüğüm kadarı ile FireFox



..::Grafikerler.net Hizmetleri::..

Bu mesajdan alıntı yap
zozz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zozz

Webmaster / Antalya

Standart
Alt 21-10-2008 #4
ewt muhtemelen. az önce bahsettigim kodlar varsa tamamen sil
ya da ffox için </head> dan önce

<style type="text/css">
<!--
body,html {
margin:0px;
padding:0px;
height:100%;
}

-->
</style>
kodlarını ekle düzelecektir.
Bu mesajdan alıntı yap
Ali Emre isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Ali Emre(27)

Webmaster / İzmir

Standart
Alt 22-10-2008 #5
gif i seçin ve kod penceresini açın resmin olduğu kısım seçili hale gelecektir.Seçili kısmın başına ve sonuna center kodu ekleyin...

<center><img src="images/bar.jpg" width="973" height="25"></center>
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 03-12-2008 #6
tarayıcı nedir?
body tagında style="OVERFLOW: hidden" yazıyor olabilirmi?
zozz kusura bakmassan bişi sorucam style="overflow:hidden" ne işe yarar biliyormusun.
Bu mesajdan alıntı yap
zozz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zozz

Webmaster / Antalya

Standart
Alt 14-12-2008 #7
zozz kusura bakmassan bişi sorucam style="overflow:hidden" ne işe yarar biliyormusun.
aslını istersen bunun sorunla bir alakası yok dostumResmin üstündeki gif'i ortalayamadım
alkollüyken çalışıyor bu kodResmin üstündeki gif'i ortalayamadım

Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım ie dısındaki browserlarda taşma sorunlarında, scrool barı saklamak için kullanılıyor.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart

hehe

Alt 20-12-2008 #8
taşan kısımlarda çıkan scrolbarı iptal etmez. Taşan kısımların görünümünü ayarlar hidden da gizle anlamında kullanılır. Yani bu arkadaşın sorduğu konu ile baya bi alakasız. Yani zil zurna sarhoş olsan belki çalışırda gerisini bilemem. Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım
Diğer yazdığın kodlarında pek bi işe yarıyacağını sanmam. arkadaş kodları gönderseydi nasıl olabileceği yazılabilirdi ama kodlar yazılmadığı için çözüm şu an belirsiz çünkü pek çok yoldan çözülebilir.
Bu mesajdan alıntı yap
zozz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zozz

Webmaster / Antalya

Standart
Alt 03-01-2009 #9
taşan kısımlarda çıkan scrolbarı iptal etmez. Taşan kısımların görünümünü ayarlar hidden da gizle anlamında kullanılır. Yani bu arkadaşın sorduğu konu ile baya bi alakasız. Yani zil zurna sarhoş olsan belki çalışırda gerisini bilemem. Resmin üstündeki gif'i ortalayamadım
Diğer yazdığın kodlarında pek bi işe yarıyacağını sanmam. arkadaş kodları gönderseydi nasıl olabileceği yazılabilirdi ama kodlar yazılmadığı için çözüm şu an belirsiz çünkü pek çok yoldan çözülebilir.
iptal etmekle gizlenin arasındaki fark nedir dostumResmin üstündeki gif'i ortalayamadım bu arada diğer yazdıgım kodda ffox ta flash eklentisi icin kullanılıyor. cok ,içmişim cookkResmin üstündeki gif'i ortalayamadım
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
gifi, ortalayamadim, ortalayamadım, resmin, ustundeki, üstündeki

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Resmin Arka Planı moskova32 Corel Draw 7 02-10-2008 22:43:30
Photoshop Dersleri: Resmin Bir Kısmını yakınlaştırma grafipapatya Photoshop Dersleri 4 09-09-2008 15:48:33
iki resmin birbirine geçişi ? epica Photoshop 1 30-05-2008 14:33:08

Kapat
Şifremi Unuttum?