RoninSquad

Logo Tasarımları - RoninSquad ...

Cevapla
RoninSquad
corsario01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

corsario01

Öğrenci (Diğer)

RoninSquad

Alt 08-01-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

RoninSquad bilgisayar aleminde bircok dalda yer alan bir kurulus.2 gn sonra 6.yıllari we bir site armagan etmei düsünüorm. bunun icin bir logo gerekli we bunun icinde önerilerinizi bekliorm

Şimdiden teşekkür ederim..
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

irm.art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

irm.art

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 08-01-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
bakın yine aynı sıkıntıyı yaşıyacağız öncelikle Lütfen forum kurallarını okuyunuz.
Forum Kuralları (Mutlaka Okuyunuz)
ayrıca öneriler tabikide olabilir ama en makulu burda kendi işlerinizi sunmak ve üzerinde en olurunu yorumlayıp bulmak...!
Bu mesajdan alıntı yap
corsario01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

corsario01

Öğrenci (Diğer)

Standart
Alt 08-01-2009 #3
Bende biseler yapmaya calisiorm zaten^^ sizde biseler paylasn bnmde kafamda biseler olussun yapinca paylasicam bende
Bu mesajdan alıntı yap
irm.art isimli Üye şimdilik offline konumundadır

irm.art

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 08-01-2009 #4
Bende biseler yapmaya calisiorm zaten^^ sizde biseler paylasn bnmde kafamda biseler olussun yapinca paylasicam bende
Oldu efendim hemen paylaşıyorum (!)
Fikir edinmek isteyen bir kişi
1) tüm internet çerçevesinde araştırmasını yapar yine edinir
2) Madem burdayız önceden sektörle ilgili yapılmış çalışmaları araştırıp ordan da fikir pekala edinebilirsiniz...
tabi amaç gerçekten fikir edinmek ise...
Bu mesajdan alıntı yap
corsario01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

corsario01

Öğrenci (Diğer)

Standart
Alt 08-01-2009 #5
Ben sadece bi yardim istemistm forum kural falan ne kadar uzattinz konuyu ya.
Bu mesajdan alıntı yap
corsario01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

corsario01

Öğrenci (Diğer)

Standart
Alt 08-01-2009 #6
RoninSquad

bu islerde cok ii deilim ^^
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(38)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 08-01-2009 #7
* RoninSquad mı Sadece Ronin mi?
* bu islerde cok ii deilim ^^ ne demek? Yabancı şirketlerle konuşmaktan Türkçe yazamıyormusunuz?
* Logo tasarlıyamadan yardım beklerken 6. yıllarında site hediye etmek nasıl oluyor? Tekniği nedir? Bizimle paylaşırsanız sevinirim..
Bu mesajdan alıntı yap
corsario01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

corsario01

Öğrenci (Diğer)

Standart
Alt 09-01-2009 #8
2 yıllık host'um we hazır portalim war.forum-design hersey tmm sadece giris sayfasindaki logolari eksik. onun icin biseler yapmaya calisiorm.
Ronin weya RoninSquad farketmez. bu arada kurulus yerli bi kurulus.
Bu mesajdan alıntı yap
hendorfine667 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hendorfine667

Bilg. Teknikeri / Antalya

Standart
Alt 09-01-2009 #9
özelden msj atarsan sana yardım edebilirm beğenine bırakıyorum
Bu mesajdan alıntı yap
corsario01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

corsario01

Öğrenci (Diğer)

Standart
Alt 10-01-2009 #10
hendorfine667 arkadsima katkılarından dolayı tesekkür ederm.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Tags
roninsquad

Kapat
Şifremi Unuttum?