Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!!

Sonuçlanan Grafik Tasarım Yarışmaları - Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!! ...

Cevapla
Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!!
émmst isimli Üye şimdilik offline konumundadır

émmst(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-01-2009 #11
Sponsorlu Bağlantılar

O gönderilen logoların 2-3 tanesinden karma yapıp kendileri birşey çıkartılar bunu biz yaptık diye kullanırlar Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!!
Bu mesajdan alıntı yap
witchking isimli Üye şimdilik offline konumundadır

witchking

Grafiker / Tokat

Standart
Alt 09-01-2009 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
O gönderilen logoların 2-3 tanesinden karma yapıp kendileri birşey çıkartılar bunu biz yaptık diye kullanırlar Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!!
Aynen. Yada bizim yaptıklarımız üzerinde oynayıp "işte yeni logomuz" derler. Yeni bir yarışma düzenlerseler katılmayacağım. Sizlerin de katılmamanızı öneriyorum arkadaşlar. Bu resmen saygısızlık. Hani benim gönderdiklerim seçilmedi diye değil kızgınlığım, bunca eser içinden beğenmemeleri imkansız. İş Rekabet Kurumu logo yarışmasına döndü. Orada da onca güzel eser içinden abuk subuk birşeyi beğendiler. Bu grafik bölümü hocalarını da anlamak güç.
Bu mesajdan alıntı yap
art_design isimli Üye şimdilik offline konumundadır

art_design

Grafiker / Zonguldak

Standart
Alt 09-01-2009 #13
bizlere ağlamak düşerrr
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 15-01-2009 #14
yeni logolarına bakın Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!! adamlar zevksiz çünkü memur zihniyeti var normaldir Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!! yılan neyin nesi acaba??
Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!!
Bu mesajdan alıntı yap
Önder Adem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Önder Adem(41)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 15-01-2009 #15
yeni logolarına bakın Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!! adamlar zevksiz çünkü memur zihniyeti var normaldir Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!! yılan neyin nesi acaba??


Yılan sağlığın ve şifanın sembolüdür..
Bu mesajdan alıntı yap
senem sevtap isimli Üye şimdilik offline konumundadır

senem sevtap

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 15-01-2009 #16
Aynen. Yada bizim yaptıklarımız üzerinde oynayıp "işte yeni logomuz" derler. Yeni bir yarışma düzenlerseler katılmayacağım. Sizlerin de katılmamanızı öneriyorum arkadaşlar. Bu resmen saygısızlık. Hani benim gönderdiklerim seçilmedi diye değil kızgınlığım, bunca eser içinden beğenmemeleri imkansız. İş Rekabet Kurumu logo yarışmasına döndü. Orada da onca güzel eser içinden abuk subuk birşeyi beğendiler. Bu grafik bölümü hocalarını da anlamak güç.
Size katılıyorum, aşağı yukarı böyle saçmalıklar olacağını önceden sezer gibi olmuştum ve katılmadım yarışmaya.
Bu mesajdan alıntı yap
aiDesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aiDesign(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 15-01-2009 #17
Kullanacakları yeni logoyu sabırsızlıkla bekliyorum... 2300 tane eserin yapamadığını hangi logo yapmış olacak merak ediyorum gerçekten!

iyi ki de uğraşmamışım Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!!1:
Bu mesajdan alıntı yap
logoist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

logoist(31)

Grafiker / Konya

Standart
Alt 15-01-2009 #18
bu kadar da abartmayın arkadaşlar. Demek ki istenilen tarzda bi çalışma yapılamamış. yani emek harcadınız die illa seçmek zorunda değiller. bu bir yarışma neticede bir kişiyi seçecek 1000 kişiyi değil. anladığım kadarıyla diğerlerinin emeği boşa gitmiş olacak sizin gözünüzde kazananın bi değeri olmayacak öyle mi?
Bu mesajdan alıntı yap
sahin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sahin

Hiç Biri / Antalya

Standart
Alt 04-05-2009 #19
yılanı geçelim, amatör telsiz ve radyo müdavimleri derneği logosu desek daha iyi.

belgede imzası bulunan tüm jüri üyelerini kutluyorum fosil logolara devam.
Bu mesajdan alıntı yap
mailadresilazim isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mailadresilazim(41)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2009 #20
arkadaşlar bazen devleti küçümsüyorsunuz şimdi birimiz çıkacak bi logo yapacak o birimiz için müthiş birşey ben yaptım demek ama şunu unutmayın sistemler hep böyle şeffaf işlemez

1 yapılan logonun ticari boyutu var kaleminden tutunda duvar saati yazışma katalog hatta ilaç kutusu dahil ee devlet bunu kime yaptıracak ajansa öyle kalkıpta kafasına göre ben begenmedim birilerine yaptıralım demekte olmaz ee nasıl olucak kanun yolu ile açılır bir yarışma gelen logo begenilmez yazı gider iç işlerine olmadı bir firma ile ihale usulu yapalım denir işin içinden çıkılır ertesi ay yatan maaşlar birazcık artar haa tabi bunlar bizden çıkar sonra doktorlar isyanı basar vay niye kesinti var ee haracama var aksine zaten devletten bu para cıkartılmıştır pardon halkımızdan yani olur böyle vakalar siz yaptınız bir hayaliniz vardı şimdi açın dosyanıza bir daha bakın ne güzel dimi bunu siz yaptınız Sağlık Bakanlığı Logo Yarışması Sonucu !!! (yanında nescafe içmeyi unutmayınnn ) sağlıcakla kalın (logosuz)
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
bakanligi, logo, saglik, sonucu, yarismasi

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Sağlık Bakanlığı Logo byatalay Logo Tasarımları 41 12-01-2009 20:43:18
sağlık bakanlığı logo batılı Logo Tasarımları 3 14-12-2008 19:25:40
Sağlık bakanlığı logo çalışmasıiçin eleştiri bekliyorum... thesl Logo Tasarımları 3 02-12-2008 19:31:11

Kapat
Şifremi Unuttum?