"sevgiliye küsmek"

Portre Fotoğrafçılığı - "sevgiliye küsmek" ...

Cevapla
"sevgiliye küsmek"
Feride ATAMER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Feride ATAMER

Grafiker / Konya

Standart
Alt 23-08-2008 #21
Sponsorlu Bağlantılar

meraba arkadaşlar "sevgiliye küsmek" yine anlamlı bir kare çıkarmışsın özkan ellerine sağlık. Sanırım burda kız sadece sessizliği dinliyor olmasın birde düşünüyor?
Bu mesajdan alıntı yap
Feride ATAMER isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Feride ATAMER

Grafiker / Konya

Standart
Alt 23-08-2008 #22
                             Sponsorlu Bağlantılar
ama lütfen sonu mutluluk ile bitsin
Bu mesajdan alıntı yap
ozkan_artas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozkan_artas(32)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-08-2008 #23
ferıde teşekkur ederım sonu nu gordün inşallah
Bu mesajdan alıntı yap
melekf isimli Üye şimdilik offline konumundadır

melekf

Bilg. Teknikeri

Standart
Alt 25-02-2009 #24
kimse üzülmesin herkes sevsin mutlu olsun "sevgiliye küsmek"
demek ne kolay dimi "sevgiliye küsmek"
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 27-02-2010 #25
Finali merak ettim.. :crying:
Bu mesajdan alıntı yap
finfik isimli Üye şimdilik offline konumundadır

finfik

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-02-2010 #26
Finali merak ettim.. :crying:
30 şubatta "sevgiliye küsmek"
Bu mesajdan alıntı yap
zeynepgk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zeynepgk

Öğrenci (Grafik) / Samsun

Standart
Alt 12-03-2010 #27
özkan slm ben zeynep samsun eğitim fakültesinden gülşahın arkadaşı,avatar resmimden tanırsın belki,az fotoğrafımızı çekmedin bizim"sevgiliye küsmek"...seneye seçmeli ders olarak fotoğraf alıcam yani son sınıfda,foto makinesi almayı düşünüyorum güzel çekim yapabileceğim ama çok pahalı olmayacak acemiliğimi çıkartabilceğim bi makina..tavsiye edebilceğin bi model varmı? neredesin neler yapıyorsun bu arada?
Bu mesajdan alıntı yap
ozkan_artas isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozkan_artas(32)

Grafiker / İstanbul

Standart

selam

Alt 04-04-2010 #28
merhaba zeynep senı hatırladım istanbuldayım..öğretmenlik ve bidolukitap.com diye bir sitede art director olarak çalışıyorum..sana canon tavsıye edebılırım ama bütçene gore bı model ancak verebılırım..sevgıler...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
sevgiliye küsmek

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
YARDIM lütfen"Arkadaşlar çok acil pastane resimleri lazim" sevecenunal Fotoğraf - Resim 14 08-01-2013 23:33:22
Volkswagen Der Touareg. Offizielles Mitglied der "King Kong" - Crew VolkanTEKiN Afiş Tasarımı 4 22-11-2010 15:49:11
Google "Logo Yapsana" Yarışması için hazırladığım çalışma! Freezer Logo Tasarımları 27 11-06-2008 18:47:54
Gelene "Come In" Gidene "Go Away" Hades Graficafe 2 24-08-2007 13:12:23

Kapat
Şifremi Unuttum?