shoes logo tasarım çalışması

Logo Tasarımları - shoes logo tasarım çalışması ...

Cevapla
shoes logo tasarım çalışması
aykiri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykiri

Grafiker / Bursa

Standart

shoes logo tasarım çalışması

Alt 27-04-2010 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Ayakkabı Firması için yapmış olduğum logo yorumlarınıza...

shoes logo tasarım çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

ahmetbarin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbarin

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 27-04-2010 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
Emeğinize sağlık. Fakat ayakkabıyı biraz anlatan bir çalışma olsa daha iyi olur diye düşündüm ben shoes logo tasarım çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
aykiri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykiri

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 27-04-2010 #3
Emeğinize sağlık. Fakat ayakkabıyı biraz anlatan bir çalışma olsa daha iyi olur diye düşündüm ben shoes logo tasarım çalışması
Yorumunuz için teşekkürler.

Adı Shoes (Ayakkabı) olan bi firma yeterince ayakkabıyı anlatıyordur herhalde diye düşünüp böyle bi çalışma yaptım... ki herhangi bir firma logosunun illa da ürünü yansıtması gerekmez bence...
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(32)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2010 #4
o daki küçülen o hareketi yapmanızda bir anlam yoktu değil mi?
birşey anlatmıyor yani dimi ona göre bir yorum/öneri yapıcam da... (:
Bu mesajdan alıntı yap
my_manner isimli Üye şimdilik offline konumundadır

my_manner

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2010 #5
bence bir anlam katıyo hani büyükten kücüge her ayaga uygun ayakkabılar gibi meselashoes logo tasarım çalışması)
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetbarin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbarin

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 27-04-2010 #6
İsim evet (ayakkabı) ama herkesin ing. terimini bildiğini sanmıyorum. Logoda "O" harfine uygulanan tasarım bana daha çok (bilişim, bilgisayar) gibi firmaları hatırlattı. Emeğine sağlık.
Bu mesajdan alıntı yap
ahmetbarin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ahmetbarin

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / Antalya

Standart
Alt 27-04-2010 #7
bence bir anlam katıyo hani büyükten kücüge her ayaga uygun ayakkabılar gibi meselashoes logo tasarım çalışması)
Ama bu firmada herkesin ayağına gore ayakkabı olduğunu nerden biliyorsunuz ? Eğer tahmin yurutuyorsanız her ayakkabıcıda her ayağa gore buyuk ihtimal ayakkabı bulunur zaten değil mi ? shoes logo tasarım çalışması
Bu mesajdan alıntı yap
aykiri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aykiri

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 27-04-2010 #8
o daki küçülen o hareketi yapmanızda bir anlam yoktu değil mi?
birşey anlatmıyor yani dimi ona göre bir yorum/öneri yapıcam da... (:
Ben Bi anlam katmadım fakat my_manner arkadaşımız güzel bir mana çıkarmış ordan...

bence bir anlam katıyo hani büyükten kücüge her ayaga uygun ayakkabılar gibi meselashoes logo tasarım çalışması)
Yorumunuz için teşekkürler...
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(32)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2010 #9
bence bir anlam katıyo hani büyükten kücüge her ayaga uygun ayakkabılar gibi meselashoes logo tasarım çalışması)
eğer böyle bir amaç için yapıldıysa gerçekten yanlış zira bu mantık doğru değil ayakkabı markaları sadece bir numara için ayakkabı üretmiyor zaten. çeşitlerin olduğunu herkes bilir. ben o'daki espiriyi bilinçli olarak mı yaptığını merak ediyorum yani birşey anlatıyor mu acaba yoksa göze hoş geldiği için mi bunu merak ediyorum ve öğrendiğimde birşeyler demek istiyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
my_manner isimli Üye şimdilik offline konumundadır

my_manner

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2010 #10
Bulunur bulunur ama böyle güzel ayakkabılar bulunmaz dermişimshoes logo tasarım çalışması)
Şöyle söliyim bence göze hos gelen bir logo yani cok fazla insan ing.yi bilmesede anlayabilir mesela ozaman bu logoda söyle bir değişiklik yapılabilir o harfinin arkasındaki yansımaları yerine yürüyen ayakkabılar uygun olur böylee hem anlasılır hemde yurdum insanları SHOESin ayakkabılar anlamına geldiğini algılayabilir değil mi?
Ayy ne uzun yorum yaptım yashoes logo tasarım çalışması)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Derin Yapı Tasarım logo çalışması demireli Logo Tasarımları 21 28-06-2010 22:34:46
MND Tasarım logo çalışması Necaty Logo Tasarımları 8 14-09-2009 13:42:05
tasarım firması logo çalışması Ufuk Cebeci Logo Tasarımları 7 17-11-2008 13:30:11
First Shoes Logo gulis Logo Tasarımları 20 12-11-2008 13:51:00
Grafik tasarım Ofisi logo Çalışması harun_asa Logo Tasarımları 20 20-03-2008 14:35:01

Kapat
Şifremi Unuttum?